2020-09-05, 20:54
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Jajamen! Liven från tidigare idag kommer här. Inte så lång men det duger som lördagsunderhållning 😊

Funderar på om Roberto har börjat sätta ner foten och sagt till på skarpen?
Runt 6.04 får Anna en helt vanlig fråga om vad hon ska göra ikväll men eftersom Anna är totalt socialt inkompetent och tror att alla trollar går hon till attack direkt och svarar offensivt. ”Vi tar det som det kommer. Måste man ha allting planerat.. här i livet?”
I bakgrunden hör man hur Roberto säger något medans Anna börjar stamma fram ”nämen det mås.. det var ba ba va det var bara en fråga, jaskaja em em jag har inte repat humör eller nånting nu..”
(Vad nu det betyder)

Man kan ju hoppas att Roberto haft ett ordentligt snack med Anna om hur hon olämpligt hon beter sig och att det är dags att skärpa till sig eller börja packa. Det skulle inte förvåna mig ifall Roberto förlorat jobb pga Annas beteende och det kan ju inte vara så kul med tanke på att det är han som står för alla utgifter.
Mitt råd till dig Anna; lyssna på Roberto den här gången! Han har rätt, det är dags att bli vuxen och sluta gå i klinch med allt och alla! Något du borde gjort för flera år sedan. Till Roberto; stå på dig och ta ingen mer skit! Du fixar det här!

https://youtu.be/18KAceTllLM

Det lät lite som ett familjegräl kunde vara i uppsegling där, det verkar vara nåt de bråkat om tidigare. I övrigt förstår jag inte vem hon gör dessa lives för? Och varför göra det när man är ute med sin man? Jag skulle tycka att det var pinsamt att sitta och prata för mig själv så där... 🙄
Citera
2020-09-05, 20:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Jajamen! Liven från tidigare idag kommer här. Inte så lång men det duger som lördagsunderhållning 😊

Funderar på om Roberto har börjat sätta ner foten och sagt till på skarpen?
Runt 6.04 får Anna en helt vanlig fråga om vad hon ska göra ikväll men eftersom Anna är totalt socialt inkompetent och tror att alla trollar går hon till attack direkt och svarar offensivt. ”Vi tar det som det kommer. Måste man ha allting planerat.. här i livet?”
I bakgrunden hör man hur Roberto säger något medans Anna börjar stamma fram ”nämen det mås.. det var ba ba va det var bara en fråga, jaskaja em em jag har inte repat humör eller nånting nu..”
(Vad nu det betyder)

Man kan ju hoppas att Roberto haft ett ordentligt snack med Anna om hur hon olämpligt hon beter sig och att det är dags att skärpa till sig eller börja packa. Det skulle inte förvåna mig ifall Roberto förlorat jobb pga Annas beteende och det kan ju inte vara så kul med tanke på att det är han som står för alla utgifter.
Mitt råd till dig Anna; lyssna på Roberto den här gången! Han har rätt, det är dags att bli vuxen och sluta gå i klinch med allt och alla! Något du borde gjort för flera år sedan. Till Roberto; stå på dig och ta ingen mer skit! Du fixar det här!

https://youtu.be/18KAceTllLM

Ja han hyssjade henne

Men hennes reaktion och svar kändes så himla märkligt , jag har inte repat humör eller nånting , jag ställde bara en allmän fråga, även jag måste väl få ställa en allmän fråga ”

Roberto verkar iallafall väldigt trevlig och lugn och omtänksam .
Senast redigerad av nickomyra 2020-09-05 kl. 21:05.
Citera
2020-09-05, 21:45
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja han hyssjade henne

Men hennes reaktion och svar kändes så himla märkligt , jag har inte repat humör eller nånting , jag ställde bara en allmän fråga, även jag måste väl få ställa en allmän fråga ”

Roberto verkar iallafall väldigt trevlig och lugn och omtänksam .
Ja, stackars Roberto verkar åtminstone vara en lugn och timid person, vars främsta uppgift verkar vara att vara en chaufför till Anna af Märsta under hennes lives. Ibland kommer han med någon hjärndöd
kommentar, som totalt ignoreras av Anna.

Man undrar hur han står ut i sin toffelroll.
Men som någon skrev här tidigare kan hans IQ inte vara märkbart högre än en schimpans..
Senast redigerad av Rimbert 2020-09-05 kl. 21:56.
Citera
2020-09-05, 22:04
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/ZnF5NTN

Lite ögongodis 😉
Citera
2020-09-05, 22:07
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Jag kan hålla med här, läste ikapp ett par sidor inatt, men kom fram till att det är slöseri med min tid. Ja, Anna är tjock, men det är väldigt många andra också. Det är liksom inget som utmärker henne. Ibland verkar det som att folk vill klanka på henne bara för att det är roligt eller för att de är genuint elaka. De kanske ska fundera på hur de själva mår, som har ett sånt behov av att trycka ner andra.

