2020-09-26, 02:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha ja om inte Samhall vill ha henne, då är all hopp borta.

Här är klipp som Anna enligt henne själv inte känner till... NOT
https://youtu.be/PzeZ1p4DJlU
https://youtu.be/XYYO_Xvh2aM
Som hon diskuterar i denna live 21:53
https://youtu.be/8EerRR2occM

Anna har nog lyssnat och sett klippen.
En del av Annas problem är att hon gödslar på med uttalanden och pga sin nedsatta förmåga att förstå hur omgivningen kommer att betrakta henne, tar det inte slut.
Om Anna skulle hålla en lägre profil, som hennes son gjort i skolan, för att undvika mobbing, skulle man helt enkelt inte ha något att ta på sas.
Men eftersom Anna vill motsägelsefull som hon är, samtidigt reta upp folk och synas, har jag svårt att tycka synd om henne.
Som man bäddar får man ligga.. även utanför sängen.
Citera
2020-09-26, 11:16
Medlem
Citat:
Haha ja om inte Samhall vill ha henne, då är all hopp borta.

Samhall tar bara emot de som bedöms ha någon form av arbetsförmåga, så AB kommer inte att få någon plats där.
Citera
2020-09-26, 11:23
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Det är väl inte så konstigt att folk inte skriver och frågar så mycket. De frågorna man funderar på skulle leda till en omedelbar blockering om man skrev dem.
+1 på den

https://postimg.cc/XXHfRFx9
Anna tycker det är märkligt” och undrar varför

Jag besvarar gärna den frågan:
Eftersom du är otroligt lättkränkt, sjukligt misstänksam, hämndlysten och helt saknar självinsikt är det helt omöjligt att ställa den typen av frågor till dig.
Du skulle aldrig klara av att hantera frågor som:
- Stal du halsbandet från DeDe Lopez?
- Stal du Maggan Grafs prylar och försökte sälja dem?
- Varför betalade du inte Alex (som ju var den som förhandlade fram din ersättning för BL?)
- Begärde du en utredning av våldtäktsoffrets familj (för att försöka sänka hennes trovärdighet)?
- Varför var ni så illa omtyckta av de flesta grannarna i Solna?
- Varför har du så svårt att medge att de är tack vare Robertos pappa ni kunde bo i lgh i Solna, köpa huset i Märsta och ha lgh i Spanien?

Det här är bara en bråkdel av det som verkligen skulle vara intressant att fråga dig om, men de flesta vet ju att det innebär blockering så du får ”ligga som du bäddat”
Citera
2020-09-26, 11:47
Medlem
[quote=Boopidoo|73045013]+1 på den

https://postimg.cc/XXHfRFx9
Anna tycker det är märkligt” och undrar varför

Jag besvarar gärna den frågan:
Eftersom du är otroligt lättkränkt, sjukligt misstänksam, hämndlysten och helt saknar självinsikt är det helt omöjligt att ställa den typen av frågor till dig.
Du skulle aldrig klara av att hantera frågor som:
- Stal du halsbandet från DeDe Lopez?
- Stal du Maggan Grafs prylar och försökte sälja dem?
- Varför betalade du inte Alex (som ju var den som förhandlade fram din ersättning för BL?)
- Begärde du en utredning av våldtäktsoffrets familj (för att försöka sänka hennes trovärdighet)?6
- Varför var ni så illa omtyckta av de flesta grannarna i Solna?
- Varför har du så svårt att medge att de är tack vare Robertos pappa ni kunde bo i lgh i Solna, köpa huset i Märsta och ha lgh i Spanien?

Anna tror förmodligen att vi är så dumma så vi skulle ställa till henne sådana frågor till henne så att hon skulle kunna blockera så många som möjligt från flashback som hon inte kommer åt på annat sätt. Vi är klokare än så för vi vet att av Anna blir man blockerad även om man inte ställer en fråga. Men hennes syfte med frågestunden var säkert att få blockera fler. Det går att skaffa ett konto till när man blivit blockerad så man kan kolla vad hon gör utan att följa henne, det enda man inte kan göra är att kolla på hennes lives för då skriker hon troll och man blir blockerad igen.
Citera
2020-09-26, 14:13
Medlem
cece123s avatar
Hittade åter ett inlägg om Annas o b e f i n t l i g a självinsikt..
https://blogg.skd.se/schlagerbloggen...ook/?mode=grid
Citat:
För jag har fått uppfattningen av att många tror att jag är så himla känslig och bryter ihop för allting när det inte går som jag vill och att jag då är nära på att ge upp, men nej sån är inte jag.
Nähää, hon talar mot sig själv hela tiden.
Denna intervju gjordes strax innan diskningen av hennes låt i Mello.. Faktiskt under samma dag.. Vi alla vet vilken tragedi det blev för henne, hon låser in sig på hotellrummet och bara gråter...
För att inte tala om arga snickaren.. Osv osv
"Anna har fått uppfattningen" "Folk tror"..
Vi VET ska det stå..

Att vara känslig och bryta ihop, behöver inte alltid betyda att gråta. Man kan ju även bli överdrivet arg och haka upp sig på små detaljer som Anna även f ö är superkänd för..
Man kan ju även ge upp på olika sätt.. Genom att ljuga för sig själv och helt enkelt skita i att göra saker.. som att arbeta, betala för sig osv..
Citera
2020-09-26, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu svarar Anna på en fråga om de skall flytta till Spanien när Roberto går i pension att de behöver inte vänta så länge. De gör det när de vill. Hon skriver att Roberto är anställd men hon är också yrkesverksam och sin egen. Ha ha när var hon yrkesverksam sist??

