2020-08-09, 16:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Hahaha! Eller hur. Tror inte för ett ögonblick att de har köpt den bilen på bilden. Hur skulle de ha råd med det!???

Belåna bostaden, den som orkar kan kolla uttagna pantbrev om ca en vecka.
Citera
2020-08-09, 16:45
Medlem
Anna svarar på kommentarer och säger att hon kommer aldrig köra bilen ,hon är nöjd med den gamla och Roberto kommer fortsätta cykla. Roberto är snyggare än bilen och han är hennes man kommenterar hon också.
Citera
2020-08-09, 16:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna svarar på kommentarer och säger att hon kommer aldrig köra bilen ,hon är nöjd med den gamla och Roberto kommer fortsätta cykla. Roberto är snyggare än bilen och han är hennes man kommenterar hon också.
Surt sa räven. Klart att Anna vill ha en lyxbil. Hon var ju sprickfärdig när hon fick en cab.
Citera
2020-08-09, 17:03
Medlem
hittade två kommentarer på insta. Så de där träningsföretsget rekommenderar en i Annas storlek storleken L! men Anna har ju S el M, ??

https://postimg.cc/gallery/wLNB8jR
Citera
2020-08-09, 17:12
Medlem
TPLs avatar
Detta är vad My skrev på sin blogg:
"Idag vill jag slå ett extra slag för deras nya ”Camo desert storm” som lanseras NU🔥 Dessa kommer att gå åt som smör i solsken så det är först till kvarn 😉"

Anna skriver senare detta (plus lite till) på Instagram:
"Här kommer en push för @gavelo_official s snygga Camo desert storm set 👌Jag vill slå ett litet extra slag för den här kampanjen som GAVELO har just nu under helgen/... /
Dem här snygga seten kommer förmodligen att gå åt som smör i solsken så det är först till kvarn som gäller!!!"

Kopierar hon allt hon skriver?
Citera
2020-08-09, 17:23
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vad hände med bilen hon fick till morsdag förra året? Följarna fick se en nyckel men har aldrig fått se bilen vad jag minns. Det finns bara den gamla Forden registrerad på dem. Förmodligen är detta ett nytt hittepå.
Relativt säker på att de inte har råd men den och fick sälja den.
Citera
2020-08-09, 17:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hittade två kommentarer på insta. Så de där träningsföretsget rekommenderar en i Annas storlek storleken L! men Anna har ju S el M, ??

https://postimg.cc/gallery/wLNB8jR
Varför har de olika storlekar, det räcker med S. Om Anna kan ha S och materialet är så töjbart kan ALLA ha den storleken.
One size fits all.

Mys svar på Gavelos kommentar om att 155 cm lång och 75 kg bör ha L sa väl allt...
"🔥🔥🔥💯💪"
Citera
2020-08-09, 18:09
Medlem
Anna Book är hemma hos My Martens och ser till katterna. Fotar varenda steg hon tar i Mys hem och lägger upp i stories, hon har tamejfan fotat till och med kattlådan! Herregud vad sjukt.
När jag är husvakt/kattvakt skriver jag ett sms till ägaren typ en gång: ”vattnat och matat, allt lugnt”. Anna Book fläker ut hela Mys hem över internet och visar varenda växt hon vattnar. Vad är det för vrickat beteende? Ska My känna sig i tacksamhetsskuld nu när Anna Book tvingat maken att dra fram dammsugaren hemma hos My och posera med den?
Såna vänner skulle då inte jag vilja ha!
Citera
2020-08-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför har de olika storlekar, det räcker med S. Om Anna kan ha S och materialet är så töjbart kan ALLA ha den storleken.
One size fits all.

Mys svar på Gavelos kommentar om att 155 cm lång och 75 kg bör ha L sa väl allt...
"🔥🔥🔥💯💪"

Jag tänkte väl... Lät väldigt konstigt att Anna skulle kunna haft storlek S...

Fan vad knäppa de är som nu lägger upp i Stories allt vad de gjort hemma hos My med katterna och dammsugit etc. "Se så duktiga vi varit nu" typ. Idioter. Om man vill berätta det för någon man lovat hjälpa under semestern kan man väl dra det privat i SMS?

