2020-10-09, 15:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
https://www.google.com/amp/s/nyheter...na-books-besok

Hennes sedvanliga fem mil långa inlägg där hon förklarar och förklarar. Snälla Anna, var bara som en normal människa och skriv typ "fått covid-19, tråkigt nu blir det karantän med Netflix och vila"
Tror fan inte hälften orkar läsa hennes romaner till inlägg, att hålla sig kortfattad kan hon inte.
Citera
2020-10-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det är möjligt, men enligt artikeln så står det följande:

"Härom veckan gick Anna i godan ro och botaniserade i sin matbutik. Men plötsligt small det till. En annan kund körde på henne bakifrån med kundvagnen så att ABC-sångerskan tappade balansen.
– Jag snubblade till på en matta och smällde i handen mot en hylla."

Att hon "gick i godan ro och botaniserade" tyder på att hon med god marginal bör ha passerat entrén och kommit ganska långt in i butiken, samt det faktum att hon själv säger att hon "smällde i handen mot en hylla". Det brukar vanligtvis inte finnas hyllor precis innanför entrén.

Nu får vi hoppas att Anna vill vara så snäll att hon skriver en bibel och förklarar hur detta egentligen gick till... Men det kanske vi får hoppas förgäves på, Anna läser ju inte här...
Kärringen har dåligt balanssinne även att hon inte har många decimeter till marken faller hon tungt. När hon var i fjällen i våras var väl det slog ju fettot i svanskotan även att hon går omkring med en sittkudde till arsle.
Citera
2020-10-09, 15:45
Medlem
TPLs avatar
Hur kunde ekonomin försämras så snabbt? I augusti åt de fläskfilé och i måndags lät det som de var barskrapade.
Anna trodde allt var klappat och klart och började fira sitt nya, stora och viktiga jobb. Hoppas hon lärt sig nu att man inte ska sälja skinnet innan björnen är skjuten.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2020-10-09, 16:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur kunde ekonomin försämras så snabbt? I augusti åt de fläskfilé och i måndags lät det som de var barskrapade.
Anna trodde allt var klappat och klart och började fira sitt nya, stora och viktiga jobb. Hoppas hon lärt sig nu att man inte ska sälja skinnet innan björnen är skjuten.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Anna skämtade ju bara... troligtvis inte.
Men skulle hon bli konfronteras skulle hennes
svar nog bli.. Mäh, jag skääämtade jö bara.
Vi har naturligtvis inte råd att äta fint kött vi äter bara hemlagade köttbullar och hemmastoppade korvar..(läs färdiglagade, köpta på Lidl, men upplagda som om det vore hemmagjort)
Citera
2020-10-09, 17:17
Medlem
Har hon tagit bort sin instagram ???
Citera
2020-10-09, 17:22
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina

Nej, den är kvar. Kanhända Fettet har farit fram med blockeliblock-fingret, och så har du råkat hamna i skottlinjen?
Citera
2020-10-09, 17:26
Medlem
Citat:
Du är BLOCKAD , välkommen i klubben!
Citera
2020-10-09, 17:27
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kärringen har dåligt balanssinne även att hon inte har många decimeter till marken faller hon tungt. När hon var i fjällen i våras var väl det slog ju fettot i svanskotan även att hon går omkring med en sittkudde till arsle.

Anna kan banne mig inte göra nånting utan att råka ut för något! Skulle Jojbejto äntligen göra en välgärning och se till att hans fru placeras på dårhus, så kan jag lova att hon skulle lyckas bryta ryggen och spräcka magsäcken, även i en madrasserad cell!
Citera
2020-10-09, 17:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Känns dig blockeliblockad, ett privilegium.
Citera
2020-10-09, 17:35
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon imponerade ändå på mig i BL vad gäller att liksom ge järnet i utmaningarna, även om hon blandade det med sin vanliga offermentalitet och sitt stora ego. Så oavsett om hon vunnit eller ej hade hon fått pluspoäng av mig där. Även en blind höna hittar korn.

Detta kan jag hålla med om, det var bra gjort, för hon gick ju faktiskt ner i vikt.

Det är konstigt dock att hon inte klarar av att upprätthålla ens en promille av den kapaciteten hemma i vardagen. Det tog ju inte lång tid innan hon var tillbaka i klot-stadiet.

Ska man vara rättvis så ska det väl påpekas att Biggest Loser är extremt och att det knappast är nån som lyckas hålla den vikt de har när de lämnar, de flesta går ju upp igen.
Men Anna har ju verkligen ingen disciplin alls, hon försöker ju överhuvudtaget inte hålla igång ens det minsta trots förutsättningar, hon bor på landet, kan promenera, jobba i trädgården etc.

Att hon själv påstår att hon promenerar och powerwalkar må så vara, men det tror ju ingen vettig människa att hon verkligen gör.
Citera
2020-10-09, 17:38
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

Vad skrev du som förolämpade Fettet så mycket att hon kände sig nödgad att utestänga dig från hennes filtrerade värld?
Citera
2020-10-09, 17:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna kan banne mig inte göra nånting utan att råka ut för något! Skulle Jojbejto äntligen göra en välgärning och se till att hans fru placeras på dårhus, så kan jag lova att hon skulle lyckas bryta ryggen och spräcka magsäcken, även i en madrasserad cell!
Konstigt att hon inte ramlat ur den höga sängen. Eller trampat i en grop och stukat foten som "Anna2".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in