2020-10-22, 16:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Anna är en riktig fena på språk.

Hennes kommentar finns direkt under bilden:
https://imgur.com/a/e1KzGxW
Hennes "I love the hole of you" är ännu bättre.
Citera
2020-10-22, 16:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Fattar du trögt eller? Anna plockar bort kommentarer efter hand som de kommer in. OLIKA PERSONER KAN SÅLEDES HA SKRIVIT SAMMA SAK. Någon annan än Jenny har uppenbarligen skrivit det som skärmdumpats. Det betyder inte att Jenny inte skrivit samma sak men som inte är med på just den skärmdumpen! Jag SÅG att Jenny också skrev detta med över 180 likes. Olyckligtvis tog jag ingen skärmdump på det. Nästa gång gör jag det eftersom vissa har lite svårt att förstå vad man skriver.
Är det så himla viktigt att älta det då?
Citera
2020-10-22, 16:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Inte överbevisad?? Har du inte kollat skärmdumparna bettybobs la upp?👆🏻Står ju svart på vitt.
Jennie skrev ju o tackade o tog åt sig äran .. 🙈 . Väldigt märkligt måste jag säga .
Resultatet blir ju knappats lika bra för alla som följer ett recept .
Citera
2020-10-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Fattar du trögt eller? Anna plockar bort kommentarer efter hand som de kommer in. OLIKA PERSONER KAN SÅLEDES HA SKRIVIT SAMMA SAK. Någon annan än Jenny har uppenbarligen skrivit det som skärmdumpats. Det betyder inte att Jenny inte skrivit samma sak men som inte är med på just den skärmdumpen! Jag SÅG att Jenny också skrev detta med över 180 likes. Olyckligtvis tog jag ingen skärmdump på det. Nästa gång gör jag det eftersom vissa har lite svårt att förstå vad man skriver.
Jag ger upp! Inte så viktigt för mig att ha rätt ang en sån här skit sak. Jag låter det bero som bettybobs skrev 👍🏻Ok. Ska vi säga så !?
Citera
2020-10-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
😀 det är svårt att förklara för den som inte begriper😀 låt det bero

Haha inte lätt när det är svårt. Eller tvärtom
Citera
2020-10-22, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jennie skrev ju o tackade o tog åt sig äran .. 🙈 . Väldigt märkligt måste jag säga .
Resultatet blir ju knappats lika bra för alla som följer ett recept .
Ehh det var ju inte det saken handla om! MEN jag släpper detta nu o går vidare så skriver inget mer ang detta. OK! 👍🏻
Citera
2020-10-22, 17:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Det är ju Annas specialitet att lägga till ett e på slutet av orden typ pause omelette osv
Citera
2020-10-22, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det är ju Annas specialitet att lägga till ett e på slutet av orden typ pause omelette osv
Och det magnifika ordet: Duette!
Citera
2020-10-22, 17:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Och det magnifika ordet: Duette!

Ja, visst.I Annas Universum underhåller Anna oss alla, vi behöver inte avlide av tristesse..
Ser med spänning fram emot morgondagens
#jagäterintemackormenfotardemochäterpålägge
#jaghargåttiskolanityp21årmenkaninteskrivasåmycket bättreobsjagskaintevarameditvprogramme
Citera
2020-10-22, 17:43
Medlem
leddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://youtu.be/QihSou0fiQY

Dotterns rättegång.
Pinsamt att höra Felicias lögner 😡
Förstår varför Anna och Roberto valde att åka till Spanien precis när rättegången var!
Följt tråden som ren underhållning ganska länge, men nu brinner även mitt proppskåp! När man hör på detta Ljug från halvturksdottern under rättegången så baxnar man, hon har absolut ingen skam i kroppen, vilken jävla fitta! Det finns verkligen inget hopp för denna kvinna med familj, vilket jävla patrask! Kärringjäveln är 50 bast, beter sig som ej byxmyndig!
Citera
2020-10-22, 18:03
Medlem
Kan Anna missuppfattat provsvaret initialt? Om det stod ”negativt provsvar” på 1177, så kanske hon tolkade det som att hon var smittad, för det är ju inte positivt alls att ha Covid-19!?
Citera
2020-10-22, 18:05
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:

Varför gör hon det...? ”Alone time”? ONE omelette? Vänder hon sig till alla sina internationella följare? Att hon inte gått ut grundskolan märks!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in