2020-06-14, 15:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
I Frankrike har men precis infört en ny lag som tvingar tidningar och sociala medier att sätta dit en varningsetikett när man ”photoshoppat”. Det måste alltså framgå när en bild inte är autentisk. Om t ex instagram måste göra den varningen i Frankrike kanske det är enklare för dem att införa varningen world Wide.
Hela världen? Undrar du.
Nej, en liten liten by utanför Märsta kommer att undantas...

Jag är ingen gigantisk instagrammare, men man kan ju välja filter själv när man laddar upp en bild. Jag gissar på att om man använder Instagrams filter och inte ens mobilkameras så kan det nog mycket väl hamna en notis om "filter by XXX" på bilderna i framtiden. Inte speciellt svårt för Instagram att lägga in det automatiskt. Det har ju blivit en diskussion om hur filter förvränger människors självbild i olika länder, så det skulle inte förvåna mig om det händer till slut...

Men de kanske undviker det för att slippa att Anna Book ringer och skriker och gråter till dom i 45 minuter om hur hon aaaldrig använder filter och bara dricker vatten och solar solarium...
Citera
2020-06-14, 16:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag är ingen gigantisk instagrammare, men man kan ju välja filter själv när man laddar upp en bild. Jag gissar på att om man använder Instagrams filter och inte ens mobilkameras så kan det nog mycket väl hamna en notis om "filter by XXX" på bilderna i framtiden. Inte speciellt svårt för Instagram att lägga in det automatiskt. Det har ju blivit en diskussion om hur filter förvränger människors självbild i olika länder, så det skulle inte förvåna mig om det händer till slut...

Men de kanske undviker det för att slippa att Anna Book ringer och skriker och gråter till dom i 45 minuter om hur hon aaaldrig använder filter och bara dricker vatten och solar solarium...

Du glömde sexet..
Citera
2020-06-14, 16:59
Medlem
nytt på instastory

https://postimg.cc/gallery/rc6WLDM
Citera
2020-06-14, 17:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

Tattarkjolen på.
Citera
2020-06-14, 17:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

Jävlar vilken gräslig kjol!
Citera
2020-06-14, 17:22
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jävlar vilken gräslig kjol!
Äh den är väl inte värre än mycket annat man ser och smaken är som baken, inget att hänga upp sig på tycker jag ... som däremot noterar den eviga posen med framåtlutad överkropp för att se smalare ut
Citera
2020-06-14, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
https://youtu.be/OZikwwfZTuA[/url]

Hennes frenetiska letande efter rätt tonart är imponerande, där sparas ingen möda!
Citera
2020-06-14, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Hennes frenetiska letande efter rätt tonart är imponerande, där sparas ingen möda!

För ett par dagar sen sa hon i en live att hon inte bryr sig om tonarter. ”Det spelar ingen roll om man sjunger i fel tonart, det viktigaste är att man har roligt. Med åldern har jag förstått det”. Bra inställning för en professionell sångerska. Ska folk betala pengar för en tondöv ”artist”? Ambitionsnivån är noll hos Anna Book och inkomsterna och kroppshyddan därefter.
Citera
2020-06-14, 18:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
För ett par dagar sen sa hon i en live att hon inte bryr sig om tonarter. ”Det spelar ingen roll om man sjunger i fel tonart, det viktigaste är att man har roligt. Med åldern har jag förstått det”. Bra inställning för en professionell sångerska. Ska folk betala pengar för en tondöv ”artist”? Ambitionsnivån är noll hos Anna Book och inkomsterna och kroppshyddan därefter.

Det är rätt attityd att ha om man sysslar med karaoke, men det kanske är så Anna ser på sin musikkarriär?
Citera
2020-06-14, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
För ett par dagar sen sa hon i en live att hon inte bryr sig om tonarter. ”Det spelar ingen roll om man sjunger i fel tonart, det viktigaste är att man har roligt.

När Anna har roligt i sina varierande tonarter är den ev. publiken panikartat letande efter hörselkåpor eller rusande mot utgången!
Citera
2020-06-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tattarkjolen på.

Fru Tattelano-Took.
Citera
2020-06-14, 18:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
När Anna har roligt i sina varierande tonarter är den ev. publiken panikartat letande efter hörselkåpor eller rusande mot utgången!

Har hon tur står de chockskadade kvar framför scenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in