2021-01-13, 17:07
Medlem
Från senaste presskonferensen med märstatunnan. Är det något hon är bra på är det att bränna pengar, läs jojjibetos arv, så förutom löshår, botox, tatueringar, naglar, så berättade hon sååå stolt poch viktigt att prydnadskuddarna minsann och likaså gardinerna i sovrummet och köket hade specialbeställs till den ombyggda sommarstugan. Eller kan det vara så att tunnan ärvt mycket från alkismorsan? Å så satt hon i liven och beundrade sin fantastiska karriär och att hon numera faktiskt tillhör Mellos hall of fame med sin dunderhit ABC...Kan man tänka sig
Citera
2021-01-13, 17:15
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Från senaste presskonferensen med märstatunnan. Är det något hon är bra på är det att bränna pengar, så berättade hon sååå stolt poch viktigt att prydnadskuddarna minsann och likaså gardinerna i sovrummet och köket hade specialbeställs
Tror hon fick det till ett väldigt reducerat pris . Därav alla miljoner bilder på kuddarna o gardinerna och alla taggningar av tygh’set .
Senast redigerad av nickomyra 2021-01-13 kl. 17:20.
Citera
2021-01-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Blev tvungen att se om det. Herregud, jag missade "say my name" och "jag vill också bli en youtuber, jag han en hemlig medarbetare jag ska presentera sen". Var det ens Beyonce som sjöng "say my name"? Jag förstår varför ingen vill ta i henne med tång längre. Eller som när Jonnas svarat ja på frieriet och Anna föser dem bort från scenen med "nu går vi backstage och kramas". Vi? WTF?
Anna tycks verkligen tro att hon är superstjärna. När verkligheten är att hon har inget jobb, inga riktiga vänner, hon har förstört 2 av sina ungar totalt, och ingen seriös människa vill beblanda sig med henne. Hennes eviga lives är ett bevis på hur sjuk hon är. Tror hon verkligen att hon är så omtyckt och känd att folk bara ber på sina bara knän att hon ska lajva? Om hon åtminstone hade något intressant att säga eller dela med sig av, men det har hon ju inte. Till och med det där hyllningstalet till alkismorsan handlade till 80% om... tadaaa, Anna själv.🤮
Citera
2021-01-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Konstigt vore väl annat, framförallt nu när det är lite skralt i kassan, men berätta gärna mer om du har mer info!

Pojkvännens föräldrar har börjat få det jobbigt och besvärligt med att förknippas med Book-familjen. Det spär på det faktum av Lucas kriminella förehavanden. Dom har insett att det inte går att försöka tvätta bort det nedsvärtande ryktet som han redan har och har ställt till själv. Att bli ihopblandad och förknippas med Anna o familj har även skapat snack och dåligt rykte i föräldrarnas kretsar. Tro det eller ej, men Umeå har också nåtts av Annas person och personlighet som hon visar upp. Inte minst i sina liveuppträdanden!!
Citera
2021-01-13, 18:58
Medlem
Chles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är det därför Anna har verkat lite låg på sistone? Har Lill-Fisan blivit dumpad ?
Anna borde vara glad istället , en mindre mun att mätta i dessa bistra tider utan att få deltaga i lekprogram på 4an.

Samma tanke här och jag hoppas det för grabbens skull.
Att han kmr därifrån så fort som möjligt!
Citera
2021-01-13, 19:07
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Pojkvännens föräldrar har börjat få det jobbigt och besvärligt med att förknippas med Book-familjen. Det spär på det faktum av Lucas kriminella förehavanden. Dom har insett att det inte går att försöka tvätta bort det nedsvärtande ryktet som han redan har och har ställt till själv. Att bli ihopblandad och förknippas med Anna o familj har även skapat snack och dåligt rykte i föräldrarnas kretsar. Tro det eller ej, men Umeå har också nåtts av Annas person och personlighet som hon visar upp. Inte minst i sina liveuppträdanden!!

Han verkar ju ha bott senaste åren hos pappan i Sthlm .. hattande i andrahandslägenheter. Så han har nog trivts rätt bra i fizans säng .
Citera
2021-01-13, 19:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Anna tycks verkligen tro att hon är superstjärna. När verkligheten är att hon har inget jobb, inga riktiga vänner, hon har förstört 2 av sina ungar totalt, och ingen seriös människa vill beblanda sig med henne. Hennes eviga lives är ett bevis på hur sjuk hon är. Tror hon verkligen att hon är så omtyckt och känd att folk bara ber på sina bara knän att hon ska lajva? Om hon åtminstone hade något intressant att säga eller dela med sig av, men det har hon ju inte. Till och med det där hyllningstalet till alkismorsan handlade till 80% om... tadaaa, Anna själv.🤮
Man kan ju ställa sig frågan varför Anna aldrig startade den där youtubekanalen? Det hade ju inte krävt särskilt mycket pengar.
Citera
2021-01-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Med tanke på Bookens besök på gyn innan jul, så tror jag det rör sig om en simpel urinvägsinfektion alternativt bakteriell vaginos. Inget farligt och fullt behandlingsbart.
Var det inte nån bild där hon hade en PVK? Det får man inte för urinvägsinfektion eller bakteriell vaginos. Kan det vara att hon opererats för cellförändringar tro?
Citera
2021-01-13, 20:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Var det inte nån bild där hon hade en PVK? Det får man inte för urinvägsinfektion eller bakteriell vaginos. Kan det vara att hon opererats för cellförändringar tro?

Inte helt omöjligt, det kan ha hittats cellförändringar som de behöver analysera efter en liten operation.
Anna har ju inte varit så flitig med att göra undersökningar regelbundet och det kan man dessvärre få betala dyrt för.
Citera
2021-01-13, 21:38
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Bwahahaha, "jag har inga problem med att visa mig osminkad".
Säger Anna, som i vanlig ordning sitter fullt galasminkad i sin live. Annas egen succéshow.
Btw, säger hon inte i varenda avsnitt att hon minsann "just i dag faktiskt bara har lite rouge".
Det är så otroligt jävla absurt att sitta och prata om sin naturliga skönhet och osminkade look när man aldrig visar sin nuna utan femtielva "snygg"filter.
Människor som använder filter, har de förvrängt sin syn på sig själva så pass att de inte ens längre vet att deras bilder är tokretuscherade?
Citera
2021-01-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Bwahahaha, "jag har inga problem med att visa mig osminkad".
Säger Anna, som i vanlig ordning sitter fullt galasminkad i sin live. Annas egen succéshow.
Btw, säger hon inte i varenda avsnitt att hon minsann "just i dag faktiskt bara har lite rouge".
Det är så otroligt jävla absurt att sitta och prata om sin naturliga skönhet och osminkade look när man aldrig visar sin nuna utan femtielva "snygg"filter.
Människor som använder filter, har de förvrängt sin syn på sig själva så pass att de inte ens längre vet att deras bilder är tokretuscherade?
Lagerbergsblad!! Två gånger i liven när hon pratar matlagning säger hon lagerbergsblad!!
Åh vilken humor 😂
Citera
2021-01-13, 21:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Lagerbergsblad!! Två gånger i liven när hon pratar matlagning säger hon lagerbergsblad!!
Åh vilken humor 😂
Vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in