2020-09-30, 13:45
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vi är alla överens om att hon tar något, Citodon har hon själv sagt men det är som du säger något mer hade inte Lazy F uppåt tjack E i fikan på jackan vid husrannsakan?

Jo, enligt beslagsprotokollet så fanns det ecstasy i hennes jacka - men hon påstod att det inte tillhörde henne.

En intressant punkt kring det är ju att Felicia i åtalet skyllde det på sina kollegor utan att nämna någon vid namn - de bytte tydligen jackor med varandra titt som tätt, och då kan ju en eller tio tabletter ha råkat slinka med hem. Oturlig slump.

Ett tag senare så satt Anna på sin live och blev (i vanlig ordning) skogstokig när åtalet kom på tal. Felicia kommer då in i köket där hon sitter och livear, och Anna ropar något till Felicia kring hennes "gamla pundar-kollegor".

Lite av en rävsax där hon antingen tycker att dottern också är en pundare, alternativt inbillar sig (och försöker inbilla andra) att tabletterna inte var Felicias.
Citera
2020-09-30, 13:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, skandal. Någon borde ha slängt ut människan när hon förstörde podden med sitt dravel.
Precis, att hon inte har något skam i kroppen och vet vad som är passande att prata om och inte.
Citera
2020-09-30, 13:58
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vi är alla överens om att hon tar något, Citodon har hon själv sagt men det är som du säger något mer hade inte Lazy F uppåt tjack E i fikan på jackan vid husrannsakan?

Ja det var E som Felicia åkte på. Men var det inte ett par Tramadol också?
Minns inte riktigt, eller om det kanske bara var en trådsanning.. Men någon opioid också, har jag för mig.

Att hon säger saker som inte stämmer vet du väl?
Jag säger bara vad jag, inte helt okvalificerat, gissar angående Annas medicinering..
Det ska till lite starkare saker än Citodon innan hämningarna släpper på det viset.
Så pass mycket att man tex berättar för främlingar om sitt sexliv, medans barnen lyssnar.
Senast redigerad av HateWreck 2020-09-30 kl. 14:32.
Citera
2020-09-30, 15:58
Medlem
Om man lite grovt räknar med hur mycket Anna har bidragit rent skattemässigt, med hennes fjuttiga skatteinbetalningar visavi hennes uttag i form av akuta ambulanstransporter, magoperationer, psykvård, lurendrejeri rent skattemässigt, för att inte tala om hennes barns kriminella kostnader i form av advokater och andra kostnader inom rättsväsendet, så är det ganska enkelt att räkna ut att hon är en ren belastning för oss andra som betalar in till den allmänna välfärden via skattsedeln.

I min värld, Anna, så är du en tärande, snarare än en närande person, och som sagt var, en belastning för oss andra...ingen lysande stjärna m.a.o!

Anna, skaffa dig ett jobb och betala skatten och räkningarna som vi andra.

Såna skattesmitare och tärande personer som du, Anna, bidrar till att pensionerna, skolorna, vården osv... blir sämre och hjälpen till dem som behöver den mest, uteblir, bara så du vet, när du uttrycker dig i termer om, - Jag ser mig som vinnare, när du inte gjort rätt för dig!

Fy fan, säger jag bara!
Skämmes!
Citera
2020-09-30, 16:12
Medlem
Nu har hon gjort en shout-out för SIN tatuerare. Hon påpekar att hon inte tjänar nånting på det "FAST en MYSFIKA" får han fan bjuda på.
Hon gör det alltså enbart av godhet utan att förvänta sig nånting tillbaka. FAST det visar sig vara villkorat iaf...
Jo, den där sorten känner jag igen. Ger sken av att det är en gåva eller en väntjänst. Tills det kommer en faktura eller ett krav på en motprestation. Ja, då är det ingen gåva eller väntjänst Anna. Så du vet.
Citera
2020-09-30, 16:25
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Nu har hon gjort en shout-out för SIN tatuerare. Hon påpekar att hon inte tjänar nånting på det "FAST en MYSFIKA" får han fan bjuda på.
Hon gör det alltså enbart av godhet utan att förvänta sig nånting tillbaka. FAST det visar sig vara villkorat iaf...
Jo, den där sorten känner jag igen. Ger sken av att det är en gåva eller en väntjänst. Tills det kommer en faktura eller ett krav på en motprestation. Ja, då är det ingen gåva eller väntjänst Anna. Så du vet.

Med vänner som Anna behöver man inga fiender.
Citera
2020-09-30, 17:40
Medlem
Onan-erarens avatar
Anna borde lära sig att planeten inte kretsar runt henne.
Citera
2020-09-30, 18:16
Medlem
Mune Sangss avatar
Undrar när skattefogden kommer och granskar Annas och andra s k influencers
gratisgåvor de fått som byte för en omnämning på sociala medier. Kan bli dyrt i
form av skönhetstaxering och skattetillägg för de som synas i sömmarna.
Citera
2020-09-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Undrar när skattefogden kommer och granskar Annas och andra s k influencers
gratisgåvor de fått som byte för en omnämning på sociala medier. Kan bli dyrt i
form av skönhetstaxering och skattetillägg för de som synas i sömmarna.
Jag hoppas verkligen att de synar Anna, hon är en så oärlig person.
Citera
2020-09-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maal
Knäppgöken ger aldrig något, vill bara ha. Så är det när man inte har någon inkomst. Tack och lov har hennes man Lilla Fridolf inkomst annars hade superstjärnan suttit på närmaste socialkontor och krävt pengar.
Citera
2020-09-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Knäppgöken ger aldrig något, vill bara ha. Så är det när man inte har någon inkomst. Tack och lov har hennes man Lilla Fridolf inkomst annars hade superstjärnan suttit på närmaste socialkontor och krävt pengar.

Tror att det mer är ett maktmedel. Hon gör "tjänster" och plötsligt ska man återbetala en skuld man inte visste fanns. Då blir många skamsna och känner sig okamratliga om de inte gör det hon vill.
Citera
2020-09-30, 22:29
Medlem
nickomyras avatar
Är det samma tatuerare som sist ?
Troligtvis vankas det nya tatueringar .
Sist familjen var på tatueringsresa så tatuerade ju Fisan in att mamma betyder allt ..
hon skulle göra en live när hon kom hem med den för att alla skulle få se Annas reaktion .. tyvärr blev det aldrig någon live på det .
Senast redigerad av nickomyra 2020-09-30 kl. 22:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in