2016-08-18, 00:02
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-G-Nilsson
Skvaller är en sak, men att prata illa om någon och kalla någon för b-kändis i nedsättande ton när det gäller att posera med dem, då är det inte skvaller. Eftersom jag är med på bild tillsammans med henne där så betyder det enligt er att hon bara försöker få det att se ut som om hon bryr sig om sina fans? Har någon av er träffat henne och fått ett dåligt intryck av Anna?

Du ser verkligen munter ut på bilden! Hoppas ni hade en trevlig myskväll.
Citera
2016-08-18, 00:16
Medlem
Vad gör Anna Book nuförtiden? Jag har förstått att hon är med i tv-program ibland, men annars så? Vad jobbar hon med?
Citera
2016-08-18, 02:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Är det första gången hon påstår hon haft egen häst?
Japp. Ljug förstås.

Snart kommer vi få läsa rubriker om hur Dogge, Dermot och de andra fuskade genom att tjuvrida off-camera. Suck.

By the way. Har det inte redan framkommit att hon fick åka ambulans (vad annars ) från stallet, och sen hoppade av? Helt klart en påhittad anledning i så fall, för strax efter var hon med på inspelning av Fångarna på fortet (och fick åka ambulanshelikopter även därifrån).
Citera
2016-08-18, 08:14
Medlem
"Jag har gråtit så mycket sedan diskningen". Ja, där tror jag henne i alla fall.
Citera
2016-08-18, 09:16
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är ju ingenting i jämförelse med hur hon skriver! Men förmodligen är hon helt enkelt på en fjortonårings mentala nivå.

Jag vet, helt förskräckligt och hon använder 'vart' hela riden, det är inte ett ord!!
Citera
2016-08-18, 09:17
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Vad gör Anna Book nuförtiden? Jag har förstått att hon är med i tv-program ibland, men annars så? Vad jobbar hon med?

Om du läser tråden så hittar du svaret
Citera
2016-08-18, 09:23
Medlem
Jag träffade en person som sa att det går att boka Anna som kombinerad sångerska/strippa. Är det bara ett rykte eller är det möjligt att få se Anna förföriskt slänga av sig kläderna?
Citera
2016-08-18, 10:17
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Jag träffade en person som sa att det går att boka Anna som kombinerad sångerska/strippa. Är det bara ett rykte eller är det möjligt att få se Anna förföriskt slänga av sig kläderna?
Oavsett hur mycket snaskigt man vill påstå om henne, så kan vi nog med all säkerhet utgå från att det är en ren lögn.
Citera
2016-08-18, 10:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Vilket skitsnack! Vi bokade Anna en gång till en kick-off. Det var en en otrolig upplevelse och alla hade ett leende på läpparna. Anna drog det ena stora numret efter det andra ur hennes digra repetoar.
Vi fick höra världshits som ABC och Samba Sambero. När showen var slut, så kom hon tillbaka och körde tre låtar från Cannibal Corpse. Det var en oförglömlig afton. Men, så är ju också Anna ett fullfjädrat proffs!
Citera
2016-08-18, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vilket skitsnack! Vi bokade Anna en gång till en kick-off. Det var en en otrolig upplevelse och alla hade ett leende på läpparna. Anna drog det ena stora numret efter det andra ur hennes digra repetoar.
Vi fick höra världshits som ABC och Samba Sambero. När showen var slut, så kom hon tillbaka och körde tre låtar från Cannibal Corpse. Det var en oförglömlig afton. Men, så är ju också Anna ett fullfjädrat proffs!

Ja, det var precis det där upplägget + att hon gjorde en erotisk magdans efteråt. Lär ha varit väldigt hett.
Citera
2016-08-18, 10:44
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ja, det var precis det där upplägget + att hon gjorde en erotisk magdans efteråt. Lär ha varit väldigt hett.
Lite magdans bjöd hon på men knappast något strippande. Sådant där pöbelbeteende ägnar sig inte Anna åt.
Citera
2016-08-18, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Lite magdans bjöd hon på men knappast något strippande. Sådant där pöbelbeteende ägnar sig inte Anna åt.

Ryktet säger att man fick se vårtgård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in