Jag tycker det är mer oroande att hon har så svårt att släppa iväg sin typ 25-åriga dotter på planet hem utan att börja grina. Herregud, släpp taget människa. Din dotter är vuxen. De flesta i hennes ålder har flyttat hemifrån redan. Ni ska vara isär i några veckor, du skickar inte iväg henne på en rapplig båt över medelhavet utan att veta om ni nånsin ska ses igen.
Åh neeeeej!!! Jag skrev för en tid sedan något försiktigt ifrågasättande som en kommentar på hennes intsta (jag visste förstås vad som kunde hända, men kunde inte låta bli) och nu är jag blockad How can I go on? How can I live?
Åh neeeeej!!! Jag skrev för en tid sedan något försiktigt ifrågasättande som en kommentar på hennes intsta (jag visste förstås vad som kunde hända, men kunde inte låta bli) och nu är jag blockad How can I go on? How can I live?
Ja, men jag tänker inte svara. Då kommer ju Anna att veta min identitet på FB, även om det var en tid sen detta har hon säkert minne som en elefant och hon läser nog här rätt frekvent
Ja, men jag tänker inte svara. Då kommer ju Anna att veta min identitet på FB, även om det var en tid sen detta har hon säkert minne som en elefant och hon läser nog här rätt frekvent
Ojdå, nu är jag tillbaka i värmen igen - eller så var det nåt tekniskt fel? Jag kanske aldrig var blockad? Nu har det i alla fall lagats frysta kycklingburgare som Anna "lagat själv" till lunch. Och i lunchfilmen zoomas det in på att man minsann bjuds på både ketchup och spansk majonäs till anrättningen. Liksom en burk med rostad lök. Hon är allt en riktig matmamma. Och gång på gång beskrivs vistelseorten som deras "hem" i Spanien. Men where ever Anna lagar sin mat, that's her home?
Ojdå, nu är jag tillbaka i värmen igen - eller så var det nåt tekniskt fel? Jag kanske aldrig var blockad? Nu har det i alla fall lagats frysta kycklingburgare som Anna "lagat själv" till lunch. Och i lunchfilmen zoomas det in på att man minsann bjuds på både ketchup och spansk majonäs till anrättningen. Liksom en burk med rostad lök. Hon är allt en riktig matmamma. Och gång på gång beskrivs vistelseorten som deras "hem" i Spanien. Men where ever Anna lagar sin mat, that's her home?
Nu har Anna publicerat en lunchbild där det visas en tillbringare med röd dryck med isbitar. https://www.instagram.com/p/BHkF2Csg...natoledanobook
Någon har kommenterat
"Tinto verano eller Sangria i tillbringaren?"
Ska vi slå vad om att kommentaren kommer raderas samt följas upp av ett litet utbrott där Annna deklarerar att man i familjen Book Toledano minsann inte dricker alkohol till lunchen
Undrar litet för mig själv:Om Anna hade ägnat sig åt idrott, vilken gren hade det då blivit?
Nu får vi bara spekulera i hur hon hade förklarat sina tillkortakommanden?
De här hjonen som alltid kommenterar "Recept tack" så fort hon lagt upp en bild på sin senaste bulimiattack, finns de på riktigt eller är det botar tror ni? #annadukarfint
Undrar litet för mig själv:Om Anna hade ägnat sig åt idrott, vilken gren hade det då blivit?
Nu får vi bara spekulera i hur hon hade förklarat sina tillkortakommanden?
Varför inte målvakt i valfri lagsport; förlorar hennes lag beror det givetvis på att precis alla andra än hon själv fuskar och har fått hjälp från Dramaten alternativt är underlag/väggarna felpreparerade eller själva målet felkonstruerat.
Varför inte målvakt i valfri lagsport; förlorar hennes lag beror det givetvis på att precis alla andra än hon själv fuskar och har fått hjälp från Dramaten alternativt är underlag/väggarna felpreparerade eller själva målet felkonstruerat.
Hon är ju så stor så hon hade nog blockat de flesta skotten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!