2020-09-06, 13:35
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ZnF5NTN

Lite ögongodis 😉

Men vad gör hon, som om jag skulle dra ner byxorna å visa kallingarna å strecha å dra i dom PÅ BILD? Nej det skulle jag inte till allmän beskådan å då är jag verkligen inte pryd av mig. Det finns nånting som kallas för folkvett eller sunt förnuft, vilket hon verkar sakna. Stackars kvinna hon är ju inte frisk i planeten.
Citera
2020-09-06, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Vem fa.. solar i ett solarium 2020? Trodde det inte fanns några kvar med tanke på hälotrenden. Men uppenbarligen gillar white trash fläsket att grillas.. man undrar varför?
Jag gör.
Men inte när det är en massa sol och högsommar ute, utan några gånger före den säsongen och några efter och ett par på vintern.
Citera
2020-09-06, 13:59
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från liven

https://postimg.cc/gallery/bnM0GYC
Har hon skjutit heroin på bild 2?
Citera
2020-09-06, 15:37
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det jag avsåg med inlägget, som dessutom är ett svar på artister från 80talet..
är att de flesta förknippar Pernilla främst i musikväg med hennes Piccadilly Circus, det var där hennes egna kändis karriär kom igång..
Min inlägg handlade dessutom inte om VAD de har gjort, utan för vad de framför allt är kända för i musikväg.
Frågar man folk, vilka låtar de förknippar Pernilla med kommer de bara ihåg 1 låt.
Där vinner faktiskt Anna med 2 låtar.. ABC och Samba Sombero..
Svindlande Affärer med Pernilla var väldigt stor på 80-talet, väldigt få av Annas låtar har någon list.placering. Samba sambrero nådde endast plats 15, medan Pernilla har flera listplaceringar och haft flera hittar.
Citera
2020-09-06, 15:57
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Från Annas Instagram:

https://postimg.cc/QFBRYVPm

Nöjer mig med att lägga upp en av bilderna, de andra är ändå bara på sängen i olika vinklar, och det är bara Anna som tror att nån är intresserad av närbilder på hennes fula kuddar.
Citera
2020-09-06, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Från Annas Instagram:

https://postimg.cc/QFBRYVPm

Nöjer mig med att lägga upp en av bilderna, de andra är ändå bara på sängen i olika vinklar, och det är bara Anna som tror att nån är intresserad av närbilder på hennes fula kuddar.
Ja Herregud vad hon är galen. Vem lägger upp fem bilder med kuddar och täcke, vi har sett dem förut flera gånger.Trädgården förfaller helt , det hade varit roligare och se bilder på blommor och buskar men det finns bara ogräs.
Citera
2020-09-06, 16:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Vad menar Fettet med det här förresten?

https://postimg.cc/9z4pRS44

Ska Fisans Attefallare bli gästhus nu? Vågade inte Fisan flytta så långt från Mommy Dearest trots allt? Eller byggs det ytterligare en barack på ambassaden? Vilka "gäster" tänker hon ska bo där för övrigt?
Citera
2020-09-06, 16:51
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Vad menar Fettet med det här förresten?

https://postimg.cc/9z4pRS44

Ska Fisans Attefallare bli gästhus nu? Vågade inte Fisan flytta så långt från Mommy Dearest trots allt? Eller byggs det ytterligare en barack på ambassaden? Vilka "gäster" tänker hon ska bo där för övrigt?

När hon tidigare i en live guidade oss följare i attefallshuset så benämnde hon det även då som gästhus .. att Flizan o pojkvän skulle bo där ett tag , men sen skulle huset vara för deras familj o gäster när de vill övernatta .
Citera
2020-09-06, 16:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
När hon tidigare i en live guidade oss följare i attefallshuset så benämnde hon det även då som gästhus .. att Flizan o pojkvän skulle bo där ett tag , men sen skulle huset vara för deras familj o gäster när de vill övernatta .
Den stora frågan är ju om huset är klart?
I Annas universum borde det bli invigning med pompa och ståt och massor av kanelbullar. Kanske My vill sova över? Eller Flisan? Men några såna bilder har vi aldrig sett. Det saknades väl både el och vatten i juni och sedan blev det tyst. Är detta en kupp för att mörka att huset inte är klart att bo i?
Citera
2020-09-06, 17:22
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I Annas universum borde det bli invigning med pompa och ståt och massor av kanelbullar. Kanske My vill sova över? Eller Flisan? Men några såna bilder har vi aldrig sett. Det saknades väl både el och vatten i juni och sedan blev det tyst. Är detta en kupp för att mörka att huset inte är klart att bo i?

Hade det varit klart hade det ju absolut visats upp. Anna skulle ha arrangerat inflyttningsfest och det skulle ha lagts upp bilder på den fiiiiiina inredningen...
Måhända att det blivit knas med byggfirman? De kanske ville ha in den första delbetalningen och förstod inte alls vad Anna menade när hon sa att hon ju redan betalat 50 000 kr... Med ett Instagram-inlägg...
Annars borde det väl varit färdigt vid det här laget, för SÅ lång tid kan det väl inte ta att smälla upp en Attefallare?
Citera
2020-09-06, 17:27
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Anna hade tänkt stuva in sin morsa i Attefallshuset!

http://annabook.se/2019/07/07/en-tun...g%F0%9F%98%94/

Från Annas blogg:

Sedan 2 månader tillbaka så bor jag, Roberto och barnen i vårt fina lilla hus 🏡 Vi har hittat det perfekta huset att bygga på. Vår dröm har slagit in😍 Vi bor på en fantastisk plats och du skulle älskat det lika mycket som vi gör. Det är verkligen en sorg att du inte får vara här med oss som vi alla ville 😔 Ha dig nära i ett gulligt attefallshus…men nu blir det aldrig så. Jag och familjen är glada för att du ville vara så mycket med oss medans du levde och vi bär med oss underbara minnen av dig mami ❤
Citera
2020-09-06, 18:00
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Citat:
Hade det varit klart hade det ju absolut visats upp. Anna skulle ha arrangerat inflyttningsfest och det skulle ha lagts upp bilder på den fiiiiiina inredningen...
Måhända att det blivit knas med byggfirman? De kanske ville ha in den första delbetalningen och förstod inte alls vad Anna menade när hon sa att hon ju redan betalat 50 000 kr... Med ett Instagram-inlägg...
Annars borde det väl varit färdigt vid det här laget, för SÅ lång tid kan det väl inte ta att smälla upp en Attefallare?
Det är faktiskt rätt fascinerande att uthuset ännu inte är klart. Kan inte tänka mig att det beror på annat än uteblivna betalningar.
Ett glas iskallt vatten är inte tillräckligt som betalning annat än i Madame Tooks Universum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in