2020-11-05, 09:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nytt på story:

https://postimg.cc/gallery/x2mNcNt

Larv. Som vanligt.

Stockholm har väl precis som Östergötland fått starkare restriktioner om att inte göra oändliga besök på stan? Vad gör Anna, jo åker till frisören och fixar tre gråa hårstrån. Gör det själv eller låt det gråa va herregud så farligt är det inte med lite gråa strån. Sen givetvis en halv kilometer om hur bra och duktig frisören är. Varför detta behov av att skriva allt sådant på hennes ig till allmän beskådan. Säg det privat istället att man är glad över "förvandlingen"
Citera
2020-11-05, 09:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foton från martens blogg

https://postimg.cc/gallery/RqpRvrM

Anna väljer att alltså inte kommentera Vanessa?
Citera
2020-11-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Stockholm har väl precis som Östergötland fått starkare restriktioner om att inte göra oändliga besök på stan? Vad gör Anna, jo åker till frisören och fixar tre gråa hårstrån. Gör det själv eller låt det gråa va herregud så farligt är det inte med lite gråa strån. Sen givetvis en halv kilometer om hur bra och duktig frisören är. Varför detta behov av att skriva allt sådant på hennes ig till allmän beskådan. Säg det privat istället att man är glad över "förvandlingen"

Stockholms län ingår i alla de regioner som fått strängare restriktioner. Man skall undvika det mesta nu men sånt har Anna aldrig brytt sig om. Jag avskyr hennes sätt att bete sig i cotonatider . Hon är dessutom så dum att hon lägger upp det. Både Pernilla och Perrelli lade också häromdagen upp att de var hos frisören De tror allihopa att restriktionerna inte gäller dem jävla idioter
Citera
2020-11-05, 10:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det behöver man nog inte oroa sig för - hon har helt kört sig på både arbetsmarknaden med sina flinka fingrar och jag gissar på att hon varken har pengar undanstoppade för en bostadsrätt eller stått i bostadskö. Pojkvännen är betydligt yngre så det finns en chans att han bara sjappar och lämnar Fisan till sitt öde.

Nej, jag tror hon kommer bo hemma tills Anna faktiskt dör. Det enda av Annas barn som verkar visa någon slags självständighet är den yngsta och då antagligen för att hon verkar vara hackkycklingen.

Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Stockholms län ingår i alla de regioner som fått strängare restriktioner. Man skall undvika det mesta nu men sånt har Anna aldrig brytt sig om. Jag avskyr hennes sätt att bete sig i cotonatider . Hon är dessutom så dum att hon lägger upp det. Både Pernilla och Perrelli lade också häromdagen upp att de var hos frisören De tror allihopa att restriktionerna inte gäller dem jävla idioter

Verkligen och hos en frisör är det ju verkligen svårt att hålla avstånd. Jag må inte följa restriktionerna till punkt och pricka men jag skulle inte gå till frisören i detta läge, resa eller besöka större event. De sistnämnda är väl iofs inställda nu men ja du fattar. Jag har varit ute och tagit en öl men det var coronaavstånd på stället, inget spring eller barhäng och alla som misskötte det fick vackert gå därifrån.
Citera
2020-11-05, 11:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Anna väljer att alltså inte kommentera Vanessa?

Nä det är väl någon annan som har kommenterat .. Fisan är fin vid badrumsskåpet
Citera
2020-11-05, 11:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nä det är väl någon annan som har kommenterat .. Fisan är fin vid badrumsskåpet
Ska My flytta? Eller är det en gammal bild från när hon flyttade in?
Citera
2020-11-05, 12:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ska My flytta? Eller är det en gammal bild från när hon flyttade in?

Från My:s blogg:

Citat:
Jag har varit SÅ disträ här inne. För nu är det fullt upp för mig 🙈 På alla plan. Som ni vet har Ludvig har varit hos sin pappa, firat höstlov, kommit hem. Då passar jag och Jonas på att stöka med flytten för hans del.

Efter mys frulle så kom tjejerna hem till mig. Vanessa och Felicia🙏🏻💕 Dom hjälpte mig hemma, i för Jonas inflytt 😅
Jag har absolut börjar ”boa-in” mig. Men är inte riktigt klar ännu. Jag har dessutom hämtat grejer hemma hos Jonas TRE gånger förra veckan 😅
Plus att jag samtidigt rensat här hemma. Fått upp dom sista kartongerna. Rensat, slänt osv 🙈 Så nu när det har kändes övermäktigt så ryckte dom in och hjälpte mig!

Citera
2020-11-05, 12:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Från My:s blogg:

Det är alltså Mys pojkvän som håller på att flytta. Han ska bli sambo med My och Annas ungar hjälper till.
Får väl hoppas att Jonas inte har guld i någon necessär inne på toan, bäst han kollar upp det, pronto.
Citera
2020-11-05, 14:38
Medlem
anna flaxar vidare, nu ikea

https://postimg.cc/gallery/csMSKvz
Citera
2020-11-05, 14:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Åka ända till Gävle för det?
Citera
2020-11-05, 15:09
Medlem
Citat:

Hm...är det foto från förarplatsen?
Har Anna ens körkort?
Citera
2020-11-05, 15:12
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hm...är det foto från förarplatsen?
Har Anna ens körkort?
Roberto är väl på jobbet och resten av hemmastaben får/kan väl inte köra bil, så ja, det är nog Anna som fotar med mobilen. Något måste hon ju göra med mobilen hela tiden och om hon inte kan lajva blir det fotografering istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in