Drar lite parareller med Pernilla W och Anna Book och får återigen bekräftat varför det går bra för Pernilla, men inte för Anna i denna Pernilla intervju.
Det stavas attityd, kämparanda och förmåga att gå vidare... Bla
https://www.damernasvarld.se/livssti...stivalen-stil/
Citat:
Alla bitar har fallit på på plats – att som 52-åring få stå på toppen av sin karriär, i stället för att sitta och tjata om att jag är i klimakteriet och inte har någon man.
Gissa vem som sitter och tjatar om oförrätter i timmar,vilket tar tiden från att göra ett riktigt jobb..
Citat:
En del tycker att jag är puckad och att jag uppfostrar mina barn på fel sätt. Ja, då får de väl tycka det – jag tar inte åt mig. Som mamma brukar säga: Det är som vatten på en gås.
Gissa vem som tar åt sig, när folk helt rätt reagerar över barnens kriminalitet..
Citat:
Jag startade min blogg som snabbt fick flera priser, sedan hann jag och Sofia Wistam knappt starta vår podd Wahlgen och Wistam innan vi fick pris för den.
Gissa vem som aldrig påbörjar och som aldrig fortsätter med projekt..
Citat:
Du gjorde andra gig också?
– Det var mycket brödfödejobb för företag och liknande under den här tiden. Vissa var jättelyxiga, andra väldigt B. Att stå på en liten scen i ett köpcentrum med halvtaskigt ljus kanske inte var superkul, men där och då var det jättebra pengar. Jag har alltid varit skitglad att jag haft jobb, det är mest ungarna som tyckt att det inte har varit creddigt och sagt ”Varför gör du sånt?”.
Gissa vem som avstod att jobba, för att hon tyckte att det inte var "kul" att jobba och för att det är tydligen mycket bättre att gå på Malmskillnadsgatan än att tjäna pengar på att sjunga..
Fast sedan är tydligen PW lika ego och skrytsam som Anna... Och en dålig förlorare som skyller ifrån sig.
Citat:
Svarta skinnbyxor hade man aldrig sett i Schlagerfestivalen tidigare och Bert Karlsson sa uttryckligen: ”Byt kläder så får du högre poäng. Och sätt på de barbröstade dansarna skjortor!” Men jag vägrade, och det var väl därför vi inte vann. Jurygrupperna var indelade efter ålder och ju högre upp i åren de kom desto lägre poäng fick vi…
Tomas Ledin körde skinnbrallor redan 1980 i Mello..