En liten samman fattning..om man inte kan läsa denna gamla artikel.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...iv--jag-har-90
Hon är ju tillbaka i samma gamla spår igen..
Här har vi grunden till dagens Anna..
Hennes morsa har förstört Anna.. helt
Och här ljuger ärliga Anna..
Här ljuger Anna igen, som påstår att hon blockerar bara vissa personer
Här säger hon emot sig själv.. Som menar på att hon har all tid i världen
Anna funderar och pratar mycket, men ingenting händer, för Anna behöver ta babysteps.
Problemet var väl i början att hennes morsa inte tvingade Anna att gå till skolan och försökte lösa hennes hemmasittare, därav Annas loja förhållning till ett arbete.
På frågan om Annas ständiga aktualitet..
Varför tror du att folk är så fascinerade av dig?
Övrig info
Annas pappa flyttade tillbaka till Mallorca när hon var ett år..
Antonio föddes 2 månader för tidigt och vägde 1,5 kg.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...iv--jag-har-90
Citat:
Tillåter mig skratta tillbaka, men NÄR var Anna någonsin inne?
– Ibland är du inne och ibland är du ute. Men nu har det gått 33 år, säger hon med ett skratt.
Citat:
Möjligt att Annas Klassfesten förklarar hennes skolgång.
Sedan blev det kör i Nacka musikskola.
Citat:
Numera är detta verktyg glömt sedan lång tid tillbaka..
Hon vann ”Biggest loser VIP”, där hon också lärde sig att omvandla ilska och sorg till energi att lägga på träningen.
Citat:
Anna har tidigare nämnt att idealet är 60 kg, nu när vikten gått upp igen efter obefintliga powerwalks, pizzor och bullar, så heter det att hon inte är så viktfixerad.. Bara hon mår bra osv osv.. Anna hade socker i såsen häromdagen.. Anna verkar ha en oförmåga att lära sig saker..
I dag väger hon 60 kilo. Powerwalkar två timmar varje morgon och skippar socker och färdig mat. Allt lagas från grunden.
Hon är ju tillbaka i samma gamla spår igen..
Citat:
Anna var en hemmasittare från skolan helt enkelt..
I perioder blev hon mobbad i skolan. Hon mådde dåligt och ville inte gå dit. Hon skolkade
Här har vi grunden till dagens Anna..
Hennes morsa har förstört Anna.. helt
Citat:
Vi märker det..
Om ingen annan säger det Anna så får du säga det till dig själv”.
Hon hade många bra ledord, Annas mamma. Om hon oroade sig för vad klasskompisarna tyckte om hon klädde sig på ett visst sätt fick hon höra:
– ”Hellre uppröra och irritera än att gå obemärkt förbi."
– Det har hjälpt mig väldigt mycket.
Hon hade många bra ledord, Annas mamma. Om hon oroade sig för vad klasskompisarna tyckte om hon klädde sig på ett visst sätt fick hon höra:
– ”Hellre uppröra och irritera än att gå obemärkt förbi."
– Det har hjälpt mig väldigt mycket.
Och här ljuger ärliga Anna..
Citat:
Som fick jätteslät hud efter sitt besök hos tandläkaren Elena.. Nåja när Elena som även utför botoxbehandling, skulle spruta in bedövning, tog hon väl fel och råkade spruta i botox överallt i Annas ansikte, Anna var väl dessutom nedsövd och hade ingen aaaning om detta.. ..
– Men jag har ingen botox eller några fillers och jag har inte fixat läpparna eller näsan trots att alla tror det.
Här ljuger Anna igen, som påstår att hon blockerar bara vissa personer
Citat:
– Det är bara att radera och blockera. Konstruktiv kritik, frågor, självklart. Men om någon bara skriver hat, personangrepp eller elaka saker, då blockar jag.
Här säger hon emot sig själv.. Som menar på att hon har all tid i världen
Citat:
Hm, det många tror om Anna, verkar mer sant än vad hon själv säger..
Hon har också funderat på att byta bana.
– Jag beundrade verkligen Lill-Babs men jag vill nog inte göra det här tills jag är 80. Jag är inte rädd för att tappa strålkastarljuset, även om många tror det.
– Jag beundrade verkligen Lill-Babs men jag vill nog inte göra det här tills jag är 80. Jag är inte rädd för att tappa strålkastarljuset, även om många tror det.
Anna funderar och pratar mycket, men ingenting händer, för Anna behöver ta babysteps.
Problemet var väl i början att hennes morsa inte tvingade Anna att gå till skolan och försökte lösa hennes hemmasittare, därav Annas loja förhållning till ett arbete.
På frågan om Annas ständiga aktualitet..
Varför tror du att folk är så fascinerade av dig?
Citat:
Anna fick inte lära sig hemifrån att vara väluppfostrad plus att hon har svårt med att läsa av sig själv och andra...
– Jaaa du... Jag tror det är en ”love to hate – hate to love”-grej. Jag är ganska goofy, busig, rapp i käften och fräck. Jag är inte så tillrättalagd. Några kanske tycker att jag är vulgär eller svär för mycket – men det skiter jag i!
Citat:
Vilken skillnad då?
– Jag är inte känslig, men jag är känslosam. Det finns en skillnad där.
Övrig info
Annas pappa flyttade tillbaka till Mallorca när hon var ett år..
Antonio föddes 2 månader för tidigt och vägde 1,5 kg.