2020-10-16, 19:12
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nytt från story:

https://postimg.cc/n92ytG4x

Vete fan vad hon egentligen vill ha sagt med detta...

Personen på bilden har i alla fall lagt ut en video på sin Instagram:

https://www.instagram.com/p/CGaR0seJvSR/

Känner Anna att hon skulle ha något gemensamt med denna person eller vad? Personen säger i och för sig "motherfucker" och det var väl det som Anna tyckte var "amen"...
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-10-16 kl. 19:14.
Citera
2020-10-16, 19:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockemannen75
Shit, fixade hon de där mackorna utan recept menar du?😮😂😂

Galet sista dagarna sen hon kom tillbaka via dottern, bli inlagd på psyk akut alt göra av med sig känns som nästa steg! Verkar jäkligt skör och labil, hon behöver så mycket hjälp! Helt verklighetsfrånvänd, lever i sen egen psykosbubbla! Hur fan pallar Jååbäääjjtåååå å skurkungen (läs Felicia)???

Jag hade dragit för länge sen....

Ja jag tror det, men ostmacka kan va klurigt

Ja hon är bortom all räddning skulle jag tro.
Citera
2020-10-16, 19:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
[quote=Muminflickan|73272283]
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nämen exakt och att hon inte smittar nu med vanlig förkylning visar på att hon är helt blåst. Du smittar och i dessa tider stannar man verkligen hemma vid minsta lilla symptom.

Om man har Corona så har man det tills man blir frisk ,det övergår inte plötsligt i en vanlig förkylning. Man stannar hemma tills man är frisk .Anna är så blåst, hon sade i början att det berodde på att hon blivit kall vilket det finns fler som tror men jag har aldrig hört någon säga att Corona eller influensa övergår till vanlig förkylning. Hon är en stor egoist och dum så klockorna stannar.

Men exakt, va hemma fyra-fem dagar extra för att vara säker. Men inte Anna då, nyss dödssjuk och nu helt symptonfri och ska träffa folk.

De andra i familjen har knappast satt sig i karantän...🤦‍♀️
Citera
2020-10-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelstewart
Den där människan mår inte bra och skulle behöva terapi i bra nog många år.
Att fota sig själv när man gråter och tycka synd om sig själv känns väldigt "13 årig emo brud på lunarstorm anno 2002"

Skulle min morsa bete sig på det där viset hade jag skällt ut henne och slitit av hon telefonen, kanske nån av dom försökt, kanske dom inte fattar för dom är lika verklighetsfrånvända som kärringen själv är.

Tragiskt är det iaf, men kan ändå inte låta bli att titta.
Hon har verkligen stannat i fjortisåldern.
Citera
2020-10-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Anna tycker inte att hon är vit / svensk ...
pga att hon är halvspanjor och pratar rinkebysvenska ibland . Jag undrar om spanjorer ser sig som färgade 🙄

Haha det enda ordet Tunnan fattade va hennes favoritord ” motherfucker” resten fattade hon inte ett ord av lr innebörd. Hon e la inte så haj på engelska lilla Anna.
Citera
2020-10-16, 19:51
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Finner det märkligt att Tunnan inte varit med i någon gråt ut artikel i slaskmedia om nätmobbning. Där kan hon vältra sig i självömkan om hur utsatt hon är. Eller har hon lite självbevarelsedrift då hon inser att får fler reda på denna mastodonttråd blir det ännu mera inlägg?

Hon har garanterat försökt men nyhetstorkan va väl inte tillräckligt stor.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Herregud!
Jag förstår inte varför jag blir förvånad varje gång hon gör sådana här saker.
Det är ju helt hysteriskt 🙄

https://postimg.cc/gallery/M12tL2p

Smart av Anna att uppmärksamma att dottern är en åldringstjuv, om nu någon av hennes fans missat det. Snacka om att hoppa i galen tunna.
Senast redigerad av Aigis 2020-10-16 kl. 19:53.
Citera
2020-10-16, 19:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Men exakt, va hemma fyra-fem dagar extra för att vara säker. Men inte Anna då, nyss dödssjuk och nu helt symptonfri och ska träffa folk.

De andra i familjen har knappast satt sig i karantän...🤦‍♀️
Kommer att vanka förbi Krons Ur i morgon, får se om Jobejjto vaktar... isf kanske jag borde varna hugade spekulanter...
Senast redigerad av DreamTwister 2020-10-16 kl. 20:34.
Citera
2020-10-16, 20:24
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna har lyckats igen! Nu har hon gett nytt liv åt de gamla Gråtande Barn-tavlorna! Här i ett stilfullt kollage. Så vackert!

Det är i inte första gången -
https://postimg.cc/gallery/L2McBbV
Citera
2020-10-16, 20:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Haha det enda ordet Tunnan fattade va hennes favoritord ” motherfucker” resten fattade hon inte ett ord av lr innebörd. Hon e la inte så haj på engelska lilla Anna.
Kan hon ens spanska? Det är väl ett givet kriterier om man ska kalla sig för halvspanjor.
Citera
2020-10-16, 20:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kan hon ens spanska? Det är väl ett givet kriterier om man ska kalla sig för halvspanjor.
Roberto brukar rätta henne ibland. Hon har googlat på några utvalda fraser som hon använder på Instagram.
Tia gruesa.
Citera
2020-10-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelstewart
Den där människan mår inte bra och skulle behöva terapi i bra nog många år.
Att fota sig själv när man gråter och tycka synd om sig själv känns väldigt "13 årig emo brud på lunarstorm anno 2002"

Skulle min morsa bete sig på det där viset hade jag skällt ut henne och slitit av hon telefonen, kanske nån av dom försökt, kanske dom inte fattar för dom är lika verklighetsfrånvända som kärringen själv är.

Tragiskt är det iaf, men kan ändå inte låta bli att titta.
Se det positivt, Galna Anna är tillbaka efter sin corona. Härligt Anna nu kan du roa oss igen, då slipper vi dessa repriser och reklamavbrott på TVn
Citera
2020-10-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Tror min skolspanska är bättre. Sen har man ju sett i liven hur jobejto har rättat henne,så nej, hon kan inte flytande iaf.
Halvspanjor är hon ju eftersom morsan hennes fick spansk k*k på en semesterresa. Sen har hon väl inte haft så mycket kontakt med vare sig farsan eller släkten på den spanska sidan. Farsan hade väl redan fru obarn när han träffade mamma Maritta. Så då borde väl tunnan ha halvsyskon i Spanien. Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in