2020-09-26, 17:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Sammanfattning av liven som håller på nu men som jG inte orkar titta klart på.

En lång utläggning om att hon tackar nej till uppdrag om det inte känns helt rätt, om hon inte trivs eller det känns obekvämt.
Detta gör många avundsjuka säger hon.
Ja dom flesta av oss går ju till jobbet även om det inte alltid är något man känner för!

Hon var den första som som man ville göra en reallityserie med och det var för över 12 år sedan.
Hon har blivit tillfrågad såååå många gånger.
En gång var det fel kanal, en annan gång fel produktionsbolag och vid två andra tillfällen så gick barnen före.
Man kan ju undra om hon tycker det gått så bra för dom?!
Hon värdesätter sin integritet och privatliv mer än pengar säger hon.
Men hon är övertygad om att det skulle blivit en succé!

"Många av er skulle inte klara av en vecka av mitt liv"
Ilandsproblem har fått ett nytt ansikte 😁

Hon väger sig inte meddelar hon.
Hennes vikt är helt irrelevant.

Hon är så genomsnäll och därför tror hon också så gott om andra människor.
Ja just det 🙄😁

En tjej frågade vad hon jobbade med och då blev hon helt galen!
"Det ska du skita i vad jag jobbar med! Jag hatar sådana här kärringar alltså! Stupid ass! Vad fan jobbar du med själv?"
Snäll och fin var det ja 😉

Visade sina gardiner i sovrummet.
Drog dom fram och tillbaka och sa lyx lyx lyx.

Biggest loser var fantastiskt.
Det var så fin atmosfär och hon fick tid att vara ensam med sig själv och sina tankar.

https://postimg.cc/gallery/CnZKrj9

Sammanfattning av din sammanfattning av Annas live.. Samma frågor, samma svar.
Trodde att du tog upp en gammal live..
Tala om att älta samma saker, men det trivs Anna med.. Rutiner, samma frågor.. Känns tryggt, då vet hon vad hon ska svara.

Om många inte skulle klara av en vecka i Annas liv, beror det på tristess.. Folk skulle DÖ av uttråkning av att sitta och bre avocado mackor, som ska fotas, duscha, torka sig, prata för sig själv i timmar, äta, köra bil..Dag efter dag..

Anna tackar inte nej till jobb, hon får inga erbjudanden.
Tidigare har hon varit öppen med hur arbetslös hon har varit i åratal, att hon har problem ta initiativ att ringa och Annas svårigheter att upprätthålla arbetsnivån en längre tid är ju välbekant.
Varje jobb tar ju energi, Anna krisar oftast, sedan måste hon ta en paus för att inte krisa igenom helt.

Jag har svårt att ta en person seriöst, som jämför företagsgig som ger typ 30 000 med en avsugning på Malmskillnadsgatan för några hundralappar (att gå på Malmskillnadsgatan) som Tant Book gjort.
Anna har djävligt dålig arbetsmoral och är förbannat LAT.
Och sitter hemma med arbetslösa vuxna barn som fortfarande bor hemma.. Äpplet faller inte långt från trädet..
Senast redigerad av cece123 2020-09-26 kl. 18:29.
Citera
2020-09-26, 18:13
Medlem
Helt meningslös Live från Anna
Jag orkade med 1 minut
Citera
2020-09-26, 18:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Helt meningslös Live från Anna
Jag orkade med 1 minut

Jag misstänker att om någon skulle få få för sig att ta ifrån Anna hennes mobil, skulle man vara tvungen att lägga in Anna för kraftiga abstinensbesvär i ett vitt vadderat rum..
Hon skulle väl aggressivt klättra på väggarna och hämtas i en tvångströja.

Om Anna skulle förstå ironi och hade självdistans,som hon gång på gång envist påstår att hon gör, men inte visar.. skulle hon nog kunna ha gjort en krogshow om sig själv.
Men för att göra det måste man nog vara som något framgångsrik.. Anna ser ju sitt "framgångsrika"liv som en tragedi, hon lever mitt inne i sin tragedi, fastän hon är" framgångsrik"... Typ..
Anna är så "framgångsrik" att hon nu ska fira 5 år av "diskfaliceringen" på mello ( hon blev ju faktiskt mest omskriven då.. Vilken framgång!! ..) och 35 år som artist varav knappt tusen timmars jobb och av dem knappt hundratal som artist.. På 35 år.. 🙄
Citera
2020-09-26, 19:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Skrämmande i liven idag att höra henne andas som om hon hade joggat.
Vad hon hade gjort?
Rest sig och dragit i sina gardiner fram och tillbaka för att visa hur fina dom var.
Dom var väldigt dyra sa hon.
Men man har dom å andra sidan resten av livet.
Kul att ha samma gardiner I 30 år till då 😉
Senast redigerad av Tuttlutt 2020-09-26 kl. 19:13. Anledning: Stavat fel
Citera
2020-09-26, 20:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Vad hon hade gjort?
Rest sig och dragit i sina gardiner fram och tillbaka för att visa hur fina dom var.
Har hon haft den där grå stolen i sovrummet tidigare? Har inte sett den.
Är sovrummet studio nu från vilken hon kommer att sända på heltid? Pigorna kommer ner med mat, snacks och latte.

