2020-10-10, 16:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Tänkte skriva i morse att nästa inlägg hon skriver kommer hon påstå att de e dottern som skriver..... hon är så förutsägbar.

Men jag tror inte ett skit på att de e dottern, för när Felicia tidigare skött mammas IG så har hon skrivit det direkt och berättar gärna att hon sköter den. Men nu kom de fram när folk frågade hur hon mådde, då kom hon troligtvis på sig själv och skrev därför dotter. Hon kan ju inte skriva ett av namnen för dom e troligen upptagna med annat och någon skulle kunna säga, nej men hon e ju med mig.....
eller så vill dom inte hitta på och låter inte mamma använda dem i mammas sjuka värld.

Jag tycker de e märkligt att hon blev tvärsjuk så fort hon fick testresultatet, men innan hon blev det så orkar hon skriva en roman om sin försiktighet osv. Men sen blev hon dödssjuk...... det är bara hypokondriker som blir det.

Fast i inläggen skriver hon i andra person om Anna ..
Citera
2020-10-10, 16:16
Medlem
Jag menar att Felicia sitter i publiken med klasskompisarna
Det är konstigt
Citera
2020-10-10, 16:18
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
På hennes insta är det upplagt bilder samt en filmsnutt när hon sjunger, men herregud vad illa hon sjunger hon har inte rösttränat det verkar som hon sjunger i en tonart och bandet spelar i en annan😲
Hon sjunger väl hyfsat ok men engelskan är ju katastrof. Otroligt dåligt uttal.
Citera
2020-10-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja ,det stämmer det är Sussi och tjocka farbrorn har Anna känt hela livet så det är bara tre klasskompisar. Dessutom är Felicia, Antonio Vanessa och Roberto med.

Men då är det väl bara TVÅ klasskamrater,för tjejen längst fram till vänster är väl knappast 50år?
Citera
2020-10-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Tänkte skriva i morse att nästa inlägg hon skriver kommer hon påstå att de e dottern som skriver..... hon är så förutsägbar.

Men jag tror inte ett skit på att de e dottern, för när Felicia tidigare skött mammas IG så har hon skrivit det direkt och berättar gärna att hon sköter den. Men nu kom de fram när folk frågade hur hon mådde, då kom hon troligtvis på sig själv och skrev därför dotter. Hon kan ju inte skriva ett av namnen för dom e troligen upptagna med annat och någon skulle kunna säga, nej men hon e ju med mig.....
eller så vill dom inte hitta på och låter inte mamma använda dem i mammas sjuka värld.

Jag tycker de e märkligt att hon blev tvärsjuk så fort hon fick testresultatet, men innan hon blev det så orkar hon skriva en roman om sin försiktighet osv. Men sen blev hon dödssjuk...... det är bara hypokondriker som blir det.
Jag tror hon ligger och skäms och att hon vill att vi "trollen" ska tänka på hur det är med Booken nu. 😂🤢
Citera
2020-10-10, 16:44
Medlem
TPLs avatar
Klassfesten.
Hade Anna textat? "Flourtanten"...
5 x 12 = 84 😂
120 - 12 = 110 🤣
Margaux är 30, Anna är 50 och borde vara mer allmänbildad kan jag tycka.
Pinsamt program. Anna log och visade tänderna utom när det blev tal om föräldraskap och urkundsförfalskningen, det var enda gången jag log och tänkte på henne och de kriminella barnen.
Citera
2020-10-10, 17:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja ,det stämmer det är Sussi och tjocka farbrorn har Anna känt hela livet så det är bara tre klasskompisar. Dessutom är Felicia, Antonio Vanessa och Roberto med.
Vart ser du Antonio? Ser inte ut som den som är näst längst bak till vänster dessutom är han ju inte mer än en tvärhand.
Citera
2020-10-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vart ser du Antonio? Ser inte ut som den som är näst längst bak till vänster dessutom är han ju inte mer än en tvärhand.
Antonio är så kort så det är säkert en klasskamrat bakom Anna . Jag tänkte först att alla i familjen var med.
Citera
2020-10-10, 17:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Snälla, blanda inte in en framgångsrik man som leder världens mäktigaste nation.
Det är väl en ypperlig jämförelse - en person som lever i sin egen bubbla, lever långt över sina egna tillgångar, fullständigt inkapabel att sköta sin egen ekonomi och därför numera beroende av andra för att klara sin vardag, regelbundet indragen i rättstvisterna gällande ekonomi och sexuella övergrepp.

Trump?
Anna?

Ja...
Citera
2020-10-10, 18:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Fast i inläggen skriver hon i andra person om Anna ..

Det gjorde väl Felicia även åt morsan i bloggen och Facebook (kan minnas fel) under BL VIP ,det såg fasligt komiskt ut.
Citera
2020-10-10, 18:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Var det Antonio som tog middagsbilden, eller var han så liten att han inte syntes bland middagsgästerna?
Antar att Anna täckte honom från topp till tå.
Citera
2020-10-10, 18:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Var det Antonio som tog middagsbilden, eller var han så liten att han inte syntes bland middagsgästerna?
Antar att Anna täckte honom från topp till tå.
Såg ingen plats ledig så i så fall satt han vid ett annat borde med Lucas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in