2020-09-15, 09:38
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Månne Felicia gjorde något gott på svamparna de plockade idag? Blev det svampsoppa eller svampsås?Anna lägger inte ut så många bilder längre och ingen live på länge, har hon tröttnat på sina följare?

Dyker det inte upp nåt nytt senast idag så börjar man ju fundera på ifall det kan bero på svampen.
Det kan vara vanskligt även för vana naturmänniskor att skilja på svampar. Även om Anna är en trollpacka, så bör en sån som hon hålla sig till champinjoner på burk. Eller Knorrs svampsoppa i pulverform.
Citera
2020-09-15, 09:54
Medlem
äsch, Anna firar såklart ännu, eller har henliga möten
Citera
2020-09-15, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
äsch, Anna firar såklart ännu, eller har henliga möten

Hon håller avstånd pga Corona

Tror nog att hon vill bygga upp en frågande situation så när hon går live så kommer de överösa henne med frågor om vad som har hänt och vart hon varit
Citera
2020-09-15, 11:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Tror nog att hon vill bygga upp en frågande situation så när hon går live så kommer de överösa henne med frågor om vad som har hänt och vart hon varit
Eller stuvad bolmörtsskivling 😏
Citera
2020-09-15, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ännu en intervju där Anna är ödmjuk..
Hon vill nå ut till alla sina fans, därför sjunger hon på små ställen och inte bara på stora arenor.

http://www.marsta.nu/kulturnoje/anna...elning-marsta/

Föga visste hon då att hon 3 år senare skulle själv bli Märsta bo...

Anna såg faktiskt snygg ut på den bilden.

"Inte på stora arenor.." När senast drog hon publik till en stor arena, eller arena öht..? Hennes senaste "gig" var ju som kareoke-värdinna på någon sunk-pub i Huddinge typ.. #goalz
Citera
2020-09-15, 12:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Sätter alla mina höns på att det är precis så hon tänker. Det är då hon njuter.
Citera
2020-09-15, 12:44
Medlem
Är hon inte på sjukan efter sitt svampfrosseri ligger hon på toa och spyr och bajsar ut
Citera
2020-09-15, 13:05
Medlem
ja här kommer frågorna hon svarat på

https://postimg.cc/gallery/tjvrdVr
Citera
2020-09-15, 13:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja här kommer frågorna hon svarat på

https://postimg.cc/gallery/tjvrdVr
Hade hon en bild på sig själv som liten (och ljusare, inte ljus) färdig i sin telefon? Eller är frågorna riggade? Har ni bilder på er själva som små i era telefoner?
Citera
2020-09-15, 13:38
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hade hon en bild på sig själv som liten (och ljusare, inte ljus) färdig i sin telefon? Eller är frågorna riggade? Har ni bilder på er själva som små i era telefoner?

Hon är inte "ljus" på bilden. Hon har brunt hår. Visserligen inte så mörkbrunt som nu, men det är banne mig ändå brunt. Anna vet uppenbarligen ingenting om hårfärger, oavsett om det gäller bruna nyanser eller gråa längder.

Ja, förmodligen är frågorna riggade.

Jag har då aldrig varit med om nån som har småbarnsbilder på sig själv i mobilen. Det normala är väl att folk har bilder på sina egna småbarn eller barnbarn, men inte sig själva...

Vilket får mig att fundera på hur Anna fått in den där bilden i sin mobil från början. Hennes mor är ju död och kan således inte ha messat den till henne. Såvida hon inte skickade den innan hon dog förstås, och Anna har haft den i mobilen i över ett decennium sen dess... Vilket inte känns troligt. Vem skulle annars ha småbarnsbilder på Anna och få för sig att skicka dem till hennes mobil? Hennes syster som hon inte umgås med? Knappast. Hennes "syster" som egentligen är en kusin? Möjligen. Men det verkar inte heller troligt.
Förmodligen har Anna själv fotograferat av den där bilden. Och förmodligen av den anledningen att hon planerat att arrangera just den där frågan.

Edit: Och förresten tror jag inte ett ögonblick på att hon föredrar att duscha kallt. Brukar hon inte tvärtom betona just sina VARMA härliga duschar?
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-09-15 kl. 13:50.
Citera
2020-09-15, 15:09
Medlem
Citat:

Ser ju ut som om hon fotograferat av ett skolfoto. Kanske hon fotade i av sina gamla fotoalbum.
Jo, jag har en bild på mig som liten i mobilen/dropbox. Har fotat av ett gammalt foto.
Citera
2020-09-15, 15:22
Medlem
dekadentens avatar
Citat:

Japp, har bilder som jag fotat av hemma hos mamma och pappa. Ofta för att jag skickat till vänner. De flesta jag känner har någon bild på sig själva som små i mobilen, kanske ett skolfoto eller dylikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in