Jag tittade på några sångklipp på henne på you tube igår. Hon hade åtsittande klänning och såg ut precis som man gör när man är tjock - ingenting sitter bra. Folk här klagade så klart över att hon hade så tighta kläder, men helt ärligt - hade hon haft ett tält på sig hade det inte heller sett bra ut och då hade folk klagat på det.

Jag är fullkomligt övertygad om att Anna har en svår ätstörning, bland en massa andra diagnoser, men jag ser inte riktigt det roliga i att förfasa sig över hur hon ser ut. Hennes beteende är däremot en helt annan sak, det tycker jag har betydligt större skvallervärde.

Om du tror att Tunnan har den längsta skvallertråden på flashback för att hon är tjock så får du nog läsa lite mer än några sidor bakåt. Tack för din åsikt dock, verkligen värdefullt tillskott till tråden, precis som hundra innan dig som sagt samma sak.
Citera
2020-09-05, 22:28
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Om du tror att Tunnan har den längsta skvallertråden på flashback för att hon är tjock så får du nog läsa lite mer än några sidor bakåt. Tack för din åsikt dock, verkligen värdefullt tillskott till tråden, precis som hundra innan dig som sagt samma sak.
Jag har varit med rätt många år i tråden, men jag skriver sällan. Nej då, jag vet att trådens skvallernivå inte baseras på Annas tjockhet, däremot tycker jag att nivån ibland blir onödigt låg. Det var det jag opponerade mig emot.
Citera
2020-09-05, 22:29
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Lite ögongodis 😉

Sexbomb🤮
Citera
2020-09-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och i hennes beteende ingår att framställa sig själv som slank, därför häcklas det

Men det ingår väl också i hennes ätstörning, att hon brottas med hur självbilden och det faktiska utseendet krockar. Som ätstörd själv tycker jag att det är det mest obehagliga med den här tråden, för att jag läser det beteendet som ett faktiskt symptom på en psykisk sjukdom. Tyckte faktiskt att det var rörande när hon i en live fick frågor från överviktiga fans som mår dåligt över sin vikt. Hon visade sig ärlig och sårbar när hon i klädda ord pratade om hur dåligt hon mått av sina viktpendlingar. Med just viktfrågan tror jag att den här Flashbacktråden gör henne skada på riktigt. Just för att det inte finns någon väg ut - om hon skulle visa sig sårbar i att prata om hur hon gått upp all vikt igen skulle hånet förvärra den skam hon nog själv känner tusenfalt.

Vi kommer nog inte att närma oss varandra i den här frågan, men jag ville bara bidra med mina två cent.
Citera
2020-09-05, 23:01
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Precis, och Pernilla har ju trots allt varit bred också. Gjort mycket teater, musikaler, skådespelat inom tv och film. Hon har ensam lyckats försörja fyra barn.

Så det är väl i så fall mer jämförbart med det tunga lass Roberto får dra när han ska snurra runt ett hushåll lata tjockisar på en väktarlön.

Varför tillåter Roberto detta? Det kommer jag aldrig förstå, men han är väl gravt medberoende åt Anna.
Citera
2020-09-05, 23:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Lite ögongodis 😉
Mums, den där med lite smör på
Citera
2020-09-06, 01:13
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Det lät lite som ett familjegräl kunde vara i uppsegling där, det verkar vara nåt de bråkat om tidigare. I övrigt förstår jag inte vem hon gör dessa lives för? Och varför göra det när man är ute med sin man? Jag skulle tycka att det var pinsamt att sitta och prata för mig själv så där... 🙄

Vad var syftet med denna live? Jag orkade knappt se på tristessen. Roligast var dock när någon frågade vad hon skulle göra ikväll och Annas puls ökade och irritationen lyste igenom direkt. Hoppas nu hon har massa billigt dasspapper från ÖB så Anna kan torka lilla stjärten om hon kommer åt. Kanske skitroliga Roberto får hjälpa till? 💩 🙈🍑
Citera
2020-09-06, 03:25
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Pernilla ville ju vara cool, hon sjöng in en duett med Emilio. Under 80 talet var det ju Pernilio
för hela slanten i veckotidningarna.
Egentligen är skillnaden inte alltför stor mellan Anna och Pernilla, för de är ju mest kända för
deras första insats på Mello.
Pernilla var väl lite för mycket Stockholm parat med helylle för att funka.
Lili och Sussi däremot var 2 coola brudar, de slog ju både Pernilla och Anna med hästlängder när de kommer till coolhet.
Jämför Oh mama med ABClåten, folk rusade FRÅN dansgolvet när Annas låt dök upp.
Bara de på dansbandsgolvet gillade att bugga loss till ABC, i mina ögon en dansbandslåt med saxofonbröl.
Skillnaden mellan Anna och Pernilla inte alltför stor? Pernilla har gjort musikaler, teater, tv som bland annat senaste julkalendern. Hon har en framgångsrik egen scenshow och en tv/serie. Hon har en affär, hon designar kläder under eget namn. Jag är inget fan av Pernilla, men hon har en riktig karriär. Som inte går att jämföra med Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in