2020-09-03, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag har bara skummat förbi hennes lives några gånger. Pallar ungefär tre minuter. Trots det har jag noterat hennes tics. Hon upprepar allt hon säger minst två gånger. Ibland tre. Någon gång kommer ett förtydligande på engelska också...
Jag tror det beror på en mental störning men minns inte vad det heter. En gammal vän råkade ut för samma sak i samband med en depression. Hen är näst intill outhärdlig att samtala med efter det. Man måste komma förberedd. Jag märker tydligt samma fel hos Anna. Kanske värt att titta på? Ingen vågar väl säga det till henne så nu vet du det från Fb!
att tvångsmässigt upprepa det man sagt kallas palilali.
Citera
2020-09-03, 13:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Bortkastad tid.
Vem har totat ihop texten till det du länkade till? 😂

"Det har också lett till att hon varit talesperson för välgörande ändamål. Framförallt så har hon varit väldigt aktiv inom viktminskning och hälsa. Hon har arbetat i flera olika typer av hälsoprojekt och har själv haft problem med övervikt tidigare i sitt liv, något som inspirerat andra att arbeta med sin viktnedgång. Hon har också arbetat med att informera människor om hur man kan ändra sin livsstil till något hälsosammare genom att äta sundare och genom att motionera rätt."

Även denna text finner man på sidan
Citat:
Med tv-programmet fick hon dock alla verktyg hon behövde, för att lära sig träna rätt, äta rätt, gå ner i vikt och behålla det. Hon är nu en helt ny Anna, som mår så mycket bättre!

Har Anna tappat bort verktygen eller har de gått sönder??

Jag misstänker att det är Felicia som har suttit och skrivit texten, sidan är uppdaterad 2020...
Väldigt dåligt uppdaterat måste jag säga
Vore typiskt Felicia..
Eller är det Erwik, vore bra om han dementerar detta...

Denna man är den som ligger bakom själva sidan https://www.andersnoren.se/
https://www.andersnoren.se/about-anders-noren/
Misstänker att han ligger bakom layout och upplägg av sidan, om inte annat är han ett fan som jobbat gratis, eller en stackare som jobbat gratis enligt Anna...
Senast redigerad av cece123 2020-09-03 kl. 14:29.
Citera
2020-09-03, 14:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Knappast. Bobby och Erwik har tillsammans med mattfirman och en jäkla massa andra hamnat på Annas dödslista.
Men den blida och snälla Anna sa i liven igår att hon inte har några ovänner. Nej, vem skulle kunna tycka illa om lilla Anna.

Anna och Roberto = Lilla Anna och Långa farbrorn. I liven igår sa hon att hon köpte massor av böcker... Det här kan vara en av dem.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Lill...A5nga_farbrorn
En inte helt långsökt gissning är väl att svärfar betalde deras resa till Spanien, mot att de hjälpte till att ordna något i hyresrätten han är delägare i? Men de har nog bränt en tio papp på mat, öl och kopior på märkeskläder och väskor.
Snart kommer påminnelsen från snickarna och en faktura från tandläkaren. (Eller ska vi gissa att Anna betalade i natura eftersom hon skrev något kryptiskt att ”du vet vad jag sa till dig privat”. Typiskt Anna-manér annars att förstärka bagateller för att få det att framstå att de verkligen är nära vänner.) Nu tror jag iofs att de är vänner, men knappast att han ringer henne för att höra hur hon mår. Ungefär som hon gör cover av låtar skrivna av Gessle och Fredriksson och försöker få det att låta som ett samarbete. Jag är övertygad om att de aldrig ens har träffats.
När Anna säger att hon skrivit 90% av låtarna på sin platta så ljuger hon. Det är alldeles för avancerat musikaliskt komp på skivan ”Anna” för att hon skulle klara av att skriva ett sånt arr.
Den ena producenten av plattan David Gecko (Gordon?) Garpenståhl var antagligen den som stod för stålarna. Han hoppade av musiken efter denna platta och startade Dream hack, som han sen klantade bort och fick sparken från efter ett halvår... Den mer musikaliske producenten var Ari Lehtonen. Det är han som står för det faktiskt - på den tiden- rätt fräscha kompet som låg helt rätt i tiden då. Han producerade en hel del då, bland annat även Dr Alban. Som han senare stämde då han inte fick sina royalties. Varför han inte stämde Anna Book beror nog mest på att den här plattan aldrig riktigt kom ut. Det fanns inga royalties att hämta helt enkelt.
Jag skulle gissa att Tok-Anna nu helt enkelt kommer att (med Albans hjälp) tänker ange att det är hon som står för både musik och text och därigenom tjäna en hacka. Jag tror inte hon skrivit texterna heller, för hon har inte den kapaciteten. Allt är bara lögn. Antagligen tror hon själv att plattan fortfarande håller och att det här är sista chansen att skrapa ihop en hacka till jul. Att såååååå många frågat efter skivan faller på sin egen orimlighet eftersom den inte har ”funnits”. Såg att Jessica Folker körade, hopppas hon fick betalt. Jag skulle satsa min veckopeng att det är hon som skrivit både text och musik.
Citera
2020-09-03, 14:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Knappast. Bobby och Erwik har tillsammans med mattfirman och en jäkla massa andra hamnat på Annas dödslista.
Men den blida och snälla Anna sa i liven igår att hon inte har några ovänner. Nej, vem skulle kunna tycka illa om lilla Anna.

