2020-10-16, 17:25
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Herregud!
Jag förstår inte varför jag blir förvånad varje gång hon gör sådana här saker.
Det är ju helt hysteriskt 🙄

https://postimg.cc/gallery/M12tL2p

Vilken service! Hon serverar färdiga memes åt oss lyckliga åskådare.
Citera
2020-10-16, 17:25
Medlem
Finner det märkligt att Tunnan inte varit med i någon gråt ut artikel i slaskmedia om nätmobbning. Där kan hon vältra sig i självömkan om hur utsatt hon är. Eller har hon lite självbevarelsedrift då hon inser att får fler reda på denna mastodonttråd blir det ännu mera inlägg?
Citera
2020-10-16, 17:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
😅 tänk att fota sig själv i ledsna miner ...

Att hon skriver om samhällstjänst? Trodde det var sånt hon bara skulle tysta ned .
Tänk vad hon skulle tjänat på att skratta åt det (för det var hysteriskt kul kommentar). Och svara typ ”bra idé jag ska kolla med övervakaren!”
Citera
2020-10-16, 17:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Finner det märkligt att Tunnan inte varit med i någon gråt ut artikel i slaskmedia om nätmobbning. Där kan hon vältra sig i självömkan om hur utsatt hon är. Eller har hon lite självbevarelsedrift då hon inser att får fler reda på denna mastodonttråd blir det ännu mera inlägg?
Blir det inte lite pinsamt för henne när det senaste påstådda påhoppet gäller hennes klåfingriga dotter? Lätt hänt att hela familjens byk kommer att tvättas offentligt.
Citera
2020-10-16, 17:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tänk vad hon skulle tjänat på att skratta åt det (för det var hysteriskt kul kommentar). Och svara typ ”bra idé jag ska kolla med övervakaren!”
Time out och ligga lågt ett tag var tydligen inget alternativ.
Citera
2020-10-16, 17:37
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj

Hon gråter hellre ut i sina egna kanaler: där kan hon ju själv bestämma vinkeln, och kritiska frågor belönas med block.
Och denna tråd känner hon ju naturligtvis inte ens till (förutom när taskmörtar skickar skärmdumpar från den till henne så klart).
Citera
2020-10-16, 17:38
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna har lyckats igen! Nu har hon gett nytt liv åt de gamla Gråtande Barn-tavlorna! Här i ett stilfullt kollage. Så vackert!

Dagens bästa 😂 Kanske en ny inkomst för Tunnan?, sälja gråtande selfietavlor. Vem skulle köpa??🙈
En bild säger mer än 1000 ord, hennes collage säger desto mera om Tunnan och hennes personlighet
Citera
2020-10-16, 17:49
Medlem
Den där människan mår inte bra och skulle behöva terapi i bra nog många år.
Att fota sig själv när man gråter och tycka synd om sig själv känns väldigt "13 årig emo brud på lunarstorm anno 2002"

Skulle min morsa bete sig på det där viset hade jag skällt ut henne och slitit av hon telefonen, kanske nån av dom försökt, kanske dom inte fattar för dom är lika verklighetsfrånvända som kärringen själv är.

Tragiskt är det iaf, men kan ändå inte låta bli att titta.
Citera
2020-10-16, 18:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Den enda hon lurar är sig själv, men det fattar hon inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det är sådana som henne som gör att corona-smittan ökar i landet igen. I 17 län har det ökat på bara någon vecka och så säger människan att hon är frisk på två dagar. Hon är ju värre än Trump som visserligen fick tre sprutor vaccin men ändå.

Nämen exakt och att hon inte smittar nu med vanlig förkylning visar på att hon är helt blåst. Du smittar och i dessa tider stannar man verkligen hemma vid minsta lilla symptom.

Nå helt annat, bilderna på flisans mat och de gråtande bilderna. Anna din dotter är närmare 30, att stolt lägga upp bilder på det hon lagat är patetiskt. Hade hon varit 12 visst men nu är det en vuxen person vi pratar om. Sen är det en maträtt efter recept och några mackor hon brett. Är inte mäster kock nivå.
Citera
2020-10-16, 18:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelstewart
Den där människan mår inte bra och skulle behöva terapi i bra nog många år.
Att fota sig själv när man gråter och tycka synd om sig själv känns väldigt "13 årig emo brud på lunarstorm anno 2002"

Skulle min morsa bete sig på det där viset hade jag skällt ut henne och slitit av hon telefonen, kanske nån av dom försökt, kanske dom inte fattar för dom är lika verklighetsfrånvända som kärringen själv är.

Tragiskt är det iaf, men kan ändå inte låta bli att titta.

Är väl som en trafikolycka, det är fruktansvärt och tragiskt för alla inblandade men åker man tittar när man passerar.

Men ja, skulle min mamna posta bildrr på vad "hennes duktiga dotter" gjort om jag lagat mat till henne hade jag blivit vansinnig och vid gråtande bilder på ig hade jag på allvar funderat över hennes psykiska hälsa.
Citera
2020-10-16, 18:21
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nämen exakt och att hon inte smittar nu med vanlig förkylning visar på att hon är helt blåst. Du smittar och i dessa tider stannar man verkligen hemma vid minsta lilla symptom.

Nå helt annat, bilderna på flisans mat och de gråtande bilderna. Anna din dotter är närmare 30, att stolt lägga upp bilder på det hon lagat är patetiskt. Hade hon varit 12 visst men nu är det en vuxen person vi pratar om. Sen är det en maträtt efter recept och några mackor hon brett. Är inte mäster kock nivå.

Shit, fixade hon de där mackorna utan recept menar du?😮😂😂

Galet sista dagarna sen hon kom tillbaka via dottern, bli inlagd på psyk akut alt göra av med sig känns som nästa steg! Verkar jäkligt skör och labil, hon behöver så mycket hjälp! Helt verklighetsfrånvänd, lever i sen egen psykosbubbla! Hur fan pallar Jååbäääjjtåååå å skurkungen (läs Felicia)???

Jag hade dragit för länge sen....
Citera
2020-10-16, 19:09
Medlem
[quote=cosmic_dancer|73271537]Nämen exakt och att hon inte smittar nu med vanlig förkylning visar på att hon är helt blåst. Du smittar och i dessa tider stannar man verkligen hemma vid minsta lilla symptom.

Om man har Corona så har man det tills man blir frisk ,det övergår inte plötsligt i en vanlig förkylning. Man stannar hemma tills man är frisk .Anna är så blåst, hon sade i början att det berodde på att hon blivit kall vilket det finns fler som tror men jag har aldrig hört någon säga att Corona eller influensa övergår till vanlig förkylning. Hon är en stor egoist och dum så klockorna stannar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in