Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Hon imponerade ändå på mig i BL vad gäller att liksom ge järnet i utmaningarna, även om hon blandade det med sin vanliga offermentalitet och sitt stora ego. Så oavsett om hon vunnit eller ej hade hon fått pluspoäng av mig där. Även en blind höna hittar korn.
Detta kan jag hålla med om, det var bra gjort, för hon gick ju faktiskt ner i vikt.
Det är konstigt dock att hon inte klarar av att upprätthålla ens en promille av den kapaciteten hemma i vardagen. Det tog ju inte lång tid innan hon var tillbaka i klot-stadiet.
Ska man vara rättvis så ska det väl påpekas att Biggest Loser är extremt och att det knappast är nån som lyckas hålla den vikt de har när de lämnar, de flesta går ju upp igen.
Men Anna har ju verkligen ingen disciplin alls, hon försöker ju överhuvudtaget inte hålla igång ens det minsta trots förutsättningar, hon bor på landet, kan promenera, jobba i trädgården etc.
Att hon själv påstår att hon promenerar och powerwalkar må så vara, men det tror ju ingen vettig människa att hon verkligen gör.