2020-06-11, 06:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag förstår inte varför hon ens lägger sig i mellan 2 syskon som skojar med varandra. Anna är den absolut mest hatade personen bland Sveriges kändisar. Ingrosso borde kontrollera sitt bohag efter Annas besök, hon snodde väl med sig saker. Var Felicia med? Snor Anna också från gamla?

Kan Felicia vara gravid för att slippa fängelse? Jag tror hon är gravid.

Tänk att Anna inte kunde bli glad när sonen kom hem och berättade om att han ska få gå på anställningsintervju? Det är väl jättekul att han vill arbeta och inte bara gå på bidrag. Få ett jobb, skaffa inkomst skaffa eget boende och byta miljö och få vettiga värderingar och börja om på nytt. Inte förlåta de brott han begått men en chans att börja om långt från Anna.
Hennes barn borde bryta kontakten med Anna om dom vill ha ett normalt liv framöver.
Citera
2020-06-11, 06:48
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Jag förstår inte varför hon ens lägger sig i mellan 2 syskon som skojar med varandra. Anna är den absolut mest hatade personen bland Sveriges kändisar. Ingrosso borde kontrollera sitt bohag efter Annas besök, hon snodde väl med sig saker. Var Felicia med? Snor Anna också från gamla?

Tänk att Anna inte kunde bli glad när sonen kom hem och berättade om att han ska få gå på anställningsintervju? Det är väl jättekul att han vill arbeta och inte bara gå på bidrag. Få ett jobb, skaffa inkomst skaffa eget boende och byta miljö och få vettiga värderingar och börja om på nytt. Inte förlåta de brott han begått men en chans att börja om långt från Anna.
Anna är väl dömd var att hon har snattat om jag inte missminner mig.
Citera
2020-06-11, 06:51
Medlem
magpies avatar
Citat:

Skulle han på intervju på Kvinnofridslinjen?
Citera
2020-06-11, 07:12
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Men han är ju helt oskyldig, han försökte ju stoppa våldtäkten. Inte en chans att världens bästa förälder Annas barn skulle göra något så elakt
Citera
2020-06-11, 07:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Är du gravid i huvudet?

Annas dotter slipper inte fängelse om hon är gravid, inte heller om hon har småbarn.

Beträffande graviditeter så har du inget förtroendekapital kvar.
Hur många gånger har Isabella Löwengrip varit gravid enligt dig?

Det är något mystiskt med dig och graviditeter.
Senast redigerad av trottwell 2020-06-11 kl. 07:37.
Citera
2020-06-11, 07:18
Medlem
Tuttlutts avatar
Ja det är fint att hon skyddar sin egen svärfar från att bli smittad men springer hem till Pernillas fd svärföräldrar.
Hade varit kul att lägga upp bilder från båda tillfällena dvs när hon tar bild på svärfar nerifrån gatan och när hon sitter bredvid Ingrossos föräldrar.
Hon har raderat bilderna från sitt våldgästande nu.
Citera
2020-06-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Är du gravid i huvudet?

Annas dotter slipper inte fängelse om hon är gravid, inte heller om hon har småbarn.

Beträffande graviditeter så har du inget förtroendekapital kvar.
Hur många gånger har Isabella Löwengrip varit gravid enligt dig?

Det är något mystiskt med dig och graviditeter.

Man sätter inte gravida som ska föda i fängelse om det inte är allvarliga brott. De får ofta anstånd osv. Har du sett bilder på Felicia? Hon ser väldigt gravid ut.
Citera
2020-06-11, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hennes barn borde bryta kontakten med Anna om dom vill ha ett normalt liv framöver.

Tror inte att hon skulle tillåta det.
Citera
2020-06-11, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Som jag hörde så var det kränkningar på IG hon pratade om i de kvantiteterna och inte mordhot. Hon nämnde också att hon blivit mordhotad flera gånger minns dock inte att någon siffra på hur ofta det skett angavs.
Antal kränkningar kvantifierades genom att upplysa oss om att det skulle räcka till två var åt alla som just då var inne på liven och tittade. Sedan fick vi själva stå för matten.

Anna blir kränkt av allt och alla.
Citera
2020-06-11, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie

Inget som framgick tyvärr. Det hade varit intressant att få veta var han kan arbeta.
Citera
2020-06-11, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Anna är väl dömd var att hon har snattat om jag inte missminner mig.

Ja det ska ligga i tråden.
Citera
2020-06-11, 08:04
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Man sätter inte gravida som ska föda i fängelse om det inte är allvarliga brott. De får ofta anstånd osv. Har du sett bilder på Felicia? Hon ser väldigt gravid ut.

Vad menar du med "anstånd osv"? Osv vad?

Jag tror inte att Felicia blir dömd till fängelse.
Senast redigerad av trottwell 2020-06-11 kl. 08:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in