2020-08-30, 12:15
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Hm. Anna får frågan hur hon ska fira sin 50-årsdag och säger att hon är trött på frågan för hon ska inte fira den, herregud det pågår ju en pandemi vet vi väl! Samtidigt... var hon inte på en ganska stor födelsedagsfest igår? Och i Spanien för en vecka sen? Logik är inte hennes starka sida.
Haha nu ångrade hon sig och skulle inte haft fest även om det inte var en pandemi, för det skulle komma så många som hon inte ville ha där. Jösses människa, bjud inte människor du inte vill ska komma så är problemet löst. Idiot.
Citera
2020-08-30, 12:16
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fyller hon 50 i år? Jag trodde det var nästa år.
Nä i år. Ganska snart tror jag.
Citera
2020-08-30, 12:21
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Nä i år. Ganska snart tror jag.

10 September enligt wikipedia
Citera
2020-08-30, 12:37
Enligt alla är alla som läser på Flashback sjuka i huvudet. Alla som ö h t klickar in sig på Flashback har en störning i hjärnan.
Själv läser hon aldrig på Flashback. Utom när hon får äckliga skärmdumpar ... av folk som då tydligen har en störning i hjärnan.
Citera
2020-08-30, 12:40
Medlem
herregud, kollade en stund o hon är ju baea aggressiv! " jaaag tänker mig alltid noga för innan jag ställer en fråga till nån jag inte känner" Hon ondgör sej över frågor hon får! Sluta livea då

https://postimg.cc/gallery/Yh8c0x7
Citera
2020-08-30, 12:44
Några av dagens uttalanden:

”Jag går ofta ut och går även när det regnar”.

”Die motherf*ckers, die!!”

”Corona har inte påverkat mitt jobb alls. Jag hade redan bestämt mig för att inte jobba med musik eller i nöjesbranschen alls i år!
Däremot har jag förlorat en del andra jobb p g a corona”.
(Det där med att säga emot sig själv ni vet ...)

”Ja det är jobbigt att få samma frågor om och om igen”.
Så hon förväntar sig att alla som tittar in ska ha sett hela hennes evighetslives och veta allt som redan sagts?
Citera
2020-08-30, 12:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
herregud, kollade en stund o hon är ju baea aggressiv! " jaaag tänker mig alltid noga för innan jag ställer en fråga till nån jag inte känner" Hon ondgör sej över frågor hon får! Sluta livea då

https://postimg.cc/gallery/Yh8c0x7

Äter människan fortfarande?
Lite soppa får man i sig på bara några minuter och hon har enligt tråden liveat i närmare 45 minuter ätandes denna soppa.
Citera
2020-08-30, 12:47
”Men okej, ställ vilka frågor ni vill! Vi kör! Fråga vad ni vill. Men då får ni ta att jag är brutalt ärlig också och att jag blockar er son är stupid ass mother f*ckers
Citera
2020-08-30, 12:48
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Hm. Anna får frågan hur hon ska fira sin 50-årsdag och säger att hon är trött på frågan för hon ska inte fira den, herregud det pågår ju en pandemi vet vi väl! Samtidigt... var hon inte på en ganska stor födelsedagsfest igår? Och i Spanien för en vecka sen? Logik är inte hennes starka sida.

Kan bero på att hon hade för stora förväntningar på sig själv

Anna Book siktar på att vara i toppform till det att hon fyller 50 år. Det är inte omöjligt att hon lagom till dess står på scenen med en ny hit.
– Jag har hela tiden sagt att jag ska vara mitt snyggaste jag när jag är 50. Nu har jag 2,5 år på mig, säger hon med ett skratt.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...usik-comeback/
Citera
2020-08-30, 12:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Lite OT men "hatmatchen" mellan Brottbys lag 2 och Antonios SK Wigör slutade 6-0 till Brottby.
Citera
2020-08-30, 12:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kan bero på att hon hade för stora förväntningar på sig själv

Anna Book siktar på att vara i toppform till det att hon fyller 50 år. Det är inte omöjligt att hon lagom till dess står på scenen med en ny hit.
– Jag har hela tiden sagt att jag ska vara mitt snyggaste jag när jag är 50. Nu har jag 2,5 år på mig, säger hon med ett skratt.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...usik-comeback/
Och nu har hon mindre än två veckor på sig, dags för en rejäl rivstart 😂
Citera
2020-08-30, 13:08
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och nu har hon mindre än två veckor på sig, dags för en rejäl rivstart 😂

Hon äter ju bara soppa nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera