Citat:
Ursprungligen postat av
GammalGubbkuk
Från Annas Instagram:
annatoledanobook Folk kan tro vad de vill 😁 Men genom åren är det såååå mycket människor som längtat och undrat varför mitt ANNA album inte gått att få tag i?! NU ÄR DET ÄNTLIGEN tillgängligt och perfekt till helgen👏🏽👌🏽🙌🏽 Jag är såååå stolt över detta albumet och det faktumet att jag själv varit med och skrivit både musik och texterna på merparten av albumets alla låtar❤️🥰❤️ Jag är så lycklig för det här och en som varit drivande i allt bakom och pushat för att det faktiskt skulle bli av!! Är min dotter @feliciabook ❤️ nu senast i podden @hitfabriken Min Mamma Anna Book så lyfte hon mig och min egna musik på ett fantastiskt fint sätt för mig som värmde mitt hjärta ☺️❤️ Avsnittet med Felicia finns där poddar finns, för dig som vill lyssna ☺️ Men också min vän sedan 30 år nu❤️ @dralbanofficial TACK som fan Alban 🙏🏼 DU VET vad jag sa privat 😉 tack tack tack! Till dig som läser detta - In på Spotify och lyssna nu, du hittar albumet ANNA som är helt på Engelska under min diskografi på Spotify ⭐️ STORT TACK till er som lyssnar och ger support det betyder mycket. Jag har jobbat med många stora låtskrivare, Per Gessle, Christer Sandelin, Tommy Ekman, Marie Fredriksson, Lasse Lindbom mfl. mfl. Men, jag måste säga att det är för jävla roligt att jag under åren har fått och kunnat skriva egen musik som kommit från mig, min själ, mitt hjärta och mina tankar - detta är jag ANNA 😁🙏🏼❤️🥰😍 PUSS!!!
Perfekt till helgen och helt på Engelska! Wow!
Jag funderar lite på det hon satt och gormade över i senaste liven, att hon minsann är den
ärligaste personen på jorden, och att absolut INGEN kan ta ifrån henne det, vet inte om det nedanstående rimmar lite illa?
Första biten i inlägget om hennes album: "Mitt
egenskrivna album ANNA från 1996 ligger nu ÄNTLIGEN uppe på Spotify"
En bit ner i samma text: "att jag själv
varit med och skrivit både musik och texterna på
merparten av albumets alla låtar"