2020-09-06, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ZnF5NTN

Lite ögongodis 😉

Haha, bild nr 6, arslet äter upp damens brallor.
Citera
2020-09-06, 09:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Haha, bild nr 6, arslet äter upp damens brallor.
Någon borde säga åt stackaren att dra ut brallorna ur arslet. För hon märker det uppenbarligen inte själv.
Citera
2020-09-06, 10:24
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Var det den här liven som skulle vara "100 procent Anna"? Eller sitter Fettet fortfarande och filar på manuset till den, och det här var typ trailern eller nåt?
För jag hade väntat mig åtminstone ett par timmars grava utbrott om alla "haters" och "troll" och "fucking motherfuckers" som "ljuger och förtalar".
Men jag klagar inte. Det är ju alltid trevligt att få vara med och vänta medan Anna vältrar ut och "slänger lite grejer".
Att få vara med i Annas vardag. I MÄRSTA. Det är där det händer!

Det är detta vi får se i Kanal 5s nya reality och satsning: Books värld! Hon och Roberto älskar arr slänga skräp och åka till återvinningen. ” Såå nära” — ” Så fint”— ”Såå städat” — ”Såå härligt” Dessutom är det inte fel att ta en snabbis..... Kanal5 kopplar upp sig direkt på Annas live och får gratis tv-underhållning 4-5 timmar per dag.
Citera
2020-09-06, 11:08
Medlem
nytt från instagram, solariet besöks igen

https://postimg.cc/gallery/HjVcHvJ
Citera
2020-09-06, 11:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Att man solar i solarium måste vara det mest ointressanta information om ens liv som kan tänkas.
Hur mår Felicia efter rättegången?
Hur går det med Antonios fotbollskarriär?
Hur ser det ut i trädgården?
Vad är planerna för 50-årskalaset?
Har Vanessa flyttat till Spanien igen?
Varför äter du inte på Valvet i Sigtuna längre?
m.m. m.m.
Citera
2020-09-06, 11:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knappasttroligt
Men det ingår väl också i hennes ätstörning, att hon brottas med hur självbilden och det faktiska utseendet krockar. Som ätstörd själv tycker jag att det är det mest obehagliga med den här tråden, för att jag läser det beteendet som ett faktiskt symptom på en psykisk sjukdom. Tyckte faktiskt att det var rörande när hon i en live fick frågor från överviktiga fans som mår dåligt över sin vikt. Hon visade sig ärlig och sårbar när hon i klädda ord pratade om hur dåligt hon mått av sina viktpendlingar. Med just viktfrågan tror jag att den här Flashbacktråden gör henne skada på riktigt. Just för att det inte finns någon väg ut - om hon skulle visa sig sårbar i att prata om hur hon gått upp all vikt igen skulle hånet förvärra den skam hon nog själv känner tusenfalt.

Vi kommer nog inte att närma oss varandra i den här frågan, men jag ville bara bidra med mina två cent.
Tror varken du eller jag vet om hon har ätstörningar men väljer hon att odla sina neuroser på nätet så kan det inte förvåna om folk reagerar och kommenterar. Och det bästa är ju att hon struntar i att läsa här; och det påstår hon ju själv att hon inte gör
Citera
2020-09-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ja, Pernilla har inte bara försörjt sina barn, hon har dessutom sett till att barnen blivit vettiga och driftiga nog att försörja sig själva när de blivit vuxna.

Inte ens det har Anna klarat av. Det är Roberto som försörjer dem. Då som nu. Och den äldsta är 30 år. Och inte ens hans biologiska unge. Och så hennes "pojkvän" som han också fått på halsen nu.

Inte förvånande alls.
Pernillas barn har vuxit upp med att se en mamma som arbetar. För dem var hårt arbete en självklarhet. Sena kvällar, helger och frekventa resor runt landet för att uppträda på olika teaterscener. Vad sänder Anna för signaler till sina barn? Hon är sämsta tänkbara förebild. Och jag fattar inte att hon fortsätter utan att ta tag i situationen trots att hon ser hur två av tre barn kör sina egna liv i botten.

Folk hånar Pernilla för att hon saknar bildning och inte alltid framstår som den vassaste kniven i lådan men hon har tjänat egna pengar sedan hon var elva år gammal och lyckats få en comeback som heter duga i 50-årsåldern. Medan Anna enbart verkar sjukligt fixerad vid sina livesändningar och att gå i polemik med alla som ifrågasätter henne.
Citera
2020-09-06, 11:54
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

Första bilden:
Har Fettet skrivit texten själv? Varför står annars "inom" med stort I, mitt i en mening? Såna idiot-saker är typiska för Fettet.

Andra bilden:
Jag vet vad solariet heter, men jag kan ändå inte låta bli att utläsa "TANTEXPRESS-MÄRSTA"!

Och vadå "bibehålla sommarbrännan"? Solarie-brännan menar hon väl. Fettet har väl inte grillats på naturlig väg överhuvudtaget under hela denna säsong.

Är det ett ben eller en julskinka på grillgallret?

Tredje bilden:
Anna betonar vikten av renlighet och hygien.
Är det Roberto som får den stora äran att torka ur det smälta fettet? Eller är det personalen? Brukar man inte SJÄLV stå för rengöringen efter att man solat?
Citera
2020-09-06, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Att man solar i solarium måste vara det mest ointressanta information om ens liv som kan tänkas.
Hur mår Felicia efter rättegången?
Hur går det med Antonios fotbollskarriär?
Hur ser det ut i trädgården?
Vad är planerna för 50-årskalaset?
Har Vanessa flyttat till Spanien igen?
Varför äter du inte på Valvet i Sigtuna längre?
m.m. m.m.

Japp, men du glömde en fråga:
Vad GÖR alla inneboende familjemedlemmar (minus Roberto som förmodligen jobbar dubbla skift på väktarjobbet) hela dagarna?
Vad gör Antonio?
Vad gör Felicia?
Vad gör Felicias pojkvän?

När kliver de upp på morgnarna och när går de och lägger sig på kvällen och vad har de gjort däremellan - det är sådant jag undrar över.
Citera
2020-09-06, 13:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Tredje bilden:
Anna betonar vikten av renlighet och hygien.
Är det Roberto som får den stora äran att torka ur det smälta fettet? Eller är det personalen? Brukar man inte SJÄLV stå för rengöringen efter att man solat?
Det ser ut som Roberto. Kan inte tunnan göra det själv? Orkar hon inte böja sig ner pga för mycket hamburgare och kakor?
Citera
2020-09-06, 13:14
Avstängd
Vem fa.. solar i ett solarium 2020? Trodde det inte fanns några kvar med tanke på hälotrenden. Men uppenbarligen gillar white trash fläsket att grillas.. man undrar varför?
Citera
2020-09-06, 13:24
Medlem
Citat:

herregud, "smalbenet" ser ut som en ballong som sprängs snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in