Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Hon sa exakt samma fraser efter tå & fotdramat . Om hur extremt hög smärttröskel hon har .. och sedan att de ev måste sätta in titan . Tår brukar man inte göra så mkt mer med än vila o en Alvedon .
Ah, ännu en underbar Anna-artikel. Låt oss diessekrera.
"sedan ska jag på två releasepartyn eftersom mina kompisar släpper skivor - dels Lili & Susie och dels Jenny Pettersson, mer känd som Velvet. Sedan ska jag på 36-årsskiva också, så det blir full rulle!"
Notera att alla som släpper skivor är "kompisar". 36-åringen är antagligen ingen kändis.
Jag bad om ursäkt för att jag hade vält ut all sprit, men hade hemskt ont. Sedan sprang vi racet en gång till och jag vann!*
Det anmärkningsvärda här är att Anna bad om ursäkt. Det var antagligen första och sista gången. Men enbart för att i alla ödmjukhet framhäva att hon vann. Vem bryr sig om vem som vinner "hoppa säck" på en privat tillställning? Det är en lek, inte en tävling.
På morgonen hade jag inte tid att uppsöka läkare, jag tog två Alvedon och tejpade tårna, sedan genomförde jag Suneföreställningen. Men jag hade så ont att jag fick ligga ner mellan scenerna.
Hur kan man inte ha tid att uppsöka en läkare om man måste ligga ned mellan föreställningarna? Det är inte hjältemodigt utan bara dumdristigt. Men om Alvedon hjälpte på morgonen kunde hon väl ta dem på kvällen också?
"Benen verkade ligga rätt, men om de flyttar sig måste jag operera in titanskruvar.*"
Hon verkar gilla det där med titanskruvar. Frågan är nu om det här var före eller efter Antonio tappade en pall på hennes fot? Eller var det samma skada med två olika förklaringar?
"Jag tror att det hade gått bättre om jag hade varit lite full, men jag var faktiskt spiknykter. Fredrick däremot kan jag inte gå i god för..."
Om man ständigt måste förklara att man var spik nykter utgår jag ifrån att man inte var det.
"Jag ska vara med i TV4:s nya storsatsning, Jag överlevde en japansk gameshow, och jag kan säga att vare sig det går bra eller dåligt för mig lär det här också bli mitt år!"
Alla år är Annas år!
"Du ska vara med i SVT:s Grillad också - hur var det att spela in?
Vi spelade in i tisdags, och det var rätt mesigt faktiskt, jag blev lite överraskad över det. Det var halvdana tjockisskämt och låga kommentarer om att jag gråter ofta, visar känslor och pratar mycket om min familj."
Min magkänsla säger att de andra deltagarna inte vågade vara för taskiga mot Anna eftersom hon är vandrande bomb. Hade de sagt något riktigt taskigt hade hon börjat gråta och sprunigt därifrån.
"en gastric bypass (operation som förminskar magsäcken, reds. anm). Jag skulle få den bekostad av landstinget, men valde att göra det privat och betala själv, eftersom jag ville lägga mig i de bästa händerna. Den kostade 115 000, men var värd varenda krona. Det ska bli så skönt att om ett år få slippa alla tjockisskämt.*"
Vilka signaler hon skickar ut. Först och främst, hon är så rik att hon har råd att välja privat vård snarare än landstingets. För det andra är det väl högst tveksamt att landstinget på något sätt skulle vara sämre än privata alternativ. För det tredje, gör hon det för att få slippa höra "tjockisskämt"??? Jag tänker man gör det för att må bra, alternativt leva lite längre kanske?
"Jag har alltid varit socialdemokrat, men senast röstade jag på Moderaterna. i själ och hjärta är jag alltid socialdemokrat."
Glasklart.
"Vilket är ditt bästa Göteborgsminne?
- Åh, jag har så många roliga minnen från Göteborg! Ett är när jag var på allsången med Lotta på Liseberg ihop med min danspartner David Watson.*"
Hennes roligaste minna är såklart att hon fick synas i TV.