Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Vad jag minns tydligt så sa hon att i samband med flytten skulle man förnya sina äktenskapslöften och ha en stor fest i nya huset.
Det var Anna som sa det, inte Roberto. Men vi får anta att det beror på Coronan att det inte hänt?
Ja och jag satte det uttalandet i samband med att någon tidigare där innan de flyttade, troligen på pin kiv, hade skickat ett anonymt brev gällande skilsmässa till henne och troligen menat att Roberto kunde få vilken annan kvinna som helst. Tror hon rent av hon sa redan då att han inte skulle våga skilja sig från henne för annars....
Därför blev det förstås viktigt att de skulle förnya äktenskapslöftena osv för annars blev det väl BAM BAM BAM i det nya huset kan man tänka. Men som du säger så skedde inte förnyandet av äktenskapslöftena.
EDIT:
Aha, här hittade jag ju inlägget om brevet
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citat:
Jag skrev bl.a. ett inlägg för ett tag sedan om att Anna hade fått ett anonymt brev från ett sk ”troll”. I det anonyma brevet stod det att Roberto önskar att lämna Anna och att han inte vill leva med henne längre. Anna själv berättade om det i en live.
Anna övertygade oss att Roberto aldrig skulle lämna en kvinna som henne. Hon kan ju laga mat, sy, är energisk osv.... Allt detta sa hon samtidigt som hon hade spärrat upp sina grodögon och blängde in i kameran. Hon pratade helt maniskt och varvade upp sig mer och mer under inslaget.
Roberto och Anna är ju gifta. Men hur kommer det sig att Anna gång på fån påpekar att lägenheten som nu är ute på Hemnet tillhör Roberto. Det är Roberto som ska sälja och inte jag säger hon många gånger om.
Jag förstår det där om Robertos pappa men det som är Robertos borde ju vara Annas också..
Rätta mig om jag har fel.