Citat:
Ursprungligen postat av
AynRand1984
Jag tänkte väl... Lät väldigt konstigt att Anna skulle kunna haft storlek S...
Fan vad knäppa de är som nu lägger upp i Stories allt vad de gjort hemma hos My med katterna och dammsugit etc. "Se så duktiga vi varit nu" typ. Idioter. Om man vill berätta det för någon man lovat hjälpa under semestern kan man väl dra det privat i SMS?
Och så har de varit i Sigtuna igen och moffat käk. Hon äter ju för fan bara mjölmat hela tiden? Mackor, pasta, pannkakor, fika...
Detta skrev jag till företaget:
Hur är byxorna i storlek? Jag brukar ha S men då Anna Book skriver att M sitter bra men att hon även kan ha S blir jag tveksam då jag är mycket smalare både i midja och framförallt över rumpan (är helt platt) xs brukar vara för tighta över låren och jag vill inte att byxorna sitter löst i midja o rumpa. Utan att vara elak drar Anna B både 3 och 4 storlekar större än jag på "vanliga kläder" därav frågan. Byxorna sitter ju onekligen snyggt på rumpan på de flesta jag sett i dem
Svaret;
Hej
Nu vet inte jag om du känner Anna B och har sett henne irl. Men Anna har strl M i sina tights.
Stormarna är normala i strl. Om du har strl S så kan du beställa strl S.
Om du ligger mellan två strl brukar vi rekommendera att gå upp i strl....
Jämför inte med Anna. Det handlar om vikt, längt och fördelning....
Hon rockar strl M 🔥
Och jag upprepar...om hon har M så måste jag nog ha xxs men det skulle jag aldrig beställa. Däremot står det i texten för just den byxan att de är MYCKET töjbara...