2020-09-03, 15:30
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Dom enda böcker hon köper är nog såna man själv färglägger med kritor. De skulle nog hela familjen kunna samlas kring

Jag har banne mig aldrig sett en enda bok i Ambassadörs-residenset! Det finns mängder med bilder på sängen med miljoner kuddar, bilder på köket, bilder på rum fyllda med allsköns krimskrams och billigt jävla skit... Men inte en enda bok! Inte ens en Coffee Table-bok för prydnad kan jag påminna mig att jag sett. Kusligt egentligen, vilken totalt okulturell familj de verkar vara. Tro fan att "barnen" framstår som dumskallar.

Jo, i somras fanns det ju bilder på den där deckaren från Sarenbrandt som Anna menade att hon "läste". Det var ute i trädgården. Jag har inte sett till den boken sen dess. Jag tror inte Anna läste den. Jag tror Anna bara bläddrade lite bland sidorna med sina nymålade naglar. Jag tror Anna blev trött i huvudet av att försöka lista ut från vilket håll man läser en textad rad. Jag tror Anna glömde boken ute och nu är den sen länge övervuxen med ogräs.
Citera
2020-09-03, 15:33
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Även denna text finner man på sidan

Har Anna tappat bort verktygen eller har de gått sönder??

Jag misstänker att det är Felicia som har suttit och skrivit texten, sidan är uppdaterad 2020...
Väldigt dåligt uppdaterat måste jag säga
Vore typiskt Felicia..
Eller är det Erwik, vore bra om han dementerar detta...

Denna man är den som ligger bakom själva sidan https://www.andersnoren.se/
https://www.andersnoren.se/about-anders-noren/
Misstänker att han ligger bakom layout och upplägg av sidan, om inte annat är han ett fan som jobbat gratis, eller en stackare som jobbat gratis enligt Anna...

Det är därför Anna har så många skruvar lösa.

Jag tror inte att det är Erwik, så här jävla illa kan väl ändå inte han skriva? Det är bergis Fisan.
Citera
2020-09-03, 15:36
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Upprörd över en yngling med bar överkropp och sexpack.
Annas son nöjde sig inte med bar överkropp, han visade sin lilla piggelin också och då var Anna inte upprörd.

Jag sätter mitt pensionssparande på att den där bilden har Anna skickat själv!
Citera
2020-09-03, 15:41
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo
Sitter hon och gapar om kuk och knulla och frikort i sina lives så får hon räkna med att bli betraktad som ett luder och få sånt tillskickat sig.
+1 på den.
I senaste liven lyckades hon med ett nytt lågvattenmärke då hon villigt (pun intended) berättade att hon väldigt sällan använder underkläder för ”de ska ju ändå av så snabbt igen” illustrerat med blinkningen som hon tror är sexig.
Vad jag vet jobbar väl Jobejto på dagarna så ”så snabbt” ska hon väl inte behöva ta av sig trosorna.
Bara tanken på att hon väljer att ”vädra fi—an” får mig att vilja kräkas.
Att hon dessutom pratar om det I en live får mig att återigen konstatera att hon är SJUK!!
Citera
2020-09-03, 15:47
Medlem
Är väl bara att blocka om ngn skickar oönskat snusk. Nu blir det ju mer att hon skryter om det.

Apropå "It's a shame..." Det är en skam att inte erkänna brottet hos den gamia damen och både Felicia och Anna borde skicka blommor och gofika och be om ursäkt. Alla kan hamna i missbruk och göra fel saker men att erkänna, söka hjälp och ställa till rätta gör man då!
Citera
2020-09-03, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
+1 på den.
I senaste liven lyckades hon med ett nytt lågvattenmärke då hon villigt (pun intended) berättade att hon väldigt sällan använder underkläder för ”de ska ju ändå av så snabbt igen” illustrerat med blinkningen som hon tror är sexig.
Vad jag vet jobbar väl Jobejto på dagarna så ”så snabbt” ska hon väl inte behöva ta av sig trosorna.
Att hon dessutom pratar om det I en live får mig att återigen konstatera att hon är SJUK!!
Ja gårdagens live var nog det värsta jag sett från henne. Arg som ett bi, gormade om stupid ass motherfuckers så t o m de lojala följarna sa att hon skulle lugna ner sig.....någon frågade varför hon var arg och fick svaret JAG ÄR INTE ARG!! 😁
Citera
2020-09-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Såklart har hon gjort det, du har helt rätt.
Citera
2020-09-03, 15:59
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
+1 på den.

Hon har alltså inget filter mellan arslet och mysbyxorna heller? Nä just det, hon använder ju inte filter.
Bara tanken på att hon går omkring med långa bruna ränder i mysbyxorna gör mig spyfärdig. Och att hon sedan skryter om det, fy fan. Tror hon att någon skulle bli kåt av att höra detta? En spyfluga skulle kanske bli hungrig, men fan inte upphetsad.
Citera
2020-09-03, 15:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Hon har säkert fått bilden från något troll och trots att hon låtsas upprörd är hon nog sprickfärdig av smickrandet - att hon som är 50 år får unga pojkar att skicka lättklädda bilder till henne. Hon skriver att hon fått vulgärare bilder än den hon visar upp.
Instagram brukar censurera så jag tror inte hon fått några dick pics, hon skulle må då snuskpraterskan. Vet inte hur hon fått bilden. Är det bokhandelskillen eller han med presenten? Hon har ju så många beundrare och fans.
Citera
2020-09-03, 16:00
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja gårdagens live var nog det värsta jag sett från henne. Arg som ett bi, gormade om stupid ass motherfuckers så t o m de lojala följarna sa att hon skulle lugna ner sig.....någon frågade varför hon var arg och fick svaret JAG ÄR INTE ARG!! 😁
Inte bara arg, verkar finnas mycket bitterhet i henne också.

Jag blir inte förvånad om hon i nästa live vrålar Ja' ä inte bitter (ja jag vet: Robert Gustafsson )
Citera
2020-09-03, 16:02
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har säkert fått bilden från något troll och trots att hon låtsas upprörd är hon nog sprickfärdig av smickrandet - att hon som är 50 år får unga pojkar att skicka lättklädda bilder till henne. Hon skriver att hon fått vulgärare bilder än den hon visar upp.
Instagram brukar censurera så jag tror inte hon fått några dick pics, hon skulle må då snuskpraterskan. Vet inte hur hon fått bilden. Är det bokhandelskillen eller han med presenten? Hon har ju så många beundrare och fans.

Hon har bergis skickat den till sig själv från någon annan enhet bara för att få uppmärksamhet och något att babbla om.
Citera
2020-09-03, 16:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
+1 på den.
Hon kanske lider av täta trängningar, så mycket kn*llande ger lätt urinvägsinfektion när man kommer upp i Annas ålder. De frekventa viktiga mötena kanske är besök på VC för att få recept på Selexid eller liknande.
Sedan sitter hon på en inkontinensblöja i bilen i 55 minuter och lajvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in