Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Blev full i skratt när hon pratade om smärtläkare och att hon inte vill äta opiater?! Nej hon tog Citodon=Kodein istället.
Hon har i sin litterära bok om sig hon skrev om hur det var när hon låg inne för avgiftning av medicin
Jag tror inte att det är enbart Citodon.
Visserligen har citodon ruspotential men Kodeinet brukar ha mer dämpande effekt plus lite åksjukesymtom.
(Illamående, yrsel)
För att bli som Anna krävs något med lite mer knuff.
Hon blir ganska hämningslös av det hon tar. Euforisk också för den delen.
Jag gissar än en gång på Tramadolhydroklorid i någon form.
Citat:
Ursprungligen postat av
RajtInIHetluften
Tycker att Anna skall skaffa ett jobb! Hon är söt och gullig, borde jobba med människor!
Hade jag, till exempel kommit till en bensinmack och möttes av hennes varma leende... ja jäklar vad jag tankat! Hon har det! Genomtrevlig bara!
Där har vi det!
Jag kan verkligen se henne framför mig. Bakom disken på en Cirkel-K iklädd bensinmacks-uniform.
Hon kunde vara lite kreativ med korvutbudet, när hon lägger på rostad lök och så.
Anna kunde säkert lära sig hur biltvätten fungerar och hur man slår i motorolje-pärmen.
Hon skulle bergis klara att ringa upp en kollega för att fråga hur man gör när man hyr ut en bil.
Om någon vill hyra sent, när Anna jobbar stängning alltså.
Hon skulle klara merförsäljningen utmärkt!
"Vill du ha en läsk till korven?", "Det är ju kanelbullens dag idag, det får inte lov att vara några nybakta bullar?".
Jag tror, faktiskt på riktigt, att detta kunde vara det perfekta jobbet för henne.
En sån där kort rultig bensinmacksbrutta som skojar med nattarbetarna som kommer dit för att dricka kaffe.
Som har privatnummer till flera taxichaffisar och känner två av de som är med i Vägens Hjältar på tv.
Skinn på näsan och inte rädd för att säga ifrån..
Känner många snutar, pga "alla dem som tjuvtankar hela tiden! *djup suck*".
Solar mycket solarium och käkar hämtmat. Har flera viktappar i telefonen och dricker lightläsk på jobbet.
Gillar idol och läser alla skvallertidningar från tidningshyllan. Styr "sin" mack som ett kungarike.