2020-07-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Och tänkte på ris, pasta och potatis
Är själv försiktig med sånt
Det är inte bara bröd man ska va, försiktig med

Kan ju vara av andra anledningar än kolhydratinnehåll eller kalorier som man undviker bröd. Hennes lilla mage är ju känslig och tål inte så mycket mat, och bröd (har hon hört) är ju det värsta man kan äta i sådana fall!
... Nä, nog för att hon verkar ha gått på tanken om LCHF, med tanke på hennes nästintill maniska intag av smör, sås och grädde, men någon balancerad kosthållning har hon nog svårt att följa. Näringslära är inte hennes cup of tea (with cream).
Citera
2020-07-25, 18:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesofrutti
Kan ju vara av andra anledningar än kolhydratinnehåll eller kalorier som man undviker bröd. Hennes lilla mage är ju känslig och tål inte så mycket mat, och bröd (har hon hört) är ju det värsta man kan äta i sådana fall!
... Nä, nog för att hon verkar ha gått på tanken om LCHF, med tanke på hennes nästintill maniska intag av smör, sås och grädde, men någon balancerad kosthållning har hon nog svårt att följa. Näringslära är inte hennes cup of tea (with cream).
Under B L lärde hon sig att äta sånt som har högt näringsinnehåll.
Bullar, kaffe med grädde, pizza, pommes, snacks och såser?

Jag tror att Anna fastar. På nätterna.
Citera
2020-07-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesofrutti
Nä cup of tea och kaffe fullt med grädde och socker säkert
Men hon säger ju på liven att hon inte äter bröd hon och en av döttrarna
Citera
2020-07-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Herregud... vad är det för fel på människan...
"Svårt att reduchera in mig" (ang att hon bara bott ett år i huset och inte kan fejka bilden)

Och tics att ständigt pilla med håret..hela jäkla tiden....

Och den bästa "sluta döma för det GÖR man, man dömer andra som man dömer sig själv..:" hahaha.. är det därför hon kallar alla för troll och ständigt blockeliblockar ???

Och varför pratar hon, som är 3 fucking år äldre än jag, som om hon vore 5????

Sen, blicken, vad är det med hennes ögon....jag har jobbat med missbrukar, säger inget mer för jag är ju ett trolleritroll :-D Hon har inte blockat mig än (jo då med mitt gamla konto så blockade hon när jag aslöjade hennes trolleri kring tjejmilen) men nog är hon mer troll än de flesta av oss.

och blusen är väl inte grön...den är blå eller möjligen turkos.

Jag undviker hennes lives för jag orkar bara inte med men nu var jag ju tvungen att se denna.. och för din information Anna Book som ju helt klart läser här. Jag är som sagt kvinna, tre år äldre än dig och jag tar väldigt mycket mer hand om mig själv än dig, jag har dessutom (till min egen stora förvåning) fått höra från en hudläkare att min hud är ovanligt fin för en "nästan 50-åring" men jag varken röker eller dricker, sminkar mig sällan och vet du vad.. jag är sällan arg eller bekymrad. Det kanske är nästa tips fast det kan ju inte fru Book stå för i af.. alltså denna tråden är så GIFTIG

vi får starta upp AB...anonyma Bookomaner
Hon kanske går på något uppåttjack då, fru Book
Citera
2020-07-25, 19:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ni missar väl inte hennes långa genomgång i sin story gällande den turkosa blusen i storlek M som hon rockar utan BH och där hon anser sig knäppa nåt troll på näsan.

Syns bröstvårtorna ? Eller varför ens berätta att man inte har bh på sig ?
Inte så konstigt att kunna vara utan bh med så fixade bröst som Märsta-Donnan har . (•) (•)
Citera
2020-07-25, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Inte så konstigt att kunna vara utan bh med så fixade bröst som Märsta-Donnan har . (•) (•)
De är inte så fixade idag...hon har gått upp massor och ner massor och upo igen efter bröstjobbet...huden i brösten tenderar att inte gå ihop så mycket...
Men gå utan bh kan man göra om man vill men man MÅSTE ju inte ha en genomskinlig blus, filma OCH påpeka att man går utan bh.
Jag går ofta utan bh...men å andra sidan försvann mina bröst i princip efter min viktnedgång😅
Citera
2020-07-25, 20:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Jag såg inga, för många volanger som skymde.
Tja, vad är det hon inte berättar? Hon har visat brösten i TV, berättat om spontansex på ICA Maxis handikapptoalett, om sin favorit bland samlagsställningar och om hur man slipper rynkor runt munnen genom "blåsjobb".
Citera
2020-07-25, 20:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
De är medberoende. Tror inte de vågar säga emot henne. Såg en live där hon satt och gapa och tyckte hon var så rolig, Roberto lutade sig fram för att säga något i kameran det gillade inte Anna varvid hon tillrättavisade honom och återgick till sin plats som den hunden han behandlas som.

Ingen som filmade det bakom gardinen .. 😓
Citera
2020-07-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Kikki är härlig, mycket humor där, Anna hugger bara som en kobra på allt och alla och utan humor.

Det är en grej jag tänkt på, att Annas "humor" är så otroligt konstig, typ "om jag pratar med konstig bebisröst blir det jätteskojigt allting".

Självdistans tror jag inte hon skulle känna igen ens om det kom och bet henne i näsan. Och så jävla snarstucken! För nåt/några år sen hade hon gissat vilka som skulle bli topp 5 i mello. Jon Henrik var med och tävlade det året. Anna skrev också vilken artist hon hoppades skulle vinna, och det var en annan artist än just Jon Henrik. Då var det var det några som kommenterade på hennes insta att de hejade på Jon Henrik för de tyckte jojk var så fint. Anna högg som en kobra som du säger, tog det som nåt slags förolämpning och blev helt "ja jag tycker också jojk är vackert men nu råkar jag gilla en annan artist bättre? Jag har inte sagt nåt ont eller elakt om nån annan??"
Citera
2020-07-25, 20:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Kicki är väl förövrigt känd för att sjungit fler än en låt!
Anna är väl vad man säger ” one hit
wonder” för hon är väl bara känd för låten ABC?
Och barnprogrammet ” Solstollarna”?
Där förövrigt UllaBella slog bättre är Anna!

Det va ju många år sen, nu är hon väl mest känd för att vara med i förnedrings tv?
Om det varit flera deltagare i den där talangtävlingen 1986, eller när det var, hade Anna inte vunnit och hon hade förhoppningsvis skaffat sig ett normalt liv. Genom vinsten och påputtad av mamma sitter hon nu fast som Sveriges driftkucku.
Citera
2020-07-25, 20:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Precis, det håller jag med dig fullt ut på, Anna Book sjunger falskt.
Kan hon sjunga överhuvudtaget?
Citera
2020-07-25, 20:33
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan hon sjunga överhuvudtaget?
Hon hade en bra pipa en gång, om än lite falsk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in