2020-08-24, 19:06
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganismen
Verkligen så konstiga lives. De som skriver snälla saker får trötta svar som låter uttråkade "tack vad snällt" och vissa frågor missförstår hon och blir sur över. Så när påhoppad kommer då händer det ngt, som det är det hon är ute efter, därför hon startar liven, för att få tycka synd om sig själv.

Så är det. Hon vältrar sig i offerrollen. Trivs bäst i den. Som så många narcissister gör.
Citera
2020-08-24, 19:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är en självupptagen obildad elak person Hon är elak mot sina barn, hotar sin töntige toffel till man De flesta människor vill inte ha med henne att göra. Hon har stulit från vänner vill lura alla som arbetar för henne så de inte ens vill slutföra tex Attefsllshuset. Hon blockar folk utan anledning. Hon är dessutom fruktansvärt lat.Ibland skriver hon om Corona men hon följer inga regler . Om någon borde få Corona så är det hon som är en sån elak och hänsynslös idiot.USCH

Att Anna är lat.. Jo, det kan man nog säga efter alla hennes ursäkter då en
person undrade över Annas senaste tappra bloggförsök,då Anna o m g å e n d e börjar tackla av farten..
http://imgur.com/gallery/6sbd9Fl
Citera
2020-08-24, 19:15
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
apropå programmet klassfesten som bookis skall vara med i så undrar jag om ni här inne sett reklam om programmet och om de som ska vaea med i höst? en släkting till mig som ser mkt på tv sa att hon sett reklam för alla deltagare utom det med Book

Jag såg henne i en tidig trailer, kan även ha varit en elefant.
Citera
2020-08-24, 19:16
Avstängd
Magictrixs avatar
Jag känner på mig att något inte stämmer. Efter den där Östermalmfesten som inte var någon Östermalmfest var det locket på i några dagar.
En ”normal” PytipAnna hade skrutit om resan i veckor. Dock hade hon hintat oss om ett ”roligt besked” som gjorde hennes dag, någon vecka före det. Men ingen uppföljning på det.
Helt plötsligt sitter paret i Spanien och ”hanterar ärenden”. De bor i ”lägenheten” ett par dagar, städar ur den och bor någon annanstans. Svullar och vilar. Man får lite känslan av att Anna varit utbränd och vilar upp sig? Eller så är det något annat?
Tänkte att tanten nu kanske landat, tonat ner sig och vilar upp sig för att orka stötta sin dotter. Men, nej! Hon skiter i dottern, som hur skyldig hon än är, antagligen mår asdåligt nu. Vuxen förvisso, men med oklippt navelsträng. Sonen försvarar hon med näbbar och klor, trots vittnen som vittnat. Får inte ihop det där. Kanske hennes farsa ställt upp och stöttar? Han har väl viss vana från rättegångar?
Men det stör mig att Pyttipannan ligger i solen och bidar sin tid. Hon borde inte ha råd med det. Varför jag anar att hon pressat halmpyntet att plocka ut stålar från farsan. Kanske fick han förskott på arvet via spansk bank? Antagligen vill de inte skatta för pengarna så de plockar ut dem där nere istället. Jag vet inte, men det är något i detta som får mig att ana att tanten har en plan.
Jag gissar att de kommer sätta igång med lekstugan när de kommer hem och påstå att de inte haft tid med den på ett tag. Eller så har de bara bränt på semester och stugan kommer ruttna under vintern? Vi får se.
Citera
2020-08-24, 19:22
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ett annat bråk i Annas minneskavalkad av bråk sedan hennes genombrott...
https://www.expressen.se/noje/anna-book-i-tv4-brak/
Möjligtvis är det därför Anna aldrig blir erbjuden fler roller som programledare.. Hon kan helt enkelt inte förstå sig på hur man ska bete sig som professionell..
Anna har inte mycket till artisteri att bjuda på när det kommer till att stå på en riktig scen, men desto mer när det kommer till bråk, det är bara att ösa och skopa upp ur bråkhavet.
Det är väl det som är Annas artisteri.
Anna på Bråkmakargatan..

” Tobbe Blom blir mycket förvånad när han får höra om kampanjen.
- Det känns ganska konstigt. Och det är ganska oprofessionellt, säger han.
- Men jag tror å andra sidan inte att folk lyssnar på henne.”

Hahaha.
Citera
2020-08-24, 19:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
apropå programmet klassfesten som bookis skall vara med i så undrar jag om ni här inne sett reklam om programmet och om de som ska vaea med i höst? en släkting till mig som ser mkt på tv sa att hon sett reklam för alla deltagare utom det med Book

Konstigt, har de klippt bort henne? Men den andra tjejen då som skulle vara med i samma program, har de klippt bort henne också från trailern?
Citera
2020-08-24, 19:26
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag känner på mig att något inte stämmer. Efter den där Östermalmfesten som inte var någon Östermalmfest var det locket på i några dagar.
En ”normal” PytipAnna hade skrutit om resan i veckor. Dock hade hon hintat oss om ett ”roligt besked” som gjorde hennes dag, någon vecka före det. Men ingen uppföljning på det.
Helt plötsligt sitter paret i Spanien och ”hanterar ärenden”. De bor i ”lägenheten” ett par dagar, städar ur den och bor någon annanstans. Svullar och vilar. Man får lite känslan av att Anna varit utbränd och vilar upp sig? Eller så är det något annat?...
Lägenheten som städades ur är INTE den brukar bo i när de är nere i Spanien. Den de har "permanent" är mycket sunkigare än den som städades ur. Vad jag förstod så städades den ur som en tjänst för någon.
Citera
2020-08-24, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vet du det? Jag har hyfsad koll och Vanessa har inte blivit mobbad annat i sitt eget huvud, möjligen har Anna i efterhand vinklat till det så att Vanessa upplever det som hon blivit mobbad.

Som jag har uppfattat det så var det tvärtom dvs Vanessa mobbade andra väldigt mycket och blev utesluten från andra pga det
Citera
2020-08-24, 19:32
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Som jag har uppfattat det så var det tvärtom dvs Vanessa mobbade andra väldigt mycket och blev utesluten från andra pga det
Oavsett så tycker jag vi kan lämna henne ifred...
Citera
2020-08-24, 20:15
Medlem
TV4 har nog fått in en del kritik (bla från mig) om att de ger henne utrymme i media så därför kanske hon inte visas lika mycket som alla andra. Klassfesten med Anna Book och Margaux Dietz visas 3 oktober. Mailade TV4 för snart tre v sedan men har inte fått svar.
Citera
2020-08-24, 20:15
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Lägenheten som städades ur är INTE den brukar bo i när de är nere i Spanien. Den de har "permanent" är mycket sunkigare än den som städades ur. Vad jag förstod så städades den ur som en tjänst för någon.
Nä det kan inte stämma. Jag såg personliga fotografier i lägenheten samt att hon skrev om alla minnen som kom över henne i sitt ”andra hem”.
Citera
2020-08-24, 20:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Anna har berättat att hon varit på skolan väldigt ofta då barnen varit små, stackars barn..
Det är väl därför de har blivit mobbade.
Man minns ju själv från skolåren, vissa föräldrar som bara var för mycket, så att övriga barnen reagerade på det, som i sin tur gick över föräldrarnas barn direkt eller indirekt.
Ibland var föräldrar och barn samma skrot och korn.
Vill minnas att Anna sagt hon suttit i många samtal angående Vanessa på hennes gamla skola angående mobbing och att Vanessa fick byta skola pga mobbing.
Felicia blev väl också mobbad i skolan, bla pga mamma Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in