2020-09-30, 23:21
Medlem
nickomyras avatar
Skulle inte bookis o Roberto på vandringsresa i fjällen ?
Citera
2020-09-30, 23:47
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är det samma tatuerare som sist ?
Troligtvis vankas det nya tatueringar .
Sist familjen var på tatueringsresa så tatuerade ju Fisan in att mamma betyder allt ..
hon skulle göra en live när hon kom hem med den för att alla skulle få se Annas reaktion .. tyvärr blev det aldrig någon live på det .

Det är samma ställe som sist. Ett ställe som inte har ett bra rykte och kopplingar till kriminella gäng och haft ekobrottsrazzia. Studio S Tattoo ägare nu och förr har gjort flera tvivelaktiga affärer. Detta hindrar inte Tunnan som aldrig skulle samarbeta med kriminella nej nej...... 🤫 Gratis är gott! Det är bara att Googla på Studio S Tatoo så hittar man lätt mer information
Citera
2020-09-30, 23:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Det är samma ställe som sist. Ett ställe som inte har ett bra rykte och kopplingar till kriminella gäng och haft ekobrottsrazzia. Studio S Tattoo ägare nu och förr har gjort flera tvivelaktiga affärer. Detta hindrar inte Tunnan som aldrig skulle samarbeta med kriminella nej nej...... 🤫 Gratis är gott! Det är bara att Googla på Studio S Tatoo så hittar man lätt mer information

Förlåt att jag säger det men kriminella dras till kriminella.... Hm bäst att inte säga mer, ni förstår nog vad jag menar med det och varför hon samarbetar med dem.
Citera
2020-10-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Undrar när skattefogden kommer och granskar Annas och andra s k influencers
gratisgåvor de fått som byte för en omnämning på sociala medier. Kan bli dyrt i
form av skönhetstaxering och skattetillägg för de som synas i sömmarna.

Antar att du menar sköntaxering...men kul felskrivning i alla fall
Citera
2020-10-01, 00:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Boktips till Anna: Mat-Tina ger ut en hemkunskapsbok och en kokbok. Tina vann lätt över Anna när de lagade paella, det hjälpte inte ett dugg att Anna är halvspansk och säkert lagat till paella hundra gånger.
Vilka recept hade hon med i Rosa kokboken?

Bara genom att titta på Anna och hennes matbilder gör mig illamående och avhåller mig från skräpmat. Anna-bilder på kylskåpet hjälper mig att hålla mitt BMI kvar på 21.
Tack Anna!

Har för mig att det var en tårta som hon bakade fel, men som hon blev helnöjd med.
Såklart..
Förväntar mig att 1 Anna inte kan baka och 2 Anna är nöjd, stolt o glad och skryter över sin fantastiska misslyckade tårta..
Jepp..https://www.rosakokboken.se/portfolio/anna-book/
Läs rubriken...

Inser att Anna Benson som står bakom böckerna är seriösare än chokladmakarna
Hon gav bort 100 spänn till cancerfonden, boken kostade 199 kr..
https://www.johannatoftby.se/2014/09/28/rosa-kokboken/
Kommer aldrig titta åt denna tuttchoklad...
Ever..
Betalar hellre direkt till cancerfonden.
Senast redigerad av cece123 2020-10-01 kl. 00:37.
Citera
2020-10-01, 00:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, skandal. Någon borde ha slängt ut människan när hon förstörde podden med sitt dravel.

Jag spolade direkt framåt en bit och hamnade direkt in i gråtfians snörvel.. Orkade lyssna en minut.
Gråter hon igenom hela programmet?
Hon är ju patetisk..
Är Roberto hörselskadad? Har för mig att han
är döv på ena örat.
Kanske därför han har stått ut så länge.
Han läser av Annas läppar, när han känner för det.
Citera
2020-10-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har för mig att det var en tårta som hon bakade fel, men som hon blev helnöjd med.
Såklart..
Förväntar mig att 1 Anna inte kan baka och 2 Anna är nöjd, stolt o glad och skryter över sin fantastiska misslyckade tårta..
Jepp..https://www.rosakokboken.se/portfolio/anna-book/
Läs rubriken...

