2020-09-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Det mest pinsamma är ju hennes flagranta lögner om att hon är mörkhårig, att det "bara är utväxten som blir grå".

Har man den åsikten då är IQ inte högt. Tror hon att det gråa börjar i topparna och växer mot hårbottnen. Den kvinnan skulle åka ut på 3000 frågan i Vem vill bli Miljonär.
Citera
2020-09-11, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/gnPCShMK
Hon brukar Alltid visa upp vilka gåvor hon får, har hon visat upp ngra än?
Citera
2020-09-11, 19:49
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
nytt på insta

50 år fyllda och ett inlägg med hundra hjärtan och andra löjliga emojis
Citera
2020-09-11, 19:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon brukar Alltid visa upp vilka gåvor hon får, har hon visat upp ngra än?
Nope, blev nog inga presenter.
Citera
2020-09-11, 20:08
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
nytt på insta

Det är underbart att hon hittar på namn på alla gratulanter som besökte henne löpande under dagen. Jo tjena.
Citera
2020-09-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Är det några fler gäster på partyt annat än My och Annas egen familj?

Till exempel bästa och finaste Dr Alban, han kan väl inte avstå från att uppvakta en så god vän som Anna, när hon nu fyller 50 och allt...?

Men sluta.. (Inte bara du utan alla andra också med samma kommentarer) låt henne fira sin 50-årsdag ifred i allla fall 😎

Snart nog går hon bananas igen över något som vi kan roas åt 😜
Citera
2020-09-11, 21:34
Medlem
nickomyras avatar
Hur kan man hitta så mkt att klaga på ? Jag tycker det såg gott o mysigt ut ! Hon slog ju på stort för 5 år sedan . Tror inte att hon kände för någon stor baluns i år , utan bara få ta det lugnt och äta gott med dem hon umgås med mest .
Citera
2020-09-11, 21:41
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumperDoris
Men sluta.. (Inte bara du utan alla andra också med samma kommentarer) låt henne fira sin 50-årsdag ifred i allla fall 😎

Snart nog går hon bananas igen över något som vi kan roas åt 😜

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur kan man hitta så mkt att klaga på ? Jag tycker det såg gott o mysigt ut ! Hon slog ju på stort för 5 år sedan . Tror inte att hon kände för någon stor baluns i år , utan bara få ta det lugnt och äta gott med dem hon umgås med mest .
Men jisses, hade hon inte själv lagt ut kalaset, extensively, på nätet hade ingen heller kommenterat.

Själv letade jag efter Bullens pilsnerkorv på bilderna från smörgåsbordet av läckerheter
Citera
2020-09-11, 22:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Men jisses, hade hon inte själv lagt ut kalaset, extensively, på nätet hade ingen heller kommenterat.

Själv letade jag efter Bullens pilsnerkorv på bilderna från smörgåsbordet av läckerheter

Det var tydligen Felicia som stod för oliverna, hade Anna stått för maten skulle du nog säkert ha kunnat hittat Bullens pilsnerkorvar bland plockmaten.
Citera
2020-09-11, 22:17
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Oj oj här var det livat i Märsta.....vilket PARTYyyyyyyy🥂🎂🧐 Tjooohoooo

För fem år sedan var det faktiskt ett riktigt överraskningsparty med en hel del folk https://blogg.alltforforaldrar.se/az...for-anna-book/ Undrar om Fettet är fett besviken på Roberto? Svaret är Ett fett Ja! Var är Fettets överraskningsparty? Fettet släpper absolut inte till i sänghalmen ikväll.
Har restaurang Valvet levererat en kall sliskig XXLhamburgare ut till Märstamorsan som lillLukas fick i present? Lyx lyx lyx.... Har kungen och drottningen skickat telegram?

Ändå imponerande – nu vet jag iofs inte ett jota om vad Åza är för en person (likt fallet med My är jag endast medveten om hennes existens för att jag följer Anna) – men Anna har alltså lyckats behålla henne som vän i över fem år?
Citera
2020-09-11, 22:18
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna
Mmmm det var KLASS på mackorna vill jag säga!! Sämre än en bensinmackmacka haha

Det måste vara photoshopat. Anna äter nämligen inte bröd.
Citera
2020-09-11, 22:28
Medlem
MinnaLinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Det måste vara photoshopat. Anna äter nämligen inte bröd.

Ja..vad ska man säga? Busted!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in