2020-07-29, 17:09
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Måste vara ett heltidsjobb att hålla på sådär..!

Det är väl det som är hennes "heltidsjobb" verkar det som.

Först skriva något på instagram, sen "vara live" på instagram och läsa okända människors kommentarer i 1,5 timme, därefter elda upp sig över alla kommentarer från "äckliga och vidriga troll" på nästa live. Och så upprepar vi.....

Varför bemödar hon sig om att lajva kändis hela tiden?
Citera
2020-07-29, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Galet resonemang att tycka att begära skilsmässa är synonymt med "jävlas med mig".
OM Roberto har stake att gå så är det för att rädda sig och barnen, inte för att jävlas med henne.

Roberto är nog så hjärntvättad av Booken att han inte ens förstår hur galen hon är. Vad annars finns det för förklaring till att han låter henne skämma ut sej och sin familj offentligt?
Citera
2020-07-29, 17:35
Medlem
#freeroberto

Som någon skrev på Bloggbevakning: tänk er att ha en partner som beter sig som Anna!

Eller än värre ha en förälder som beter sig som Anna.

Hon gör bort sig inför allmän beskådan och gör därmed också bort sin egen familj inför omgivningen. Nu verkar ju vänskapskretsen för såväl Roberto som barnen vara högst begränsad men även klasskompisar, arbetskamrater, grannar och bekanta tar ju garanterat del av Annas galenskaper. Tänk vad det ska skrattas och pratas bakom ryggen på den familjen. Inte konstigt att de knappt vågar ta sig ut och träffa andra...
Citera
2020-07-29, 17:37
Medlem
Att Sigtuna kommun kan acceptera att hon kallar sig ambassadör är för mig en gåta .
En som håller på o skriker kuk fitta knulla onanera med mera.
Undrar om de vet hurdan hon är egentligen.
Citera
2020-07-29, 17:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Att Sigtuna kommun kan acceptera att hon kallar sig ambassadör är för mig en gåta .

Vad ska de göra?

Jag kan kalla mig för en Sigtuna-ambassadör och antagligen kan de inte göra ett skit om det. Skulle de faktiskt säga åt Anna att lägga ned så skulle väl hon dessutom agera ännu mer idiotiskt så det är bäst att bara låta människan hålla på.
Citera
2020-07-29, 17:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja och på sociala medier också med dryga 56k följare. Verkligen en förebild som ambassadör.
Citera
2020-07-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja och på sociala medier också med dryga 56k följare. Verkligen en förebild som ambassadör.

Och i samma sociala medie som hon marknadsför Sigtuna kommun. Ena stunden berätta om sina utflykter i Sigtuna under #destinationsigtuna för att i nästa stund sitta och gapa om att folk behöver få kuk osv. Människor som upptäcker Annas IG under #destinationsigtuna riskerar att få uppleva ”en annan del av Sigtuna” än de tänkt sig.

#LaCasaDeLosLocos
Citera
2020-07-29, 18:21
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:

Jag kollade in del 1 och 2 av hennes live under dagen. Trean tar jag under kvällen.

Faktum är att Anna börjar påminna om den där monologen Stefan Sauk körde i TV för flera år sedan, den där sura gubben som sa "det är mycket nu, djävligt mycket".

I första avsnittet inleder Anna lugnt och diskuterar om sitt hår med sina mest trogna anhängare. Sedan är det någon som "råkar" nämna den turkosa blusen och då, precis som i en häftig hårdrockslåt som börjar lugnt med akustisk gitarr och sedan WHAM, tung-gung så exploderar Anna, BAM BAM BAM och resten av föreställningen blir ett konstant tjatande om alla troll och hur de mobbar henne.

Det verkar finnas en otroligt undertryckt ilska i Anna som hela tiden hotar att bryta ut. Under båda dessa live-videos så sopar hon bara kort undan alla vänliga kommentarer som hennes hängivna följare kommer med för att istället fokusera på de som kommer upp med spydiga kommentarer eller bara råkar ställa fel fråga och då komma med långa, ilskna utläggningar om troll och allt möjligt.

Vore Anna minsta smart så skulle hon bara gå förbi de kommentarer som retar henne, blockera de som skriver och lägga all energi på de som hon finner trevliga. Men det klarar hon inte.

Att hon dessutom måste försvara det sonen gjort är rent osmakligt. Här borde hon bara hålla käften, släppa eventuella kommentarer om detta och gå vidare med något annat.

När hon sedan hotar Roberto ifall han skulle lämna henne förklarar väl varför Roberto är så nedtryckt som han är. han vågar bara inte opponera sig mot husets härskarinna utan gör allt för att försöka hålla henne på någorlunda gott humör. Samma med resten av familjen förmodar jag.

När hon sedan sitter och skriker om kuk, knulla, fitta och att de kvinnor som hon anser sig mobbad av har fått för lite kuk så liknar hon mer en gammal fyllkärring som bodde i närheten av en f.d. flickvän jag hade än den världsartist som hon låtsas vara.

Lite komiskt blev det ändå då jag satt på jobbet och kollade Video 2 i dessa lugna "Corona-tider" och fick ett skrattanfall då någon skrev frågan: "Har din man en mustig drängkuk?"

Inte särskilt snällt egentligen men jag med min sjuka humor exploderade av skratt!

Kollegorna började undra vad som hade hänt och så blev det samling vid min dator där fem personer bakom mig undrar. "Vad gör Anna nu när hon ser detta?" "Vad händer nu". Precis som rena actionfilmen. När sedan en viss "bojolio" kom in med några inte alltför snälla frågor så blev det riktig fart på föreställningen. På så vis blev det lite spänning och underhållning under en långtråkig dag med inte så mycket jobb.

Men jag tycker väl ändå att Anna borde ägna sig åt något annat än att sitta framför telefonen i flera timmar och bara vara ilsken.
Citera
2020-07-29, 18:24
Medlem
Har det varit tyst idag från Herrgården i Suckunge, inga psykbryt ? Inga utbrott?
Citera
2020-07-29, 18:37
Medlem
Monkeyspanks avatar
Gick in och kollade med stor skepsis för jag tänkte att det nog var överdrivet. Folk är ju så hysteriska och lättskrämda nuförtiden.
JÄVLAR vad fel jag hade! Kärringen är ju totalgalen på riktigt. Jag undrar om svärfarsan vet om hur hans sonhustru beter dig i media?
Om jag vore gubben skulle jag bli jävligt orolig för både min son och mina barnbarn.
Citera
2020-07-29, 18:46
Medlem
Stor humor när hon attackerar personen som frågade vad hon jobbade med. Går direkt på och frågar vad personen själv jobbar med osv.
Citera
2020-07-29, 18:54
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Och i samma sociala medie som hon marknadsför Sigtuna kommun. Ena stunden berätta om sina utflykter i Sigtuna under #destinationsigtuna för att i nästa stund sitta och gapa om att folk behöver få kuk osv. Människor som upptäcker Annas IG under #destinationsigtuna riskerar att få uppleva ”en annan del av Sigtuna” än de tänkt sig.

#LaCasaDeLosLocos

Och med tanke på att Märsta-fettot inte ens bor i Sigtuna, utan i MÄRSTA!
Även om det nu visserligen tillhör Sigtuna kommun, så tycker jag synd om staden Sigtuna som blir förknippat med detta psykfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in