2020-06-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Man kan undra hur deras vädjan sett ut, jag har i alla fall inte sett någon vädjan som jag kunnat hörsamma. Nu tror jag inte jag skulle vara någon vidare ambassadör heller men man kan ändå undra hur det gått till. Känns inte helt klart ännu att Anna ljuger.

Kanske någon marknadsföringsmänniska som gått ut brett till aktiva sociala-medierkonton.

Påminner om äldre som tror alla mailmassutskick är skrivna enbart till dem - typ fått brev från kungen eller statsministern.
Citera
2020-06-30, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Det där är en svars mall dom skapat för jag fick exakt samma svar.
https://postimg.cc/5HXHRvn2
Jag med, jag skrev dock en följdfråga

Hon säger att ni har BETT henne. Därav frågan.

Hej igen vi har bett många sprida våra budskap, så väl kända som okända Sigtunabor. Då vi behöver göra allt vi kan tillsammans för att ta oss ur denna kris som drabbat besöksnäringen i Sigtuna hårt.
Citera
2020-06-30, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag med, jag skrev dock en följdfråga

Hon säger att ni har BETT henne. Därav frågan.

Hej igen vi har bett många sprida våra budskap, så väl kända som okända Sigtunabor. Då vi behöver göra allt vi kan tillsammans för att ta oss ur denna kris som drabbat besöksnäringen i Sigtuna hårt.

Där fick vi svaret. Anna har blivit tillfrågad om att hjälpa till, och Anna ställer naturligtvis upp gratis. Trots att hon kanske får försaka andra uppdrag under tiden. Stort av Anna!
Citera
2020-06-30, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Där fick vi svaret. Anna har blivit tillfrågad om att hjälpa till, och Anna ställer naturligtvis upp gratis. Trots att hon kanske får försaka andra uppdrag under tiden. Stort av Anna!

Förutsätter att du är ironisk
Citera
2020-06-30, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Förutsätter att du är ironisk

Varför det? Är väl bra att Anna ställer upp för hembygden. Vad gör du själv för att hjälpa till.
Citera
2020-06-30, 12:29
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Varför det? Är väl bra att Anna ställer upp för hembygden. Vad gör du själv för att hjälpa till.
Jag jobbar och betalar skatt. Det inbringar garanterat mer till min hemkommun än Annas gratisätande.
Jag är ärlig och kostar inte staten pengar gällande pga rättegångar hit och dit.

Jag gör inget för just Sigtuna för det är ingen kommun som ligger särskilt nära och jag reser inte så långt i dagsläget. Skulle nog inte åka dit ändå.
Citera
2020-06-30, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
När jag frågade destination_sigtuna om de BETT henne vara ambassadör, enligt hennes instastory, och visade skärmdump på den där hon skriver att de bett henne vara det svarar de:

Hej,
Anna är en av väldigt många både kända och okända Sigtunabor som hörsammat vår vädjan om hjälp med att lyfta och stötta Sigtunas av Coronakrien hårt sargade besöksnäring.
Ingen av alla dessa stolta Sigtunabor har vi ingått något betalt samarbete med utan de bidrar i den mån de kan eller vill med det man kan för att stärka en älskad hembygd.

Då är hon ju knappast "ambassadör"...
Citera
2020-06-30, 13:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Då är hon ju knappast "ambassadör"...
Nej, och de har knappast kontaktat henne via personligt brev eller telefonsamtal. Hon har säkert sett någon allmän vädjan från kommunen om att lyfta fram kommunen när det gäller turism.
Hon sätter fina titlar på sig själv, ambassadör, artist och gud vet vad.

Edit: tappade ett ord.
Senast redigerad av TPL 2020-06-30 kl. 13:51.
Citera
2020-06-30, 14:04
Medlem
nytt från insta

https://postimg.cc/gallery/fspgRRH
Citera
2020-06-30, 14:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från insta

Firade dom inte bröllopsdag för typ en vecka sen?
Citera
2020-06-30, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från insta

Det där var ett nytt filter! Heter det ”högglans” tro?
Tror hon att cook betyder något annat än det som har med matlagning att göra?
Citera
2020-06-30, 14:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det där var ett nytt filter! Heter det ”högglans” tro?
Tror hon att cook betyder något annat än det som har med matlagning att göra?
Finns ett sånt kul filter i Photoshop och det heter Plastic wrap
Cook på svenska betyder laga mat. Kock heter chef. Cock betyder kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in