Och så har de varit i Sigtuna igen och moffat käk. Hon äter ju för fan bara mjölmat hela tiden? Mackor, pasta, pannkakor, fika...
Citera
2020-08-09, 18:13
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Vad för slags person är My egentligen? Vet inte riktigt vem hon är.
Tror vi alla hamnat i "vänskap" med någon jävligt påstridig någongång...kan vara ett helvete att ta sig ur för den som är lite osäker eller blyg som inte har lätt för sig att säga ifrån. Är detta ett sannolikt scenario för denna My eller är hon ett "wacko" hon också?
Citera
2020-08-09, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Jag tänkte väl... Lät väldigt konstigt att Anna skulle kunna haft storlek S...

Fan vad knäppa de är som nu lägger upp i Stories allt vad de gjort hemma hos My med katterna och dammsugit etc. "Se så duktiga vi varit nu" typ. Idioter. Om man vill berätta det för någon man lovat hjälpa under semestern kan man väl dra det privat i SMS?

Och så har de varit i Sigtuna igen och moffat käk. Hon äter ju för fan bara mjölmat hela tiden? Mackor, pasta, pannkakor, fika...

Detta skrev jag till företaget:

Hur är byxorna i storlek? Jag brukar ha S men då Anna Book skriver att M sitter bra men att hon även kan ha S blir jag tveksam då jag är mycket smalare både i midja och framförallt över rumpan (är helt platt) xs brukar vara för tighta över låren och jag vill inte att byxorna sitter löst i midja o rumpa. Utan att vara elak drar Anna B både 3 och 4 storlekar större än jag på "vanliga kläder" därav frågan. Byxorna sitter ju onekligen snyggt på rumpan på de flesta jag sett i dem

Svaret;
Hej

Nu vet inte jag om du känner Anna B och har sett henne irl. Men Anna har strl M i sina tights.

Stormarna är normala i strl. Om du har strl S så kan du beställa strl S.

Om du ligger mellan två strl brukar vi rekommendera att gå upp i strl....

Jämför inte med Anna. Det handlar om vikt, längt och fördelning....

Hon rockar strl M 🔥

Och jag upprepar...om hon har M så måste jag nog ha xxs men det skulle jag aldrig beställa. Däremot står det i texten för just den byxan att de är MYCKET töjbara...
Citera
2020-08-09, 18:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Detta är vad My skrev på sin blogg:
"Idag vill jag slå ett extra slag för deras nya ”Camo desert storm” som lanseras NU🔥 Dessa kommer att gå åt som smör i solsken så det är först till kvarn 😉"

Anna skriver senare detta (plus lite till) på Instagram:
"Här kommer en push för @gavelo_official s snygga Camo desert storm set 👌Jag vill slå ett litet extra slag för den här kampanjen som GAVELO har just nu under helgen/... /
Dem här snygga seten kommer förmodligen att gå åt som smör i solsken så det är först till kvarn som gäller!!!"

Kopierar hon allt hon skriver?

Skönt ändå att döpa ett par träningsbrallor efter ett krig. Anna kunde inte sponsrats av ett mer lämpligt företag.

Citat:
Ursprungligen postat av justina
Anna Book är hemma hos My Martens och ser till katterna. Fotar varenda steg hon tar i Mys hem och lägger upp i stories, hon har tamejfan fotat till och med kattlådan! Herregud vad sjukt.
När jag är husvakt/kattvakt skriver jag ett sms till ägaren typ en gång: ”vattnat och matat, allt lugnt”. Anna Book fläker ut hela Mys hem över internet och visar varenda växt hon vattnar. Vad är det för vrickat beteende? Ska My känna sig i tacksamhetsskuld nu när Anna Book tvingat maken att dra fram dammsugaren hemma hos My och posera med den?
Såna vänner skulle då inte jag vilja ha!

Inga kort på kattlådan? Hur ska vi veta om katten skitit om Anna inte lagt upp det på instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in