Intressant att hon hävdar att hon är yrkesverksam och sin egen.
Enligt Merinfo, MrKoll och Ratsit har Anna inga bolagsengagemang. Så hur sköter hon intäkter och kostnader?
Citera
2020-09-26, 15:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Intressant att hon hävdar att hon är yrkesverksam och sin egen.
Enligt Merinfo, MrKoll och Ratsit har Anna inga bolagsengagemang. Så hur sköter hon intäkter och kostnader?

Jag antar hon menar att vara gift och mamma är ett yrke. Plus att vara Anna Book.
Då behövs inga papper som bevis på hennes
flit.
Vi alla vet vilket slitigt jobb Anna Book har med sig själv.
Vi har ju sett hur flitigt Anna jobbar med alla sina livesändningar, alla hennes känslostormar, matintag, retusheringar och skönhetsbehandlingar..V i l k e t jobb!!
Intäkter och kostnader sköter hennes mobila plånbok om dvs Roberto.
Anna går omkring hemma och jobbar med sig själv, det betalar Roberto för.

Anna hade ju en artistbokare tidigare som gav henne svarta pengar och Anna grät ut i tidningarna när hon upptaxerades.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...er-mig-totalt/
https://www.google.com/amp/s/leffe45...attemoral/amp/
Alla dessa kändisar som Martin Stenmarck, Lotta Engberg, Loa Falkman mfl äcklar mig.. som inte vill betala korrekt skatt..

Anna jobbar ju inte så mycket, men de inkomster hon får går väl direkt in på hennes konto, utan mellanhänder..
Vi vet ju hur det gick med hennes samarbete med Alexander Erwik.
Anna har ju svårt att ta för sig saker som att ringa själv och fixa jobb.. bitvis.
En manager är ju bra som gör jobbet, men då vill inte Anna betala för dennes arbete.
Misstänker att Felicia har varit den som fått pusha sin mamma att ringa osv.
Osäker på om Anna själv verkligen har ordning på skatteregler och följer dem apo gåvor och enstaka inkomster..
Senast redigerad av cece123 2020-09-26 kl. 15:09.
Citera
2020-09-26, 15:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Samhall tar bara emot de som bedöms ha någon form av arbetsförmåga, så AB kommer inte att få någon plats där.
Nej det kommer hon inte, för någon förmåga besitter hon inte.
Citera
2020-09-26, 15:26
Medlem
Citat:
Nej det kommer hon inte, för någon förmåga besitter hon inte.
Hon besitter bara förmåga att lägga upp inlägg på instagram, artistkarriären är över.
Citera
2020-09-26, 15:37
Medlem
magpies avatar
Tydligen live just nu. Babblar om påhopp på mig mig mig min instagram mitt mitt och såvidare. Humor!
Citera
2020-09-26, 15:58
Medlem
cece123s avatar
Ett tips till Anna copypasta din text.. så spar du tid till att ta en längre varm.. kall dusch
Anna har ju samma rutiner varje dag macka, omelett, te, dusch, myskläder blahblah..
Sen kan hon variera mellan tre mack/omelettbilder..
Dagens morgonmål.. Spänningen stiger..
KOMMER Anna att äta en avocado imorgon med???
https://pasteboard.co/JsSl49Y.jpg
Citera
2020-09-26, 16:42
Medlem
Tuttlutts avatar
Sammanfattning av liven som håller på nu men som jG inte orkar titta klart på.

En lång utläggning om att hon tackar nej till uppdrag om det inte känns helt rätt, om hon inte trivs eller det känns obekvämt.
Detta gör många avundsjuka säger hon.
Ja dom flesta av oss går ju till jobbet även om det inte alltid är något man känner för!

Hon var den första som som man ville göra en reallityserie med och det var för över 12 år sedan.
Hon har blivit tillfrågad såååå många gånger.
En gång var det fel kanal, en annan gång fel produktionsbolag och vid två andra tillfällen så gick barnen före.
Man kan ju undra om hon tycker det gått så bra för dom?!
Hon värdesätter sin integritet och privatliv mer än pengar säger hon.
Men hon är övertygad om att det skulle blivit en succé!

"Många av er skulle inte klara av en vecka av mitt liv"
Ilandsproblem har fått ett nytt ansikte 😁

Hon väger sig inte meddelar hon.
Hennes vikt är helt irrelevant.

Hon är så genomsnäll och därför tror hon också så gott om andra människor.
Ja just det 🙄😁

En tjej frågade vad hon jobbade med och då blev hon helt galen!
"Det ska du skita i vad jag jobbar med! Jag hatar sådana här kärringar alltså! Stupid ass! Vad fan jobbar du med själv?"
Snäll och fin var det ja 😉

Visade sina gardiner i sovrummet.
Drog dom fram och tillbaka och sa lyx lyx lyx.

Biggest loser var fantastiskt.
Det var så fin atmosfär och hon fick tid att vara ensam med sig själv och sina tankar.

https://postimg.cc/gallery/CnZKrj9
Senast redigerad av Tuttlutt 2020-09-26 kl. 16:46. Anledning: Lägger till bilder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in