2020-10-28, 20:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Okej totalt ointressant alltså.
Nix, den är väldigt intressant och skrämmande.
Hon förlorade Let’s Dance eftersom TV4 redan bestämt att Måns skulle vinna
Hon anklagade i stort sett alla i bakprogrammet för fusk
Boken innehåller mängder av överdrifter och lögner...
Jag kanske ska leta rätt på den och leverera några utdrag
Citera
2020-10-28, 21:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Ja gör gärna det !
När jag googlar får jag inte upp nånting om nåt tablettmissbruk.

Bland annat ska hon skriva om separationen från sin ex-man, pappan till dottern Felicia, 17.
– Tyvärr kommer en del att känna sig förorättade och uthängda. Men jag är ärlig och sann utifrån mig själv. Jag har en uppslitande relation bakom mig, det finns väldigt, väldigt mycket att berätta där. Felicia stöttar mig till hundra procent, hon kan fatta sina egna beslut nu. Mina avsikter är inte elaka, men det kan bli jobbigt för honom ändå. Tyvärr.
Senast redigerad av nickomyra 2020-10-28 kl. 21:56.
Citera
2020-10-28, 22:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja gör gärna det !
När jag googlar får jag inte upp nånting om nåt tablettmissbruk.

Bland annat ska hon skriva om separationen från sin ex-man, pappan till dottern Felicia, 17.
– Tyvärr kommer en del att känna sig förorättade och uthängda. Men jag är ärlig och sann utifrån mig själv. Jag har en uppslitande relation bakom mig, det finns väldigt, väldigt mycket att berätta där. Felicia stöttar mig till hundra procent, hon kan fatta sina egna beslut nu. Mina avsikter är inte elaka, men det kan bli jobbigt för honom ändå. Tyvärr.

Jag la upp en bokläsares/journalists recension tidigare någonstans i tråden. Försökte hitta den men det var minst sagt kämpigt, men jag la upp det ganska långa och utförliga omdömet om boken någonstans i tråden, där läsaren beskriver mer detaljerat om innehållet i boken.
Citera
2020-10-28, 22:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Ja, gör det! Vi alla vill läsa vad genomärliga, omtänksamma, tacksamma, generösa Anna hade att säga i boken.
Vem vet, vi kanske blir omvända hela bunten och Annafrälsta.
Citera
2020-10-28, 22:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja när du skriver så får du gärna posta lite utdrag från den.
Citera
2020-10-28, 23:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja när du skriver så får du gärna posta lite utdrag från den.

Det här är tydligen från Annas bok..

http://www.boksidan.net/bok.asp?bokid=19002

Citat:
Utdrag ur boken:
Jag blev antagen och fick resa till USA och det var en fantastisk resa. Vi var bland annat på besök i Vita Huset i Washington. Vi stod utanför och uppförde en "spontankonsert". Jag minns att det stod en man i fönstret och vinkade åt oss. Jag visste inte vem det var, men de äldre eleverna påstod att det var Ronald Reagan och det låter väl bra, så det var säkert han.

Observera de sista orden..
Citera
2020-10-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag la upp en bokläsares/journalists recension tidigare någonstans i tråden. Försökte hitta den men det var minst sagt kämpigt, men jag la upp det ganska långa och utförliga omdömet om boken någonstans i tråden, där läsaren beskriver mer detaljerat om innehållet i boken.

Här nedan är ditt inlägg från 17 mars 2019, är det detta inlägg du syftar på?

Tyvärr verkar dock länken med Peter Siljedahls recension från 2006 vara bruten och ej läsbar.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Men en del läsvärda kommentarer från recensionen har du ju med i inlägget, @cece123!
Citera
2020-10-28, 23:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Här nedan är ditt inlägg från 17 mars 2019, är det detta inlägg du syftar på?

Tyvärr verkar dock länken med Peter Siljedahls recension från 2006 vara bruten och ej läsbar.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Men en del läsvärda kommentarer från recensionen har du ju med i inlägget, @cece123!

Bra sökt av dig, just det inlägget menade jag. 👍
Attans, skulle ha sparat ner hela sidan.
Det är säkert Anna som har rensat nätet på info om henne själv...
Citera
2020-10-29, 05:01
Medlem
cece123s avatar
Drar lite parareller med Pernilla W och Anna Book och får återigen bekräftat varför det går bra för Pernilla, men inte för Anna i denna Pernilla intervju.
Det stavas attityd, kämparanda och förmåga att gå vidare... Bla
https://www.damernasvarld.se/livssti...stivalen-stil/
Citat:
Alla bitar har fallit på på plats – att som 52-åring få stå på toppen av sin karriär, i stället för att sitta och tjata om att jag är i klimakteriet och inte har någon man.
Gissa vem som sitter och tjatar om oförrätter i timmar,vilket tar tiden från att göra ett riktigt jobb..
Citat:
En del tycker att jag är puckad och att jag uppfostrar mina barn på fel sätt. Ja, då får de väl tycka det – jag tar inte åt mig. Som mamma brukar säga: Det är som vatten på en gås.
Gissa vem som tar åt sig, när folk helt rätt reagerar över barnens kriminalitet..
Citat:
Jag startade min blogg som snabbt fick flera priser, sedan hann jag och Sofia Wistam knappt starta vår podd Wahlgen och Wistam innan vi fick pris för den.
Gissa vem som aldrig påbörjar och som aldrig fortsätter med projekt..
Citat:
Du gjorde andra gig också?
– Det var mycket brödfödejobb för företag och liknande under den här tiden. Vissa var jättelyxiga, andra väldigt B. Att stå på en liten scen i ett köpcentrum med halvtaskigt ljus kanske inte var superkul, men där och då var det jättebra pengar. Jag har alltid varit skitglad att jag haft jobb, det är mest ungarna som tyckt att det inte har varit creddigt och sagt ”Varför gör du sånt?”.
Gissa vem som avstod att jobba, för att hon tyckte att det inte var "kul" att jobba och för att det är tydligen mycket bättre att gå på Malmskillnadsgatan än att tjäna pengar på att sjunga..

Fast sedan är tydligen PW lika ego och skrytsam som Anna... Och en dålig förlorare som skyller ifrån sig.
Citat:
Svarta skinnbyxor hade man aldrig sett i Schlagerfestivalen tidigare och Bert Karlsson sa uttryckligen: ”Byt kläder så får du högre poäng. Och sätt på de barbröstade dansarna skjortor!” Men jag vägrade, och det var väl därför vi inte vann. Jurygrupperna var indelade efter ålder och ju högre upp i åren de kom desto lägre poäng fick vi…
Tomas Ledin körde skinnbrallor redan 1980 i Mello..
Citera
2020-10-29, 11:43
Medlem
Ny härlig filterbild på instagram, ser inte ansiktsformen underlig ut?

https://postimg.cc/hQm9VJ2N
Citera
2020-10-29, 11:55
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ny härlig filterbild på instagram, ser inte ansiktsformen underlig ut?

https://postimg.cc/hQm9VJ2N

Vänster kind mycket mindre.
Photoshopat!
Varför sminkar hon sig varje dag?
Sitter ju bara hemma och ugglar?
Citera
2020-10-29, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Vänster kind mycket mindre.
Photoshopat!
Varför sminkar hon sig varje dag?
Sitter ju bara hemma och ugglar?

Det är sjukt att vara 50 år och nästan varje dag lägga ut photoshoppade bilder. På den senaste ser hon ut som hennes ansikte är gjort av gummi ,så misslyckad bild inte ens filter hjälper längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in