2020-09-04, 11:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nää, det där är bara trams.
De bilder du pratar om är bilder från Mille Markovics egna svartklubbar, som enligt någon på Flashback skulle vara manipulerad 2011.
Bilden som visades upp var från 1991,Noppe startade sin medlemsklubb 2003.
En klubb Booken garanterat inte satt sin fot i.
Hedersordet för Noppes klubb är sekretess, Noppe var ju barndomskompis med knugen och kompisarna betydde allt.
Noppe och company är allt annat än kallhamrade typer som hyr torpeder.
Ta Anders Lettström som betalade över en halv miljon av rädsla för att bilder skulle sprida sig.

Jag har varit på Noppes , tyvärr var varken Noppe eller kungen där då .
Citera
2020-09-04, 11:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon hade en låt på instastory igår som hette It is a shame ,det är ett passande namn för en så dålig låt och jag vill inte höra fler.
Haha ja det var det verkligen.
Citera
2020-09-04, 11:55
Medlem
Citat:
Hon hade en låt på instastory igår som hette It is a shame ,det är ett passande namn för en så dålig låt och jag vill inte höra fler.

Alltså hon lever verkligen i en egen värld, denna skiva är riktigt urdålig hon har fruktansvärd sångröst och om hon tror att nu ska hon få comeback så är hon enormt korkad.
Citera
2020-09-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hade hon någon live igår ?
Nästa live kan man ju inte missa .. 💯 % på hennes sätt .

Nej ingen live än vad jag vet. Hon sitter väl o filar på talet till nationen.

https://bloggbevakning.se/
Senast redigerad av Nickolito 2020-09-04 kl. 12:05.
Citera
2020-09-04, 12:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Alltså hon lever verkligen i en egen värld, denna skiva är riktigt urdålig hon har fruktansvärd sångröst och om hon tror att nu ska hon få comeback så är hon enormt korkad.

Det hade varit bättre att försöka ge ut en helt ny skiva .
Göra som PH , släppa ny musik var 10e år , där emellan lite roller och shower .

Jag tror Anna skulle ha kunnat funka bra i någon fars eller barnmusikal .
Citera
2020-09-04, 12:04
Medlem
Citat:
Nej , vad jag har sett så har de aldrig varit i secunda casa någon annan gång under året än i juli månad , förutom när de var där på kort visit o skrev på papper o sedan med Vanessa inför skolstart .

Märkligt att man inte utnyttjar ställer oftare när man har möjlighet att komma ifrån grått väder med flygstol för bara några hundra .

Det är väl hela grejen med ett boende i varmare länder, att åka dit när det ruggar till det i Sverige. Dom jag känner med utlandsboende är hemma i Svedala hela sommaren, och drar söderut när tempen sjunker.
Citera
2020-09-04, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Det är väl hela grejen med ett boende i varmare länder, att åka dit när det ruggar till det i Sverige. Dom jag känner med utlandsboende är hemma i Svedala hela sommaren, och drar söderut när tempen sjunker.

Samt så åker man väl när barnen har lov från skolan
Citera
2020-09-04, 12:24
Medlem
magpies avatar
Citat:
Det hade varit bättre att försöka ge ut en helt ny skiva .
Göra som PH , släppa ny musik var 10e år , där emellan lite roller och shower .

Jag tror Anna skulle ha kunnat funka bra i någon fars eller barnmusikal .

Det skulle dock innebära att hon skulle vara tvungen att faktiskt arbeta "på riktigt" några timmar och några dagar i veckan och därmed inte få tid över till...ja, vad hon nu gör på dagarna förutom att duscha och hålla evighetslånga monologer med okända "troll".
Citera
2020-09-04, 12:26
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Man kommer väl lyssna på det för att höra hur pass illa det låter.

Nej. Det går mycket väl att föreställa sig det utan att behöva lyssna på eländet. Och Anna - du är 50 nu. Man börjar ingen karriär då. Det kommer inte att hända.
Citera
2020-09-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Noppe var en vänlig man som inte gjorde skillnad på folk, vilket Anna konstaterade vid Noppes död.
Han var en typisk adlig gentleman dvs intresserad, artig och behandlade folk lika oavsett klass och bakgrund dvs väluppfostrad.
Antar att han träffat på Anna vid kändis fester, hälsade tillbaka och gav ett eftertryck som hon blev salig över.

Anna kom med blommor till Noppes begravning som hon tänkte lägga på kistan, men det var bara tänkt för de närmaste.
Kyrkan var ju fullsatt..Tänk om alla skulle lämna blommor.. Så Anna fick ta hem blommorna i oförrättat ärende.
Jag hade Noppe som gäst några gånger på 90talet när jag jobbade som servitris och jag håller med dig att han var en gentleman,hade humor och jag fick en feelgodkänsla varje gång han åt lunch på restaurangen. Anna träffade honom vid några tillfällen och eftersom hon inte kan sociala koder trodde hon att hon var bästis med honom bara för att han var vänlig.
Citera
2020-09-04, 13:30
Medlem
Citat:
Jag hade Noppe som gäst några gånger på 90talet när jag jobbade som servitris och jag håller med dig att han var en gentleman,hade humor och jag fick en feelgodkänsla varje gång han åt lunch på restaurangen. Anna träffade honom vid några tillfällen och eftersom hon inte kan sociala koder trodde hon att hon var bästis med honom bara för att han var vänlig.
Feelgood skall det stå
Citera
2020-09-04, 13:33
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nej. Det går mycket väl att föreställa sig det utan att behöva lyssna på eländet. Och Anna - du är 50 nu. Man börjar ingen karriär då. Det kommer inte att hända.

Nej det här var en gammal platta från 90-talet som tunnan fått upp på Spotify . Anna heter albumet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in