Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-15, 19:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja här kommer frågorna hon svarat på

https://postimg.cc/gallery/tjvrdVr

Ingen åldersnoja.. Jo, det har man om man sprutar ett ton botox i ansiktet..
Citera
2020-09-15, 19:29
Citat:
som på beställning kom en fråga om Roberto

https://postimg.cc/TLnj7NtR

Alltså hon höjer deras relation till skyarna något så extremt att jag vete tusan om hon fixat ett eventuellt uppbrott ö h t. Fallet måste ju bli så jäkla hårt.
Citera
2020-09-15, 19:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Alltså hon höjer deras relation till skyarna något så extremt att jag vete tusan om hon fixat ett eventuellt uppbrott ö h t. Fallet måste ju bli så jäkla hårt.

Hon har ju hotat att ställa till elände för honom om han vill skilja sig. Hm, för några år sedan, innan de skulle flytta sa hon något på lajven om att någon skickat skilsmässopapper till henne. Kommer någon ihåg det?
Citera
2020-09-15, 20:05
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon har ju hotat att ställa till elände för honom om han vill skilja sig. Hm, för några år sedan, innan de skulle flytta sa hon något på lajven om att någon skickat skilsmässopapper till henne. Kommer någon ihåg det?
Vad jag minns tydligt så sa hon att i samband med flytten skulle man förnya sina äktenskapslöften och ha en stor fest i nya huset.
Det var Anna som sa det, inte Roberto. Men vi får anta att det beror på Coronan att det inte hänt?
Citera
2020-09-15, 20:22
Citat:
Ja hon ska ju ställa till ett helvetet för honom och ha jäkligt kul.
Men hur skulle hon förklara det hela? Deras kärlek blir ju bara starkare och starkare och de mår bättre ju mer de är tillsammans ... Hon kan väl inte ha ... fel?
Citera
2020-09-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Klart hon ska hata USAs bäste president någonsin för hon hört det från PK media utan att ha en aning.
Exakt! Hon tillhör de där aningslösa nickedockorna som inte vet annat än om nagelvård och hårvård.
Citera
2020-09-15, 20:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad jag minns tydligt så sa hon att i samband med flytten skulle man förnya sina äktenskapslöften och ha en stor fest i nya huset.
Det var Anna som sa det, inte Roberto. Men vi får anta att det beror på Coronan att det inte hänt?

Ja och jag satte det uttalandet i samband med att någon tidigare där innan de flyttade, troligen på pin kiv, hade skickat ett anonymt brev gällande skilsmässa till henne och troligen menat att Roberto kunde få vilken annan kvinna som helst. Tror hon rent av hon sa redan då att han inte skulle våga skilja sig från henne för annars....

Därför blev det förstås viktigt att de skulle förnya äktenskapslöftena osv för annars blev det väl BAM BAM BAM i det nya huset kan man tänka. Men som du säger så skedde inte förnyandet av äktenskapslöftena.

EDIT:
Aha, här hittade jag ju inlägget om brevet

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citat:
Jag skrev bl.a. ett inlägg för ett tag sedan om att Anna hade fått ett anonymt brev från ett sk ”troll”. I det anonyma brevet stod det att Roberto önskar att lämna Anna och att han inte vill leva med henne längre. Anna själv berättade om det i en live.
Anna övertygade oss att Roberto aldrig skulle lämna en kvinna som henne. Hon kan ju laga mat, sy, är energisk osv.... Allt detta sa hon samtidigt som hon hade spärrat upp sina grodögon och blängde in i kameran. Hon pratade helt maniskt och varvade upp sig mer och mer under inslaget.

Roberto och Anna är ju gifta. Men hur kommer det sig att Anna gång på fån påpekar att lägenheten som nu är ute på Hemnet tillhör Roberto. Det är Roberto som ska sälja och inte jag säger hon många gånger om.
Jag förstår det där om Robertos pappa men det som är Robertos borde ju vara Annas också..
Rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-09-15 kl. 21:06. Anledning: Hittatde inlägget och ändrade ordet skilsmässopapper till anonymt brev
Citera
2020-09-15, 21:40
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

EDIT:
Aha, här hittade jag ju inlägget om brevet

Hennes grodögon ?!😅hon har ju ovanligt vackra ögon !
Men apropå ägande av lägenheten , har för mig att Anna även har sagt att det är Roberto som har köpt och äger huset .
Citera
2020-09-15, 21:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Här hittade jag det första inlägget om det anonyma brevet som Mababy123 skrev om. Det är daterat 2018-01-11 så det var då Anna fått brevet och berättade om det hela.

Citat:
Nu har Anna haft life.
Hon stod och plockade bort julen.
Hon skrattade och berättade om att de fått hem ett brev där det stod att Roberto önskar lämna Anna. Anna bekräftade klart och tydligt att så är inte fallet.
Anna stod och dansade omkring i sitt vardagsrum, slog sig för bröstet och sa: Hur ska han kunna lämna en kvinna som MIG (bank i bröstet). Jag kan laga mat, sy, är glad och positiv och har två hem samt barn.

Sedan informerade Anna oss också om att det finns mååååånga människor i Sverige som gör allt i sin makt för att få synas lite i media. Men Anna är absolut inte en av de. Hon är mycket nogrann nämligen om vilka sammarbeten eller program hon ska medverka i.
Hon har tydligen tackat nej till massa saker.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-09-15 kl. 21:51.
Citera
2020-09-15, 22:02
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon som inte använder filter men på Mys blogg är det en bild på henne utan filter ser inte ut som de bilder hon lägger upp

https://mymartens.se/
Man kan också se en bild på My och hela familjen Book, där den unge mannen i rosa badbyxor inte ser ut att riktigt ha styr på det som finns inuti. 😉

Jag inser att jag har blivit en gammal kärring när jag förundras över varför man har så tighta och korta shorts som My har på den bilden - det skulle gå att utföra oralsex på henne utan att ens flytta på shortsen... Bara att typ slicka rakt igenom! 🙄
Senast redigerad av Citronfrommage 2020-09-15 kl. 22:21.
Citera
2020-09-15, 23:15
Medlem
så kom bla frågan om vad Anna fick av familjen men hon är ju såååå hemlig! De hade väl inte råd

https://postimg.cc/gallery/R9Q8X1v
Citera
2020-09-15, 23:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
så kom bla frågan om vad Anna fick av familjen men hon är ju såååå hemlig! De hade väl inte råd

https://postimg.cc/gallery/R9Q8X1v
Förstår inte varför man håller det hemligt. Fick hon ingenting alls av kära familjen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in