2020-09-03, 16:17
Medlem
cece123s avatar
En liten samman fattning..om man inte kan läsa denna gamla artikel.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...iv--jag-har-90
Citat:
– Ibland är du inne och ibland är du ute. Men nu har det gått 33 år, säger hon med ett skratt.
Tillåter mig skratta tillbaka, men NÄR var Anna någonsin inne?
Citat:
Sedan blev det kör i Nacka musikskola.
Möjligt att Annas Klassfesten förklarar hennes skolgång.
Citat:
Hon vann ”Biggest loser VIP”, där hon också lärde sig att omvandla ilska och sorg till energi att lägga på träningen.
Numera är detta verktyg glömt sedan lång tid tillbaka..
Citat:
I dag väger hon 60 kilo. Powerwalkar två timmar varje morgon och skippar socker och färdig mat. Allt lagas från grunden.
Anna har tidigare nämnt att idealet är 60 kg, nu när vikten gått upp igen efter obefintliga powerwalks, pizzor och bullar, så heter det att hon inte är så viktfixerad.. Bara hon mår bra osv osv.. Anna hade socker i såsen häromdagen.. Anna verkar ha en oförmåga att lära sig saker..
Hon är ju tillbaka i samma gamla spår igen..
Citat:
I perioder blev hon mobbad i skolan. Hon mådde dåligt och ville inte gå dit. Hon skolkade
Anna var en hemmasittare från skolan helt enkelt..
Här har vi grunden till dagens Anna..
Hennes morsa har förstört Anna.. helt
Citat:
Om ingen annan säger det Anna så får du säga det till dig själv”.
Hon hade många bra ledord, Annas mamma. Om hon oroade sig för vad klasskompisarna tyckte om hon klädde sig på ett visst sätt fick hon höra:
– ”Hellre uppröra och irritera än att gå obemärkt förbi."
– Det har hjälpt mig väldigt mycket.
Vi märker det..

Och här ljuger ärliga Anna..
Citat:
– Men jag har ingen botox eller några fillers och jag har inte fixat läpparna eller näsan trots att alla tror det.
Som fick jätteslät hud efter sitt besök hos tandläkaren Elena.. Nåja när Elena som även utför botoxbehandling, skulle spruta in bedövning, tog hon väl fel och råkade spruta i botox överallt i Annas ansikte, Anna var väl dessutom nedsövd och hade ingen aaaning om detta.. ..

Här ljuger Anna igen, som påstår att hon blockerar bara vissa personer
Citat:
– Det är bara att radera och blockera. Konstruktiv kritik, frågor, självklart. Men om någon bara skriver hat, personangrepp eller elaka saker, då blockar jag.

Här säger hon emot sig själv.. Som menar på att hon har all tid i världen
Citat:
Hon har också funderat på att byta bana.
– Jag beundrade verkligen Lill-Babs men jag vill nog inte göra det här tills jag är 80. Jag är inte rädd för att tappa strålkastarljuset, även om många tror det.
Hm, det många tror om Anna, verkar mer sant än vad hon själv säger..
Anna funderar och pratar mycket, men ingenting händer, för Anna behöver ta babysteps.
Problemet var väl i början att hennes morsa inte tvingade Anna att gå till skolan och försökte lösa hennes hemmasittare, därav Annas loja förhållning till ett arbete.

På frågan om Annas ständiga aktualitet..
Varför tror du att folk är så fascinerade av dig?
Citat:
– Jaaa du... Jag tror det är en ”love to hate – hate to love”-grej. Jag är ganska goofy, busig, rapp i käften och fräck. Jag är inte så tillrättalagd. Några kanske tycker att jag är vulgär eller svär för mycket – men det skiter jag i!
Anna fick inte lära sig hemifrån att vara väluppfostrad plus att hon har svårt med att läsa av sig själv och andra...
Citat:
– Jag är inte känslig, men jag är känslosam. Det finns en skillnad där.
Vilken skillnad då?

Övrig info
Annas pappa flyttade tillbaka till Mallorca när hon var ett år..
Antonio föddes 2 månader för tidigt och vägde 1,5 kg.
Citera
2020-09-03, 16:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Hon har bergis skickat den till sig själv från någon annan enhet bara för att få uppmärksamhet och något att babbla om.
Nakna pojkar har jag sett massor av, jag är mer intresserad av nya bilen, trädgården, rabatten, ängsblommorna, bokhyllan och lekstugan.
Citera
2020-09-03, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon kanske lider av täta trängningar, så mycket kn*llande ger lätt urinvägsinfektion när man kommer upp i Annas ålder. De frekventa viktiga mötena kanske är besök på VC för att få recept på Selexid eller liknande.
Sedan sitter hon på en inkontinensblöja i bilen i 55 minuter och lajvar.
Både älskog och alkohol som gör att Annas helylleblöja är full.
Citera
2020-09-03, 16:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Hon har säkert fått bilden från något troll och trots att hon låtsas upprörd är hon nog sprickfärdig av smickrandet - att hon som är 50 år får unga pojkar att skicka lättklädda bilder till henne. Hon skriver att hon fått vulgärare bilder än den hon visar upp.
Instagram brukar censurera så jag tror inte hon fått några dick pics, hon skulle må då snuskpraterskan. Vet inte hur hon fått bilden. Är det bokhandelskillen eller han med presenten? Hon har ju så många beundrare och fans.

