2020-09-03, 21:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vem som helst kan lägga upp musik på Spotify så det är verkligen ingen bedrift. Bedriften består i att många gillar musiken man gjort så att den får många lyssningar.
Vem som helst kan... Men inte Anna Book.
Dr Alban lär ju inte få något som tack för hjälpen. Anna har stora utgifter nu efter dotterns turné i Varberg.
Hoppas någon håller koll på hennes Spotify-rekord. 💰
Citera
2020-09-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna är upprörd

https://postimg.cc/PCjZN41z
Det där är väl ingenting att bli upprörd över, värre är det när någon plockar fram redskapet i byxorna och stoppar in i en full omyndig flickas mun...
Citera
2020-09-03, 21:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Lajva i nästan 56 minuter. Hur orkar hon? Jag blir uttråkad av att lajva i 5 minuter för jag vet inte vad jag ska säga eller lajva om. Men då har jag ju lägenhet jobb å en son å allt annat att ta itu med också.
Orkar? Anna är vältränad. Höll hon inte på i flera timmar nyligen?
Jag är mest intresserad av kroppsspråket kombinerat med vad hon säger.
40 minuter gick ju åt till att kisande försöka läsa på skärmen. Hon köper billiga läsglasögon på Lidl och i Spanien, "slit och släng" som hon sa.
Hon har väl inte hittat någon optiker att "samarbeta" med än.
Citera
2020-09-03, 21:35
Medlem
TPLs avatar
Det här måste vara rekord! 😂
Citat:
Är hennes vikt det enda av vikt(!) som hänt henne eller?
Är det så jävla viktigt(!) och allt hon åstadkommit under året eller? (Pun intended definitivt!) Det och en förmodat sponsrad plastikoperation?

Men 56 bilder på sig själv? I ETT inlägg?
Vem vill se det förutom hon själv? Hand upp!

https://bloggbevakning.se/2019/01/06...t-enda-inlagg/
Citera
2020-09-03, 21:38
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Orkar? Anna är vältränad. Höll hon inte på i flera timmar nyligen?
Jag är mest intresserad av kroppsspråket kombinerat med vad hon säger.
40 minuter gick ju åt till att kisande försöka läsa på skärmen. Hon köper billiga läsglasögon på Lidl och i Spanien, "slit och släng" som hon sa.
Hon har väl inte hittat någon optiker att "samarbeta" med än.

Nää hon har väl inte det, vem vill samarbeta med nån som sitter framför telefonen å lajvar liksom. Jag fattar ingenting, hon har barn som bor hemma å är vuxna å hon borde med namnet Anna Book säkert lyckas att skaffa både eget boende å jobb åt dom. Hon är ju Anna Book eller Took, man ändå, ungarna kan ju inte bo hemma. Själv flyttade jag till eget vid 21 års ålder för typ 100 år sen å innan dess så bodde jag hos kompisar å anhöriga på deras soffor sen jag var 16. Det var struligt hemma hos pappa.
Citera
2020-09-03, 21:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Dr Alban lär ju inte få något som tack för hjälpen. Anna har stora utgifter nu efter dotterns turné i Varberg.
Alban har ju vanan inne att ”stödköpa” låtar från tiden med ”Alla vi”. Han kanske kan göra en remix på en låt från Annas album och kalla den ”Alla DEM”?
Han kanske har lärt Anna hur man köper bottar som spelar utvalda låtar på Spotify?
Citera
2020-09-03, 23:01
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

Eftersom Dr Alban har hjälpt Anna med Spotify så kan Anna hävda att de har samarbetat med musik.

Eftersom Anna har upplyst oss om att hon har talat om några saker "privat" som bara hon och Dr Alban vet om, så kan Anna inbilla sig och hinta om alla de nya spännande hemliga projekt inom musikbranschen som hon har på gång inom den närmaste tiden.

Eftersom Felicia har berättat i podden att hon fick ringa och rösta på Anna för dyra pengar ("säkert 60 000 kr") så är det nog Hemma-Fisaren som nu får sitta och köra Annas skitmusik på repeat för att dra upp antalet lyssningar.
Citera
2020-09-03, 23:05
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/1SVwBmF

Frank Anderssons ex förfasar dig över att Franks grav inte har skötts och självklart känner Anna att hon måste blanda sig i detta.

Anna har en sjuklig ovana att parasitera på döda människor som hon inbillar sig varit hennes vänner. De är ju döda och kan inte protestera.
Citera
2020-09-03, 23:17
Medlem
Magictrixs avatar
Här tar Anna ett gripande farväl av en annan gammal vän hon hängde mycket med.
http://www.annabook.nu/anna-book-tog...rval-av-noppe/
Citera
2020-09-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Här tar Anna ett gripande farväl av en annan gammal vän hon hängde mycket med.
http://www.annabook.nu/anna-book-tog...rval-av-noppe/
Inhyrd som professionell gråterska?
Citera
2020-09-03, 23:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Inhyrd som professionell gråterska?

Nää, som begravningsfotograf..

https://bloggbevakning.se/2017/03/31/smaklost/
Citera
2020-09-03, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är ju bara stört.
Ja det var en hemsk live igår. Ena stunden gullar hon och tackar de som skriver till henne nästa stund är hon jättearg och kallar folk för troll. Hon är så elak och säger att hon inte bryr sig om andra,ljuger och svär hela tiden varvat med engelska. Hon informerar följarna att hon inte använder underkläder usch och så skall allt vara så hemligt.Hon låtsas att hon är så upptagen fastän hon är en lat arbetslös flodhäst som kan leva sådär på grund av att halmpyntet har en rik svärfar. Har hon aldrig funderat på varför andra artister inte har en sån här tråd , i en annan live kallade hon Perrelli och Carola för artistkollegor ,ingen artist i Sverige vill kalla henne sin kollega.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in