2020-08-30, 13:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Hon äter ju bara soppa nu

Till råga på eländet tog det en timme för henne att få i sig soppan
Citera
2020-08-30, 13:42
Medlem
men människan sitter ju o livear ÄN?!?! hon är ju helt störd
Citera
2020-08-30, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
2 hours and counting ...
Citera
2020-08-30, 13:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Hon äter ju bara soppa nu
Soppa är det enda tänderna klarar?
Citera
2020-08-30, 13:47
Medlem
godboys avatar
Läste i en annan tråd här i TV forumet att Tunnan ska vara med i TV produktionen klassfesten. Folk i den tråden verkar ju inte direkt glada över att Tunnan skall vara med. Men jag undrar om det verkligen blev så, eller om mu fyran väljer att inte sända de avsnittet om de nu redan är inspelat relaterat till all kriminell aktivitet i familjen tillsammans med Tunnans "smarta" försvarstal. Det som talar mest emot att hon kommer synas i produktionen är väl att hon inte pratat sig harmynt om sin medverkan på sina sociala konton, Tunnan brukar ju alltid blåsa upp allt till orimliga proportioner, som hennes medverkan som sidekick i melodifetivalen för ett tag sen, där man kunde vinna något trams.
Citera
2020-08-30, 13:53
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:

Tråkigt liv?
Citera
2020-08-30, 14:02
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Det är mycket arbete att leva ett jetset liv i lyx lyx lyx ju.
Hennes syn på arbete är iofs som zigenarnas som tycker det är ett arbete att skramla mugg
Citera
2020-08-30, 14:08
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Läste i en annan tråd här i TV forumet att Tunnan ska vara med i TV produktionen klassfesten. Folk i den tråden verkar ju inte direkt glada över att Tunnan skall vara med. Men jag undrar om det verkligen blev så, eller om mu fyran väljer att inte sända de avsnittet om de nu redan är inspelat relaterat till all kriminell aktivitet i familjen tillsammans med Tunnans "smarta" försvarstal. Det som talar mest emot att hon kommer synas i produktionen är väl att hon inte pratat sig harmynt om sin medverkan på sina sociala konton, Tunnan brukar ju alltid blåsa upp allt till orimliga proportioner, som hennes medverkan som sidekick i melodifetivalen för ett tag sen, där man kunde vinna något trams.

Jag jobbar lite halvt med programmet, för att vara vag. Har inte hört något om att det inte ska sändas
Citera
2020-08-30, 14:22
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Jag jobbar lite halvt med programmet, för att vara vag. Har inte hört något om att det inte ska sändas
Jag fattar att du inte kan outa dig, men hur gick den inspelningen? Vi alla vet ju hur Tunnan kan vara. Dök de upp några klasskamrater?
Citera
2020-08-30, 14:25
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag fattar att du inte kan outa dig, men hur gick den inspelningen? Vi alla vet ju hur Tunnan kan vara. Dök de upp några klasskamrater?

Vet tyvärr inte, jobbar inte med den delen av programmet. Men ska jag gissa så var det jobbigt för henne att vara där, hon tävlade mot Margaux Dietz som vad jag förstått har väldigt god kontakt med sina gamla klasskompisar och är poppis. Anna som hoppade av i åttan(?) lär ju inte haft det. Tror Margaux vinner stort över henne och det är därför Anna inte sagt så mycket om programmet.
Citera
2020-08-30, 14:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Vet tyvärr inte, jobbar inte med den delen av programmet. Men ska jag gissa så var det jobbigt för henne att vara där, hon tävlade mot Margaux Dietz som vad jag förstått har väldigt god kontakt med sina gamla klasskompisar och är poppis. Anna som hoppade av i åttan(?) lär ju inte haft det. Tror Margaux vinner stort över henne och det är därför Anna inte sagt så mycket om programmet.
Ja, jag var tvungen att Googla Margaux Dietz även om jag hört namnet, och hon är ....taaa-da... En Youtuber och bloggare, så det var ju inte så förvånande att jag inte hade koll på henne. Men hon är ju född 1990 och har ju således gått i skolan i mer närtid och hon är väl en ganska normal tjej, i alla fall mer normal än Tunnan, och då kan jag ju tänka mig att hon kanske hade 80% av klassen där medan Tunnan borde haft ett litet fåtal.
Citera
2020-08-30, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
2 hours and counting ...
Kikar in ytterligare en timme senare. Hon håller på ännu. Och äter igen. Eller fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in