2020-05-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Nyttigare än tex en morot, givet att man är hyggligt återhållsam med salt och smör på sina popcorn.

https://www.svd.se/5-skal-till-att-popcorn-ar-nyttigt
Nämen alltså. Det är såna som Book som läser ”popcorn är nyttigare än morot” och sen typ ”de andra åt rivna morötter till fisken till lunch men jag hoppade över det och åt en skål popcorn före middagen nu i stället. Ett bra nyttigt val”.
Citera
2020-05-29, 13:12
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Och vem äter popcorn utan smör/olja/salt?

Inte så många skulle jag tro.
Citera
2020-05-29, 13:15
Citat:
Inte så många skulle jag tro.

Men Anna gör det garanterat, den lilla knubbsälen. Knubbsälar, förlåt mig för förolämpningen. Ingen skugga skall falla över er.
Citera
2020-05-29, 13:19
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Det brukar vara ganska gott om socker i lemonad oavsett vem som blandar till den.

Vet väl jag oxå, men roliga är ju att Anna tror att den är nyttig då den är hemmagjord
Citera
2020-05-29, 13:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Förövrigt tycks Bookskan bli sjukare för var dag som passerar. Hon borde lägga ner sociala medier och söka hjälp, tyvärr saknar hon självinsikt, så det lär inte ske.
Jag tror det här är början till slutet. Snart blir det tvångsvård. Troligen medicinerar hon med något som ger hungerkänslor, viktuppgång, irritabilitet, humörsvängningar, sömnsvårigheter mm.
Citera
2020-05-29, 14:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat
Äh vafan det är en skvallertråd. Nivån och det får man ta med en nypa salt.
Citera
2020-05-29, 14:34
[quote=TPL|71758230]Jag tror det här är början till slutet. Snart blir det tvångsvård. Troligen medicinerar hon med något som ger hungerkänslor, viktuppgång, irritabilitet, humörsvängningar, sömnsvårigheter mm.[/QUOTE

Tvånngsvård kommer inte vara aktuellt, men Anna borde söka hjälp i öppenvården.
Citera
2020-05-29, 18:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat
Rådet, läs inte här, byt ämne eller gör något annat. Allt är ju intressant om märstatunnan, från t ex hennes s k recept till använda trosor. Tråden om white trash donnan Anna är rena underhållningen.
Citera
2020-05-29, 18:51
Medlem
WWG1WGAs avatar
Fp
Citera
2020-05-29, 18:54
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från instastory, retar ihjäl mig på Annas " lyxlyxlyx" det har hon härmat Christina Schollin med..eller det är väl CS som apat efter Snna såklart.

https://postimg.cc/gallery/gxpqFX5
Lämplig titel på bo(o)ken 🤣🤣🤣

Det var författaren själv som skickade den till Anna (enligt hennes live), men hon verkar ha missat piken.
Citera
2020-05-29, 18:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WWG1WGA
Fp
Wt
Citera
2020-05-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Äntligen en vettig människa! Tråden är patetisk...
Ja, men lite så.
Lite weird att flera på fb skrattar åt Annas följare och alla deras tummar upp, och sen outar här att man är en följare och bara driver...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in