Inser att Anna Benson som står bakom böckerna är seriösare än chokladmakarna
Hon gav bort 100 spänn till cancerfonden, boken kostade 199 kr..
https://www.johannatoftby.se/2014/09/28/rosa-kokboken/
Kommer aldrig titta åt denna tuttchoklad...
Ever..
Betalar hellre direkt till cancerfonden.

Lite märkligt att "Annas" tårtbotten i maräng har funnits att köpa i butikerna i åtminstone 40 år. Det är jag helt säker på, då min dotter (47 år), alltid önskade sig hemgjord tårta på just maräng, varvad med grädde, glass och banan, toppad med choklad, till sina födelsedagar.
Ännu lite ljug av Anna, alltså....
Citera
2020-10-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
jag lyssnade klart på cancerpodden med Anna
jag trodde den skulle handla om cancer,men Anna tog ju bara upp allt om hennes egna sjukdomar
o snörvlade o grät Hon tycker verkligen synd om sig själv

Anna och Helena Bergström har ett gemensamt.
De är båda duktiga på att grina och snora på beställning.

I övrigt finns inga som helst likheter.
Citera
2020-10-01, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Jo, enligt beslagsprotokollet så fanns det ecstasy i hennes jacka - men hon påstod att det inte tillhörde henne.

En intressant punkt kring det är ju att Felicia i åtalet skyllde det på sina kollegor utan att nämna någon vid namn - de bytte tydligen jackor med varandra titt som tätt, och då kan ju en eller tio tabletter ha råkat slinka med hem. Oturlig slump.

Ett tag senare så satt Anna på sin live och blev (i vanlig ordning) skogstokig när åtalet kom på tal. Felicia kommer då in i köket där hon sitter och livear, och Anna ropar något till Felicia kring hennes "gamla pundar-kollegor".

Lite av en rävsax där hon antingen tycker att dottern också är en pundare, alternativt inbillar sig (och försöker inbilla andra) att tabletterna inte var Felicias.

Långt bak i min hjärna vill jag påminna mig att när Anna blev tagen för snatteri så sa hon i förhöret att hon åt tunga mediciner vilket gjorde att hon inte riktigt visste vad hon gjorde, och i rätten säger Lazy F samma sak!? Har de kriminell och ljugar kurs i deras familj?
Citera
2020-10-01, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Ja det var E som Felicia åkte på. Men var det inte ett par Tramadol också?
Minns inte riktigt, eller om det kanske bara var en trådsanning.. Men någon opioid också, har jag för mig.

Att hon säger saker som inte stämmer vet du väl?
Jag säger bara vad jag, inte helt okvalificerat, gissar angående Annas medicinering..
Det ska till lite starkare saker än Citodon innan hämningarna släpper på det viset.
Så pass mycket att man tex berättar för främlingar om sitt sexliv, medans barnen lyssnar.

I FUP så var det foto på en ask Morfin har jag för mig men hon kan även ha haft Tradolan också
Citera
2020-10-01, 09:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Skulle inte bookis o Roberto på vandringsresa i fjällen ?
Nej, My har fixat en träningsresa till nåt ställe i Åre. 4/10 tror jag. Samma ställe som Anna var med till med tjejgänget - och Anna åkte skidor... Tro't om du vill.
Jag antog att hon ska med, om inte annat så för att äta. Svårt att tänka mig henne på en rask promenad upp till Åreskutan. Har säkert ont i svanskotan fortfarande efter skidåkningen.

Från Mys blogg igår:
" 😄 Sedan hem och ”bara vara” …. ☺️ Anna var förbi på besök…"

Antar att de diskuterade packning inför resan.
Citera
2020-10-01, 11:32
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Långt bak i min hjärna vill jag påminna mig att när Anna blev tagen för snatteri så sa hon i förhöret att hon åt tunga mediciner vilket gjorde att hon inte riktigt visste vad hon gjorde, och i rätten säger Lazy F samma sak!? Har de kriminell och ljugar kurs i deras familj?

Ja, det är fullständigt uppenbart för mig att de sysslar med någon dålig form av "damage control" inom familjen varje gång de får snuten på halsen, t ex. genom att framställa offren som opålitliga, få förövaren att framstå som ett offer, skylla på yttre omständigheter, och så vidare i all oändlighet.

De ljuger och bedrar och har inte ett uns skam i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in