2020-10-07, 16:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Hon klagar på hur hon blivit bemött av sjukvården... Nu vet vi ju hur känslostyrd och lättkränkt AB är så det behöver inte vara så mycket att det är sjukvården som bemött henne fel utan mer att hennes eget agerande och tolkande färgar hennes upplevelse. Klart att hon blev stressad att få beskedet, det blir nog de flesta, men vad hade hon tänkt sig att sjukvården skulle kunna hjälpa henne med, hon har ju knappt några symtom? Följer AB inte nyhetsrapporteringen? Är det svårt att googla fram det man önskar få reda på?

Vi har ju sett hur det har gått i tidigare fall när hon har ringt och pratat ut - Nerikes Allehanda-reportern som skulle ha en kort kommentar om dom där ungdomarna som trollat hennes Instagram blev utsatt för ett 45 minuters gråtmaraton; Camilla på Bloggbevakning fick ju ett samtal efter hon skrivit om henne och blev fast i över en timme på telefon där Anna deklarerade hur fantastisk hon är.

Tro fan att sjukvården har bemött henne "illa" om hon försöker hålla fast dom i flera timmar för att hon har lätta förkylningssymptom. Till och med dom som är 70+ så får ju majoriteten trots allt mest förkylningssymptom. De sade väl till våran Took att hon skulle vänta och se hur det utvecklade sig, medan hon antagligen krävde respirator direkt.
Citera
2020-10-07, 16:24
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Vet inte vad jag gör i denna tråd 🤷😅

Men i den liven där hon hintade första gången om detta stora jobb så fick jag känslan att hon skulle vara med i "The Masked Singer", men det är bara vad jag tror 🙂
Men vad passande. Maskar har ju Anna flera som hon kan rotera med.
Såg att Pernilla Wahlgren ska sitta i panelen mfl. Hade blivit intressant att se. Haha. Synd. .😇
Citera
2020-10-07, 16:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
De såg en fullvuxen, medelålders kvinna framför sig och kunde väl inte tro att det skulle behövas mer INFORMATION utöver vad varje normal svensk redan fattat?
De missade väl att det var Anna eller så ville de bli av med henne så fort som möjligt.

Önskar att jag fått vara med när de topsade henne. Personalen fick nog ta lugnande innan.
Ja. Och så nämnde de säkert Folkhälsomyndighetens sida på nätet för mer information.
Citera
2020-10-07, 16:31
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Och så nämnde de säkert Folkhälsomyndighetens sida på nätet för mer information.
Nu önskar ju jag inte att Anna ska bli allvarligt sjuk. Känner att jag behöver tillägga det.🌼
Citera
2020-10-07, 17:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Eftersom hon har gullat väldigt mycket med Jocke och Jonna senaste tiden så tror jag att hon skulle varit med i deras nya program (på Dplay) Hideandseek.
RobinsonRobban och Sean Banan finns bland deltagarna så hon skulle ju varit bland likasinnade .

Nja hon skulle väl vara med i Fångarna på fortet nu den 16 vilket var orsaken till att hon testade sig. Vare sig tevebolaget eller Frankrike släpper in någon som inte har testat sig. Det var väl ett jubileumsprogram tror jag.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-10-07 kl. 17:08.
Citera
2020-10-07, 17:10
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Vet inte vad jag gör i denna tråd 🤷😅

Men i den liven där hon hintade första gången om detta stora jobb så fick jag känslan att hon skulle vara med i "The Masked Singer", men det är bara vad jag tror 🙂
OM det skulle stämma (vilket inte är otroligt alls) måste hon må skit just nu!
Vilken jäkla miss att inte vara mer försiktig när/om man har något så pass stort på G.
Citera
2020-10-07, 17:17
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nja hon skulle väl vara med i Fångarna på fortet nu den 16 vilket var orsaken till att hon testade sig. Vare sig tevebolaget eller Frankrike släpper in någon som inte har testat sig. Det var väl ett jubileumsprogram tror jag.

Hon hintade även om ett _nytt_ program.
Citera
2020-10-07, 17:22
Medlem
Citat:
Känns inte så troligt att något som det krävs test för skulle godkänna ett som togs så lång tid innan.
Citera
2020-10-07, 17:31
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Jubileumsprogrammet trodde jag var det som sändes 11 september.
Tror inte man flyger ner ett gäng till Frankrike och kör direktsändning. Känns liter otroligt.
Citera
2020-10-07, 17:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Tror inte man flyger ner ett gäng till Frankrike och kör direktsändning. Känns liter otroligt.

Jasså, jag missförstod nog tråden. Det stod ju något om den 16/10 och jag trodde det var om fångarna på fortet. Intyget var på engelska så det måste ju vara något utomlands åtminstone.
Citera
2020-10-07, 17:46
Medlem
Citat:

Nu när hon har konstaterad Covid-19, så kan hon ju skryta om alla hittepåjobb som hon varit tvungen att tacka nej till...väldigt konstigt att stora och viktiga jobb dök upp just nu?

Tro't eller ej...
Citera
2020-10-07, 17:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hon hintade även om ett _nytt_ program.

Jasså, det missade jag i tråden. Intyget var ju på engelska. Vad kan det vara för program som spelas in utomlands?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in