Anna och Roberto = Lilla Anna och Långa farbrorn. I liven igår sa hon att hon köpte massor av böcker... Det här kan vara en av dem.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Lill...A5nga_farbrorn
Dom enda böcker hon köper är nog såna man själv färglägger med kritor. De skulle nog hela familjen kunna samlas kring
Citera
2020-09-03, 14:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Även denna text finner man på sidan

Har Anna tappat bort verktygen eller har de gått sönder??

Jag misstänker att det är Felicia som har suttit och skrivit texten, sidan är uppdaterad 2020...
Väldigt dåligt uppdaterat måste jag säga
Vore typiskt Felicia..
Eller är det Erwik, vore bra om han dementerar detta...

Denna man är den som ligger bakom själva sidan https://www.andersnoren.se/
https://www.andersnoren.se/about-anders-noren/
Misstänker att han ligger bakom layout och upplägg av sidan, om inte annat är han ett fan som jobbat gratis, eller en stackare som jobbat gratis enligt Anna...
Möjligt att Anna skrivit hans text på hans sida, då han beskriver he was born and bred in Norrland.
Breed.. känns som lite Anna engelska.. You know... hole
Born and bred är faktiskt helt korrekt engelska
Citera
2020-09-03, 14:25
Medlem
TPLs avatar
Någon som kan hålla koll på statistiken för Annas nygamla skiva på Spotify?
Hur kommer Anna att reagera när hon upptäcker att det är Flashbacktroll som bönat och bett om att hon ska återuppliva gamla låtar?

Anna utnyttjar andra om hon kan vinna något på det. Självklart har hon ju någon gång i tiden träffat Dr Alban och även hans fru. Eftersom Alban knappast skulle ha nån som Anna i sitt kompisstall så biter Anna sig fast i Albans fru som en fästing. På det sättet har hon även Dr Alban i sin sociala krets. Vi minns ju alla de fantastiska bjudningar Anna hade innan Arga snickaren förstörde hennes hem.

Vad hon tjänar på att vara kompis med My och Åza har jag inte kunnat räkna ut än.
Om man går tillbaka i den här tråden, Annas gamla blogg och Bloggbevakning så ser man att det har försvunnit en drös av gamla fina bästisar.
Citera
2020-09-03, 14:32
Medlem
Citat:
Någon som kan hålla koll på statistiken för Annas nygamla skiva på Spotify?
Hur kommer Anna att reagera när hon upptäcker att det är Flashbacktroll som bönat och bett om att hon ska återuppliva gamla låtar?

Anna utnyttjar andra om hon kan vinna något på det. Självklart har hon ju någon gång i tiden träffat Dr Alban och även hans fru. Eftersom Alban knappast skulle ha nån som Anna i sitt kompisstall så biter Anna sig fast i Albans fru som en fästing. På det sättet har hon även Dr Alban i sin sociala krets. Vi minns ju alla de fantastiska bjudningar Anna hade innan Arga snickaren förstörde hennes hem.

Vad hon tjänar på att vara kompis med My och Åza har jag inte kunnat räkna ut än.
Om man går tillbaka i den här tråden, Annas gamla blogg och Bloggbevakning så ser man att det har försvunnit en drös av gamla fina bästisar.
Hon skröt i en live nyligen om att hon rensat bort sååå många gamla kompisar.....mmm eller hur. Hon vill att vi ska tro på det fast vemsomhelst kan ju läsa brevet från Denise där de fullkomligt BER henne att lämna dem ifred och söka hjälp.....
Citera
2020-09-03, 14:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Dom enda böcker hon köper är nog såna man själv färglägger med kritor. De skulle nog hela familjen kunna samlas kring
Nä, sånt kräver motorik, färgseende, samarbetsförmåga och TID.
Och att inte en eller två av målarna stjäl kritorna.

Anna leker bara med Roberto, helst Liseberg i garaget.
Citera
2020-09-03, 14:44
Medlem
Anna är upprörd

https://postimg.cc/PCjZN41z
Citera
2020-09-03, 15:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna är upprörd

Upprörd över en yngling med bar överkropp och sexpack.
Annas son nöjde sig inte med bar överkropp, han visade sin lilla piggelin också och då var Anna inte upprörd.
Citera
2020-09-03, 15:09
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna är upprörd

Sitter hon och gapar om kuk och knulla och frikort i sina lives så får hon räkna med att bli betraktad som ett luder och få sånt tillskickat sig.
Citera
2020-09-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo
Sitter hon och gapar om kuk och knulla och frikort i sina lives så får hon räkna med att bli betraktad som ett luder och få sånt tillskickat sig.

Precis, allt som hon sagt om sex och hur de gör det och var de gör det och hur ofta, så får man kanske själv fundera på vad man sänder ut för signaler!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in