2020-10-21, 19:24
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Brödet är bara dekoration! Efter bilderna äter Anna pålägget och slickar av smöret. Brödet får Roberto i lunchlådan tillsammans med en lapp där Anna ritat 30 emojis.

Sen skickar hon iväg honom på cykeln till pendeln...
Stackars Jojbejto, han får inte ens använda bilen han själv pröjsat för med pengar han själv jobbat ihop, för den behöver minsann Fettet när hon ska ut och ta bilder på landsvägen.

Vad hände med den jävla busshållplatsen som Fettet tjatade så förbannat om, som skulle vara såååå praktisk?
Orkade Fettet inte gå 50 meter till hållplatsen?
Orkade Fettet inte stå upprätt i tre minuter och vänta på bussen?
Orkade bussen inte med att frakta Fettet till civilisationen?
Citera
2020-10-21, 19:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Sant! Annas panna är nästan lika stor som hennes ego.
Undra om hon har komplex för sin panna eftersom att hon lägger korten som hon gör?
Citera
2020-10-21, 19:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
De där som ska sy de nya gardinerna kan väl sno ihop ett par. På landet passar det bättre med jeans och t-tröja än fjolliga volangblusar och zigenarkjolar. Joggingskor har hon ju redan, om hon inte växt ur dem också.

I liven i fredags hade hon en ribbstickad tröja, det syntes så tydligt hur utspänd den var på vissa ställen...

På en bild när de åt på Valvet hade hon på sig ett par byxor som såg ut som de där av jersey med sydda pressveck som runda tanter hade på 60- och 70-talet.
Nej det var när hon hjälpte My med häcken.

Ja! Annas gardiner är ju redan tjocka och veckade, så det borde inte vara några problem att anpassa dem till Annas klädstil.

Jag vill minnas att jag sett nån live där Anna hade på sig nåt fult som skulle föreställa en tröja. Den satt hon och drog i hela tiden. Jag har för mig att hon hävdade att hon gjorde det för att den "var för stor", men det var väl snarare hon som var för stor för tröjan, så hon drog i den för att töja ut den.
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-10-21 kl. 19:51. Anledning: Fel med fetning av text
Citera
2020-10-21, 19:39
Medlem
TPLs avatar
Jag vill se hur hennes tatueringar ser ut numera, efter att skinnet töjts ut.
Citera
2020-10-21, 19:41
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Varför lät jag mig luras att söka på "jeansleggings"?

https://dresslikemarie.com/sv/nederd...ze/81-farg-bla

Varför lät JAG mig luras att klicka på den där länken?

Men vi ska hoppas att nån tar en skärmdump på den och skickar till Anna (eftersom hon inte läser här). Anna behöver goda tips nu när hon ska epikera sig. Hon behöver ju inte oroa sig för att de ska se så där osmickrande ut på henne, för hon kan naturligtvis redigera bilden precis som hon gjorde när hon pressat in sig i Mys tränings-tights.

Vilket får mig att återigen tänka på just den bilden på Annas baksida... Det var ju lite skillnad på den röven, jämfört med det kullriga, knöliga köttberget vi såg utanför korvkiosken. Och det är ju faktiskt konstigt, eftersom Anna faktiskt inte ens vet hur man redigerar en bild...
Citera
2020-10-21, 19:49
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockemannen75
Hur många kilo kan hon ha gått upp sen Biggest Looser 2017? 10kg per år? Runt 30 pannor nu tro...

Snälla kan inte programmet ”Du är vad du äter” med Anna Skipper göra comeback, jävlar vad motorsågen Skipper skulle gå lös i Märsta😏😂

https://postimg.cc/gallery/B1JWBwn
Citera
2020-10-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Som jag förstår det har de känt varandra ett tag, kanske till och med flera år. De umgås emellanåt enligt deras respektive instagram.
Det förefaller utåt sett som att vänskapen är ömsesidig.

Men jag har en känsla av (med reservation för att detta är min spekulation) att Anna är mer angelägen om Mys vänskap än My är om Annas. Läser man mellan raderna på Mys blogg och instagram (återigen min spekulation) så verkar det som om My ibland vill antyda att Anna är ganska krävande och påträngande. Det är svårt att sätta fingret på det, men det känns som om My kommer med små subtila antydningar och dolda pikar gentemot Anna.

Att My väljer att publicera "den osminkade sanningen" om Anna på sin insta när hon är medveten om att Anna själv gör allt för att dölja den på sin egen instagram, får mig att fundera lite... En RIKTIG vän borde inte vilja publicera såna bilder på sin väninna, när väninnan nu har en hangup beträffande sitt utseende. Men det är som sagt bara min tanke.
Jag vill minnas att My var lite starstruck på Magdalena Graaf och försökte ta sig in i deras liv, samt förförde någon kompis kille.. det skar sighur som helst totalt.
Jag tror att My har vänner som får henne att känna sig bättre på något sätt. Hon har ju liksom Anna haft viktproblem och gjort bukplastik... de är nog passande för varandra
Citera
2020-10-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
För min del skulle hon gärna kunna kapa nedanför ögonbrynen också. De är fruktansvärda. Jag kan vid gud inte förstå hur hon kan vilja ha ögonbryn som ser ut så där.
Men det är klart... Ser man hennes tänder så blir det väl begripligt.
Det är lika bra hon kapar nedanför hakan...
Är ögonbrynen tatuerade?
Citera
2020-10-21, 19:59
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Jag vill se hur hennes tatueringar ser ut numera, efter att skinnet töjts ut.

Jag kommer ihåg när Anna med familj var hos tatueraren. Annas överarm var grov som en trädstam. Lika lite som Anna har behållit sin form, lika lite kan vi räkna med att tatueringarna gjort det. De ser bergis för jävliga ut vid dags dato.
Nog därför Anna aldrig visar dem numera.

Jag vill även minnas att tatueraren skrev fel födelsedatum på Fittskägget.
Citera
2020-10-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag vill minnas att My var lite starstruck på Magdalena Graaf och försökte ta sig in i deras liv, samt förförde någon kompis kille.. det skar sighur som helst totalt.
Jag tror att My har vänner som får henne att känna sig bättre på något sätt. Hon har ju liksom Anna haft viktproblem och gjort bukplastik... de är nog passande för varandra
Skillnaden är dock att Anna gjort gbp och My endast tog bort överskottshud på magen. Rätt ska vara rätt som gubbkuken brukar säga.
Citera
2020-10-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Skillnaden är dock att Anna gjort gbp och My endast tog bort överskottshud på magen. Rätt ska vara rätt som gubbkuken brukar säga.
Sorry, det var fritt ur minnet
Citera
2020-10-21, 20:05
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Är ögonbrynen tatuerade?

Ja, tyvärr. Så det finns ingen återvändo.
I den här artikeln berättar hon om sina nya tänder och ögonbryn:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...unde-inte-leva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in