2020-06-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Vad gäller maken så blir jag mer övertygad för varje gång jag ser honom delta i nån av hennes lives att han har någon form av intellektuell funktionsnedsättning. Det är ingen dealbreaker eller stor grej alls i min värld, jag har vänner med sådan diagnos och lägger ingen vidare värdering i det, men det skulle i så fall kunna förklara en del och är troligen en del av anledningen till att de trivs bra ihop. Alltså även han med henne ...

Naturligtvis är det så, det förstår alla som ser och hör honom. Det bekräftas också av att hans pappa verkar vara en mycket framgångsrik affärsman med lägenhetskomplex i Spanien och vång på Östermalm medan sonen varit väktare hela livet.
Citera
2020-06-11, 22:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Barnen får inte flytta förrän de gift sig, så gör man i Spanien. Det är vad Anna sagt. Jag vet inte om hon skämtade eller var allvarlig när hon sa det, men om det nu var allvar så är det ju ytterst märklig att hon låter hennes dotter bo ihop med sin pojkvän där. ..

Svaret finns väl i detta inlägg
http://imgur.com/gallery/dBLtkuf
Sista meningen lyder att Anna kommer aldrig att vara ensam och oälskad.
Hon kommer nog att se till att alla barnen aldrig flyttar hemifrån, de är lika hårt bundna till Anna, som Anna var med sin mamma.
Och Anna äääälskar det, skit samma om barnen blir mobbade pga Anna, inte blir sedda pga att Anna skymmer dem med sin lekamen, att de mår psykiskt dåligt för att Anna sätter sina känslor först - vilket är ett tecken på omognad.
Medan Pernilla ser till att barnen blir självständiga och ställer krav. Gör uppenbarligen inte Anna det, Anna tycks inte ha förmåga att uppfostra barnen till självständiga individer, men jag hoppas att jag har fel.
Roberto räknar jag inte riktigt med som förälder, verkar mest ha varit frånvarande och till för Annas behov.
Senast redigerad av cece123 2020-06-11 kl. 22:58.
Citera
2020-06-11, 23:01
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon kommer nog att se till att alla barnen aldrig flyttar hemifrån, de är lika hårt bundna till Anna, som Anna var med sin mamma.
Och Anna äääälskar det, skit samma om barnen blir mobbade pga Anna, inte blir sedda pga att Anna skymmer dem med sin lekamen, att de mår psykiskt dåligt för att Anna sätter sina känslor först - vilket är ett tecken på omognad.
Medan Pernilla ser till att barnen blir självständiga och ställer krav. Gör uppenbarligen inte Anna det, Anna tycks inte ha förmåga att uppfostra barnen till självständiga individer, men jag hoppas att jag har fel.
Roberto räknar jag inte riktigt med som förälder, verkar mest ha varit frånvarande och till för Annas behov.
Vanessa tror jag det fortfarande finns hopp för. Hon verkar ha egna vänner, till och med flera stycken.
Citera
2020-06-11, 23:04
Citat:
9 jag och 6 mig. Inte dåligt att lyckas klämma in det på 10 rader
Senast redigerad av P944 2020-06-11 kl. 23:14. Anledning: antal jag, 9 ska det va
Citera
2020-06-11, 23:05
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Vanessa tror jag det fortfarande finns hopp för. Hon verkar ha egna vänner, till och med flera stycken.

Vi får väl se hur det blir efter gymnasiet för henne - Felicia verkar minst sagt isolerad och medberoende till "Mommie Dearest". Förhoppningsvis så hittar V något efter gymnasiet som hon känner passion för, söker kanske in på universitetet, flyttar ut och blir självständig, även om Anna säkerligen kommer få gråtattacker och hota med både det ena och andra.
Citera
2020-06-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vi får väl se hur det blir efter gymnasiet för henne - Felicia verkar minst sagt isolerad och medberoende till "Mommie Dearest". Förhoppningsvis så hittar V något efter gymnasiet som hon känner passion för, söker kanske in på universitetet, flyttar ut och blir självständig, även om Anna säkerligen kommer få gråtattacker och hota med både det ena och andra.

Hon ser helt sjukt ut , med sina nya tänder. Och dessa galna ögon! Hon hade passat i vilken horror movie som helst.
Citera
2020-06-11, 23:15
Medlem
Zassazs avatar
Jag är följare av både Anna och Pernilla av någon underlig anledning.
Pernilla har allt, tjänar massor med pengar, ganska lyckade barn, har sina föräldrar i livet, goda vänner och borde vara nöjd och lycklig.
Lyckliga människor ger sig inte på människor som är psykiskt dåliga, därför var det onödigt att reta upp Anna som inte har något av allt det PW har...undrar varför hon gjorde det.
Nej jag gillar inte någon av dessa primadonnor men just nu med mycket tid att "slå ihjäl" känns det lite intressant.
Citera
2020-06-11, 23:30
Medlem
Citat:
Spot on tyvärr får jag väl säga. Den viktigaste uppgiften en förälder har är att göra barnen självständiga så att de klarar sig utan mamma och pappa för hör och häpna, vi skall alla dö någon gång. Vi har sett hur Anna inte klarat av att gå vidare utan sin mor, inte sunt alls. Jag tror att Felicia ligger mest risigt på det när det gäller att klippa navelsträngen. Hon har fått oroa sig för sin gråtande moder sen hon var liten och vet inget annat än att försvara sin arma moder. Hon borde flytta så långt därifrån som hon kan så fort hon avtjänat sitt straff. Ta ett vanligt knegarjobb som inte kräver högskolestudier. Barnen har haft alla odds emot sig pga Annas psyke och Robertos frånvaro.
Citera
2020-06-12, 01:04
Medlem
Ovcharkas avatar
V och A framstår som svagbegåvade. Liksom sin far. Fadern är spansk zigenare. Anna är halvfinsk tattare. F är halv-arab.

De borde bo i ett par husvagnar. Om inte Internet fanns så hade de gjort det vid det här laget.

Bortglömda och värdelösa. Föder barn, stjäl guld, bråkar och slåss...
Citera
2020-06-12, 06:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zassaz
Jag är följare av både Anna och Pernilla av någon underlig anledning.
Pernilla har allt, tjänar massor med pengar, ganska lyckade barn, har sina föräldrar i livet, goda vänner och borde vara nöjd och lycklig.
Lyckliga människor ger sig inte på människor som är psykiskt dåliga, därför var det onödigt att reta upp Anna som inte har något av allt det PW har...undrar varför hon gjorde det.
Nej jag gillar inte någon av dessa primadonnor men just nu med mycket tid att "slå ihjäl" känns det lite intressant.
Har Anna kuckilurat med någon av Ingrossos ?
https://asterixia.se/2020/06/pernill...-om-anna-book/
Citera
2020-06-12, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Har Anna kuckilurat med någon av Ingrossos ?
https://asterixia.se/2020/06/pernill...-om-anna-book/

Måste vara Luciano, han är vän med Annas exman. Han är dömd för att ha slängt en tändare på henne vid något bråk.
Citera
2020-06-12, 06:48
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
V och A framstår som svagbegåvade. Liksom sin far. Fadern är spansk zigenare. Anna är halvfinsk tattare. F är halv-arab.

De borde bo i ett par husvagnar. Om inte Internet fanns så hade de gjort det vid det här laget.

Bortglömda och värdelösa. Föder barn, stjäl guld, bråkar och slåss...

Det är inte internet som försörjer dem. Det är Roberto och hans förtida arv från fadern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in