2020-09-06, 18:15
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Hade det varit klart hade det ju absolut visats upp. Anna skulle ha arrangerat inflyttningsfest och det skulle ha lagts upp bilder på den fiiiiiina inredningen...
Måhända att det blivit knas med byggfirman? De kanske ville ha in den första delbetalningen och förstod inte alls vad Anna menade när hon sa att hon ju redan betalat 50 000 kr... Med ett Instagram-inlägg...
Annars borde det väl varit färdigt vid det här laget, för SÅ lång tid kan det väl inte ta att smälla upp en Attefallare?

Ja man kanske drog öronen åt sig när man hörde hur hon blåste mattfirman.
Citera
2020-09-06, 18:27
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är faktiskt rätt fascinerande att uthuset ännu inte är klart. Kan inte tänka mig att det beror på annat än uteblivna betalningar.
Ett glas iskallt vatten är inte tillräckligt som betalning annat än i Madame Tooks Universum

Glöm inte att Anna faktiskt bar ut en tallrik mat till hantverkaren också. Det räknar Anna in som moms och sociala avgifter.
Citera
2020-09-06, 18:29
Medlem
Tuttlutts avatar
Förstår varför Anna har brutit med sin tandläkare 😲
https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Citera
2020-09-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är faktiskt rätt fascinerande att uthuset ännu inte är klart. Kan inte tänka mig att det beror på annat än uteblivna betalningar.
Ett glas iskallt vatten är inte tillräckligt som betalning annat än i Madame Tooks Universum

En granne smällde upp en Attefallare på ca två veckor, med el och vatten och avlopp. Dessutom själv. Apropå grannar, länge sen nån gofika med Suckungegrannarna?
Citera
2020-09-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ja, Pernilla har inte bara försörjt sina barn, hon har dessutom sett till att barnen blivit vettiga och driftiga nog att försörja sig själva när de blivit vuxna.

Inte ens det har Anna klarat av. Det är Roberto som försörjer dem. Då som nu. Och den äldsta är 30 år. Och inte ens hans biologiska unge. Och så hennes "pojkvän" som han också fått på halsen nu.
Ja att toffelhjälten stannar kvar hos den störda divan är en gåta. Det måste snackas mycket bakom Robertos rygg på jobbet.
Citera
2020-09-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Förstår varför Anna har brutit med sin tandläkare 😲
https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK

Tror inte att det är tandläkarens fel. Anna sa tidigare att de inte var riktigt klara ännu, de skulle ”cementeras” och det verkar vara det som inte har gjorts eftersom tänderna ser ut att röra på sig. I en live hade hon en liten glugg mellan framtänderna. Blev väl osams med tandläkaren innan jobbet var klart.
Citera
2020-09-06, 19:51
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Tror inte att det är tandläkarens fel. Anna sa tidigare att de inte var riktigt klara ännu, de skulle ”cementeras” och det verkar vara det som inte har gjorts eftersom tänderna ser ut att röra på sig. I en live hade hon en liten glugg mellan framtänderna. Blev väl osams med tandläkaren innan jobbet var klart.

Jag tror också att tandläkaren kan betraktas som oskyldig. Jag vill minnas att jag läst nånstans (här i tråden och/eller på Annas instagram) att det var Anna själv som insisterade på att få tänderna precis så där trots att tandläkaren försökt föreslå annat. När folk kritiserade hur hennes tänder såg ut så hade hon svarat nånting i stil med att hon minsann själv hade bestämt exakt hur vita och hur stora de skulle vara och att det varit helt och hållet hennes val och beslut och att de hade minsann blivit precis som hon ville ha dem.
Erwik gick dessutom ut och tog tandläkaren i försvar:

https://bloggbevakning.se/2017/09/28/baam-baam-2/
Citera
2020-09-06, 20:16
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
En granne smällde upp en Attefallare på ca två veckor, med el och vatten och avlopp. Dessutom själv. Apropå grannar, länge sen nån gofika med Suckungegrannarna?

Ja, hon som var såååå nära vän med dem, hon fick ju till och med ägg av dem, vilket ju verkligen kom till nytta med tanke på mängden omelett som görs i den Toledanska ambassaden.
Men nu har de väl inte setts till sen den gången i somras då Anna smygfotade deras ryggar när de gick hem?

Kanske nån har upplyst dem om att Äldre Människor + Felicia Book = Risk För Förlorade Ägodelar.
Citera
2020-09-06, 20:33
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ja, hon som var såååå nära vän med dem, hon fick ju till och med ägg av dem, vilket ju verkligen kom till nytta med tanke på mängden omelett som görs i den Toledanska ambassaden.
Men nu har de väl inte setts till sen den gången i somras då Anna smygfotade deras ryggar när de gick hem?

Kanske nån har upplyst dem om att Äldre Människor + Felicia Book = Risk För Förlorade Ägodelar.

Ja, skulle inte förvåna mig om de äldre grannarna i området blivit informerade om barnen Books kriminalregister. Det är ju inte helt osannolikt att grannarna har yngre släktingar som lurkar här å tillslut varnade dem om vad det är för grannar de har.
Citera
2020-09-06, 20:37
Medlem
Jag är nyfiken på vad som hänt mellan Anna och frisören Bobby, hon så att hon var ambassadör för hårpillren samt så var hon en lång tids och trogen kund!
Nu går hon till annan frisör samt hon visar aldrig pillren längre
Citera
2020-09-06, 20:56
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag är nyfiken på vad som hänt mellan Anna och frisören Bobby, hon så att hon var ambassadör för hårpillren samt så var hon en lång tids och trogen kund!

Är inte Bobby och Alexander Erwik goda vänner? När Anna drog åt sig Erwiks pengar kanske Bobby i sin tur drog öronen åt sig?
Citera
2020-09-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Anna blir ovän med ALLA förr eller senare och det är absolut ALDRIG hennes fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in