2020-10-07, 14:59
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Och om det uppdagades av hans arbetsgivare. Vad kan följderna bli då?
Låt Roberto va, han har det tufft som det är.
Citera
2020-10-07, 15:07
Medlem
Tunnan blir alltid kränkt när hon inte får som hon vill eller när det inte blir ett VIP bemötande av Ers Hemskhet Såg henne i aktion på färjan till Gotland för många år sedan, hon skulle hyra TV spel åt ungarna när tjejen i receptionen frågade om legitimation vart Tunnan kränkt och vrålade Skall du be mig om legitimation jag är Anna Book.
Citera
2020-10-07, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Hon klagar på hur hon blivit bemött av sjukvården... Nu vet vi ju hur känslostyrd och lättkränkt AB är så det behöver inte vara så mycket att det är sjukvården som bemött henne fel utan mer att hennes eget agerande och tolkande färgar hennes upplevelse. Klart att hon blev stressad att få beskedet, det blir nog de flesta, men vad hade hon tänkt sig att sjukvården skulle kunna hjälpa henne med, hon har ju knappt några symtom? Följer AB inte nyhetsrapporteringen? Är det svårt att googla fram det man önskar få reda på?

Jag tror då hon är hypokondriker så ansåg hon att nu när hon är positiv på Covid så borde hon absolut bli inlagd mest sannolikt på IVA och kunna spela ut hela registret och sjukvården har då svarat med att hon får gå hem och egenvårdsbehandla sig och återkomma om hon blir mycket sämre i andningen.

För tar man ambulans för dotter har klämt fingret i ett notställ då har man nollkoll på sjukvårdens utformning!
Citera
2020-10-07, 15:36
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vilket ståhej
https://imgur.com/gallery/IX1EOf9
Tja. Har man själv gått ut som Anna Book med att man är CHOCKAD. Och att det är CHOCKARTAT att man har blivit smittad när man själv har ränt runt överallt bland allmänheten när hon absolut inte behöver det.
För att hon inte arbetar. Det är bara att kolla på hennes instagram så ser man hur.
Hon har t om rest utomlands med flyg under en pågående pandemi.
Hon kanske inte är så smart i alla fall. Det var ganska TROLIGT att hon till sist skulle bli smittad....
Senast redigerad av Lillamig72 2020-10-07 kl. 15:47.
Citera
2020-10-07, 15:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Vad kan det vara för stort och viktigt jobb?
Uppträda med playback i ett litet köpcentrum i Växsjö?
Eftersom hon har gullat väldigt mycket med Jocke och Jonna senaste tiden så tror jag att hon skulle varit med i deras nya program (på Dplay) Hideandseek.
RobinsonRobban och Sean Banan finns bland deltagarna så hon skulle ju varit bland likasinnade .
Citera
2020-10-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Tja. Har man själv gått ut som Anna Book med att man är CHOCKAD. och att det är CHOCKARTAT att man har blivit smittad när man själv har ränt runt överallt bland allmänheten när hon absolut inte behöver det. För att hon inte arbetar.Hon har t om rest utomlands med flyg under en pågående pandemi, så kanske man inte är så smart i alla fall. Det var ganska TROLIGT att hon till sist skulle bli smittad....
Som hon har levt det senaste halvåret så har hon haft tur som inte blivit sjuk tidigare. De flesta måste gå till arbetet men hon har haft möjlighet att leva isolerat men flängt runt överallt och kramats med folk så hon har bara sig själv att skylla att hon blivit sjuk.
Citera
2020-10-07, 15:52
Medlem
Att hennes beteende under Coronan skulle bli så här var nog inte någon överraskning för någon. Först förnekelse, nej jag är bara förkyld. Sen när fakta ligger på bordet så men jaaaaaag som varit sååååå försiktig.. inte oväntat om man säger så.

Det som diskuterats mindre är väl själva hälsoaspekten av det hela. Dvs kommer hon gå helskinnad ur sjukdomen? Hon opererar ju buken oftare än andra byter kallingar säkert sätter detta spår i kroppen? Är hon väldigt överviktig numera, någon som vet?

Dessutom är magsäcksopererade i riskgrupp vad jag hört? Hon har väl dessutom i runda slängar ca 82 andra sjukdomar dessutom (påhittade som sanna)..

Vad tror ni? Blir det ett allvarligt förlopp för henne?
Citera
2020-10-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Eftersom hon har gullat väldigt mycket med Jocke och Jonna senaste tiden så tror jag att hon skulle varit med i deras nya program (på Dplay) Hideandseek.
RobinsonRobban och Sean Banan finns bland deltagarna så hon skulle ju varit bland likasinnade .
Ja det tror jag också white trash allihopa.
Citera
2020-10-07, 15:59
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Som hon har levt det senaste halvåret så har hon haft tur som inte blivit sjuk tidigare. De flesta måste gå till arbetet men hon har haft möjlighet att leva isolerat men flängt runt överallt och kramats med folk så hon har bara sig själv att skylla att hon blivit sjuk.
Ja. Och så har hon mage att kritisera sjukvården för deras bemötande. Hon skriver att hon ringer runt överallt när hon inga symtom har.
Varför belasta en redan högt belastad sjukvård när man är utan symtom?
Blir på riktigt arg. 😡
Hon gjorde testet på Hedda. En privatklinik. De borde kunna rekommendera henne att läsa folkhälsomyndighetens sida på nätet.
Och HUR kan man ha missat all information som kommit därifrån det här året?
När man väl har blivit smittad ska man hålla sig hemma och vila.
Får man värre symtom.
Alltså blir allvarligt sjuk. Ringer man 117 Anna. 😬
(Förmodar att du , Anna läser här.)
Senast redigerad av Lillamig72 2020-10-07 kl. 16:18.
Citera
2020-10-07, 16:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Låt Roberto va, han har det tufft som det är.
Jodå var bara av ren nyfikenhet.
Citera
2020-10-07, 16:18
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Vad kan det vara för stort och viktigt jobb?
Uppträda med playback i ett litet köpcentrum i Växsjö?

Vet inte vad jag gör i denna tråd 🤷😅

Men i den liven där hon hintade första gången om detta stora jobb så fick jag känslan att hon skulle vara med i "The Masked Singer", men det är bara vad jag tror 🙂
Citera
2020-10-07, 16:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon gjorde testet på Hedda. En privatklinik. De borde kunna rekommendera henne att läsa folkhälsomyndighetens sida på nätet.
De såg en fullvuxen, medelålders kvinna framför sig och kunde väl inte tro att det skulle behövas mer INFORMATION utöver vad varje normal svensk redan fattat?
De missade väl att det var Anna eller så ville de bli av med henne så fort som möjligt.

Önskar att jag fått vara med när de topsade henne. Personalen fick nog ta lugnande innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in