Det är säkert den där Markus som hon fikade med häromdagen, trots att han förmodligen gillar män. Men enligt Anna egna utsago har hon förmodligen mer mans hormoner än Roberto(a)
https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-viktsjukdom/
Citat:
Kroppen skriker och jag fick ökad hårväxt i ansiktet, mustasch, grövre ögonbryn, det började växa hår under armarna
Hur gör kroppen när den skriker btw?
Brukar det inte växa hår under armarna annars, eller är Anna den enda "goofyga" personen i världen som inte har hår under armarna..
Citera
2020-09-03, 16:35
Medlem
Nu är Anna arg igen.

https://postimg.cc/0rY7hW3N
Citera
2020-09-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Nu är Anna arg igen.

https://postimg.cc/0rY7hW3N
Ja när är hon inte arg.....?

För övrigt är ju allt i hennes inlägg lögn.
Jo du går till personangrepp, jo du är missunnsam och inte minst - jo du ljuger.
Citera
2020-09-03, 16:42
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Hon har bergis skickat den till sig själv från någon annan enhet bara för att få uppmärksamhet och något att babbla om.

Jag har alltid haft en misstanke om att den där dejtingsidan som hade lagt upp en bild på Anna under fejkat namn, att den gjordes av Anna själv. Jag tror hon helt enkelt öppnade ett konto där under ett påhittat namn, skickade in en bild på sig själv, och sen ringde hon Aftonbladet och var "kränkt".
Sen njöt hon som fan av uppmärksamheten.

Hur länge dröjer det innan vi kan se Fettet böla ut om de här nya "sex-trakasserierna"? Det handlar nog bara om timmar...
Citera
2020-09-03, 16:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Både älskog och alkohol som gör att Annas helylleblöja är full.
Åh, det där fick mig att tänka på deras senaste Spanienresa, när de var på stranden. Roberto gör det där klassiska kisstricket.
Han vadar/simmar ut en bit, ställer sig vänd mot stranden, med vatten till midjan. Anna ropar att han ska vinka och lydig som han är gör han det. 🤣

När jag var ung cyklade vi rätt långt till en sjö för att bada. Det fanns inga toaletter så man vadade helt enkelt ut lagom långt och stod där som ett fån och plaskade runt lite med händerna i vattnet - och kissade... Alla gjorde det och det var så uppenbart. Det går inte att kissa och simma samtidigt, jag kunde det aldrig.

Så när Roberto hastade ut i vattnet förstod jag att det skulle bli en stunds stillastående... Det stämde.
Citera
2020-09-03, 16:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Hon kanske lider av täta trängningar, så mycket kn*llande ger lätt urinvägsinfektion när man kommer upp i Annas ålder. De frekventa viktiga mötena kanske är besök på VC för att få recept på Selexid eller liknande.
Sedan sitter hon på en inkontinensblöja i bilen i 55 minuter och lajvar.

Skulle inte förvåna mig... Med tanke på hennes behov av livade..
Detta påminner mig om denna kvinnliga astronaut som körde drygt 150 mil med rymdblöja för att konfrontera en kärleksrival
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-med-rymdbloja
Anna är så desperat i sitt livade, så inget förvånar mig då det kommer till henne..
Senast redigerad av cece123 2020-09-03 kl. 16:50.
Citera
2020-09-03, 16:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Jo du går till personangrepp, jo du är missunnsam och inte minst - jo du ljuger.

Vad i helvete har Fettet mage att påstå egentligen?
"Sprider ingen dynga" och "inga personangrepp"?

Det första jag tänker på nu, Anna, är när du kallade en tjej "lilla smuts". Är inte det dynga och personangrepp? Nej, men just det... I din värld och i ditt störda huvud så är ju det där helt normalt...
Citera
2020-09-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Dom enda böcker hon köper är nog såna man själv färglägger med kritor. De skulle nog hela familjen kunna samlas kring
Fläskberget fick ju en bok hemskickad som gåva i våras med den passande titeln "Mytomanen". Utstuderad mittiprickpresent. Gissningsvis blev den aldrig utläst...
Citera
2020-09-03, 16:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Hon ljuger inte om folk säger hon, men hon ljuger gärna om sig själv.. Där har vi det igen, Anna utesluter viss information..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in