2020-10-17, 22:17
Medlem
[quote=Lillabusan77|73286118]
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Blir faktiskt ledsen för Vanessas skull. Hon hade bakat bullar och blev utskälld av Anna som krävde att de skulle slängas och doften vädras ur. Felicia "bakar" bullar- stårdåd... Anna är verkligen en hycklerska.[/QUOTE’’’

När hände detta? Helt missat

Det var i samband med Biggest Loser. Vanessa hade bakat bullar för att överraska och när Anna och Roberto kommer hem så skäller Anna ut Vanessa ber Roberto slänga bullarna samt vädra ur...
Citera
2020-10-17, 22:21
Medlem
[quote=beebopalula|73286145]
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77

Det var i samband med Biggest Loser. Vanessa hade bakat bullar för att överraska och när Anna och Roberto kommer hem så skäller Anna ut Vanessa ber Roberto slänga bullarna samt vädra ur...

Fy fan! Konstigt att ingen gjort socanmälan under alla år.
Citera
2020-10-17, 22:24
Medlem
[quote=Lillabusan77|73286204]
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula

Fy fan! Konstigt att ingen gjort socanmälan under alla år.

Ja, hon favoriserar verkligen Felicia. När Vanessa är den enda av "ungarna" som sköter sig...
Citera
2020-10-17, 22:27
Medlem
[quote=beebopalula|73286226]
Citat:

Ja, hon favoriserar verkligen Felicia. När Vanessa är den enda av "ungarna" som sköter sig...

Ja och det man sett även den goaste av dem alla. Det andra två känns som att dom lever på mammas ” kändisskap”. Dom tror säkert dom är för mer än andra. F sa väll i en podd att hon borde förhandla mammas ersättning, kanske där efter hon aldrig har jobb. Hon blev för dyr för att vara ingenting.
Tidigare gjorde hon gratis jobb för att synas men det har F satt stopp för, henne spamma e värd så mycket mer.
Sen att alla artister får göra gratisjobb under sin karriär gäller inte Booken.
Citera
2020-10-18, 00:10
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Än sen, Annas ”familj” har ju en egen ”våning” i Spanien.
Undrar varför hon aldrig nämner sina halvsyskon på Mallorca, pappans inom äktenskapet? Hon hade ju så god kontakt med den familjen, fick lära sig laga mat av sin spanska farmor? Finns ju sannolikt kusiner till barnen i Spanien?
Citera
2020-10-18, 00:52
Medlem
sverjevenns avatar
Dom är avundsjuka och jävliga med lilltjejen för att hon är den enda som verkar laglydig, ostraffad och normal i huvudet trots sin uppväxt bland tjuvar, våldtäktare och mytomaner.
Sköter skolan och verkar allmänt snäll, god och framförallt lågmäld. Men karma bör ju drabba tjuvjävlarna när tjejen får ett jobb hon vill ha tack vare sina studier. Om hon bara flyttar iväg och byter efternamn så ska det nog gå jättebra för henne. Jag håller verkligen tummarna för Vanessa och önskar henne all välgång. Likaså Robban kan jag inte se ett enda ont frö i. Han verkar sjukt snäll och trevlig, och han har nog fått sin beskärda del av helvete på jorden för att vara primadonnan af Book till lags.
Citera
2020-10-18, 01:22
Medlem
Hörde jag rätt i tisdagens live? Att hon bara lägger pengar på viktiga nödvändiga saker? Når inte hennes usla självinsikt nya höjder?

Och i fredag var det så noga att hon bara pratar om sig själv i sin live. Inte om andra. Hon har ju alltid pratat om andra tidigare, så det är uppenbart att det är något hon har stort behov av att dölja just nu.
Citera
2020-10-18, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hörde jag rätt i tisdagens live? Att hon bara lägger pengar på viktiga nödvändiga saker? Når inte hennes usla självinsikt nya höjder?

Och i fredag var det så noga att hon bara pratar om sig själv i sin live. Inte om andra. Hon har ju alltid pratat om andra tidigare, så det är uppenbart att det är något hon har stort behov av att dölja just nu.

Ja, Anna vill såklart likt Hyacinth Bucket ge sken av att hennes äldsta dotter är så fantastisk, när verkligheten är sådan att hon är ett av två dömda "barn" i den familjen, och att hon åkte dit rätt nyligen. Förvisso fick hon ett urlöjligt straff, med tanke på vad hon gjort. Men Anna vill ändå inte låtsas om det. Både Felicia och Antonio har hamnat i trubbel, det är bara Vanessa som verkar sköta sig.

Och både Felicia och Antonio har dokumenterade problem med psykisk hälsa.

De är väl söndertrasade efter att ha växt upp med en sådan mamma...
Citera
2020-10-18, 07:21
Medlem
Citat:
Nu glömmer du ju att Anna fått erbjudande om allt detta, men då hon vill vara privat osv så har hon tackat nej till detta.
Så tråkig timing att hon fick corona JUST när hon äntligen tackat ja till jobb
Citera
2020-10-18, 08:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Stora grejer som händer i huset nu, gardinerna i TV rummet har höjts upp.
Lucas har också hjälpt till men vad har hänt med snickaren Antonio?
Första gången jag sett Anna påpeka saker kostar f.ö.

"Nu blev det sååå mycket bättre med gardinerna högre upp 👌🏽🥰 Jag tänkte under stress förra gången dom sattes upp 😂😅 och har ju egentligen en heeeelt annan tanke här inne i vardagsrummet med dubbla skenor som i vårt sovrum med riktigt grymma gardiner som jag och Roberto är heeelt överens om. Det kommer bli såååå lyxigt, men det kostar så det blir lite längre fram ☺️ Och vi är helt överens om att det är bara @tyghuset i Taberg som är rätt tjejer för jobbet 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Men tillsvidare så blev iallafall detta så väldigt mycket finare och rummet kom lite mer till sin rätt igen 🥰👍🏽❤️ Sååå nöjd! Tack snälla Lucas för hjälpen 🤗"
Citera
2020-10-18, 08:34
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gårdagens live kommer här:

https://youtu.be/rYhQzvPfwcc

Upptäckte också att jag inte lagt ut liven hon gjorde i tisdags, så här kommer slutet på den 😊

https://youtu.be/N8AWABvjDnY

50.50 in i översta liven hörs Felicia bjäbba om recept 🙄
Äpplet föll verkligen inte långt från trädet!
Samma sätt att prata och uttrycka sig.
Citera
2020-10-18, 09:08
Medlem
[quote=Onkel-Ben-ny|73288645]Stora grejer som händer i huset nu, gardinerna i TV rummet har höjts upp.
Lucas har också hjälpt till men vad har hänt med snickaren Antonio?
Första gången jag sett Anna påpeka saker kostar f.ö.

"Nu blev det sååå mycket bättre med gardinerna högre upp 👌🏽🥰 Jag tänkte under stress förra gången dom sattes upp 😂😅 och har ju egentligen en heeeelt annan tanke här inne i vardagsrummet med dubbla skenor som i vårt sovrum med riktigt grymma gardiner som jag och Roberto är heeelt överens om. Det kommer bli såååå lyxigt, men det kostar så det blir lite längre fram ☺️ Och vi är helt överens om att det är bara @tyghuset i Taberg som är rätt tjejer för jobbet 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Men tillsvidare så blev iallafall detta så väldigt mycket finare och rummet kom lite mer till sin rätt igen 🥰👍🏽❤️ Sååå nöjd! Tack snälla Lucas för hjälpen 🤗"[/QUOTE

Vilka är @tyghuset? Några stackare som kommer att få en fet faktura för något de inte vill ha reklam för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in