"Resten av livet" - det kan vara slut om ett år om man inte sköter sig.
Hur når hon upp så hon kan bädda sängen?
Citera
2020-09-26, 20:31
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag har svårt att ta en person seriöst, som jämför företagsgig som ger typ 30 000 med en avsugning på Malmskillnadsgatan för några hundralappar (att gå på Malmskillnadsgatan) som Tant Book gjort.
Anna har djävligt dålig arbetsmoral och är förbannat LAT.
Och sitter hemma med arbetslösa vuxna barn som fortfarande bor hemma.. Äpplet faller inte långt från trädet..

Det är förvånande att Anna uttalar sig nedsättande om att hora på Malmskillnadsgatan. Jag trodde Anna gillade att suga kuk, det är ju det som ger henne så fin hy.
Citera
2020-09-26, 20:37
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Hon har blivit tillfrågad såååå många gånger.
En gång var det fel kanal, en annan gång fel produktionsbolag och vid två andra tillfällen så gick barnen före.
Man kan ju undra om hon tycker det gått så bra för dom?!
Hon värdesätter sin integritet och privatliv mer än pengar säger hon.
Men hon är övertygad om att det skulle blivit en succé!

https://postimg.cc/gallery/CnZKrj9

Det är klart. Det är därför hon fläker ut sin integritet och sitt privatliv helt gratis. Vilken idiot till kvinna.
Och det hon skriver till Vanessa är helt rubbat.
Citera
2020-09-26, 20:43
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ett tips till Anna copypasta din text.. så spar du tid till att ta en längre varm.. kall dusch
Anna har ju samma rutiner varje dag macka, omelett, te, dusch, myskläder blahblah..
Sen kan hon variera mellan tre mack/omelettbilder..
Dagens morgonmål.. Spänningen stiger..
KOMMER Anna att äta en avocado imorgon med???
https://pasteboard.co/JsSl49Y.jpg

Anna har väl skrivit tidigare att hon föredrar kalldusch? Då kunde hon väl gått ut i regnet, så hade hon sparat både tid och varmvatten.
Noterar även att Anna ska tända kaminen efter att det har påpekats här att det är konstigt att de inte eldar.
Citera
2020-09-26, 20:46
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Vad hon hade gjort?

Det är allt som krävs för att Fettet ska få dyspné.
Citera
2020-09-26, 20:50
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har hon haft den där grå stolen i sovrummet tidigare? Har inte sett den.
Är sovrummet studio nu från vilken hon kommer att sända på heltid? Pigorna kommer ner med mat, snacks och latte.

"Resten av livet" - det kan vara slut om ett år om man inte sköter sig.
Hur når hon upp så hon kan bädda sängen?

Hennes sovrum ger vibbar av porrstudio i alla fall...

Hon VÄLTRAR sig upp. Som en valross som rullar sig upp på en klippa.
Citera
2020-09-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det är klart. Det är därför hon fläker ut sin integritet och sitt privatliv helt gratis. Vilken idiot till kvinna.
Och det hon skriver till Vanessa är helt rubbat.

Exakt, vad tror hon att hon gör när hon är live överallt och övriga familjen får vara tysta och hålla sig undan i sitt eget hem? Hon fläker ut deras privatliv också, så fult.

Hon kallar alltså Vanessa "korkad ängel". Va fan? Så säger man väl inte till sitt barn! Totalt gränslös.
Citera
2020-09-26, 21:02
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Apropå elda i kaminen... Jag kan inte tänka mig att idiot-familjen varit försigkomna nog att köpa hem en kubik ved billigt från nån bonde i grannskapet. Jag antar att de köper färdighuggen ved säckvis från typ Byggmax eller K-rauta. Ännu en utgift för Jojbejtos plånbok. Såvida inte Jojbejto helt sonika drar in lite sly från trädgården som han röjt undan med tigersågen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in