2020-08-25, 21:53
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Tror ändå att Lazy inte vill ha sin mamma med på en rättegång, skulle du vilja ha med din? Anna skulle nog förstöra mer än hjälpa.
Som sagt, detta är ingen vanlig 30-åring. Jag var en rätt vanlig 30-åring som klippt navelsträngen, hade vänner o s v. Ändå hade jag absolut gärna haft min mamma nära, att stöttas av, att krama, att ventilera med öga mot öga även om hon inte vore med i rättssalen under rättegången.
Citera
2020-08-25, 21:54
Citat:
Sedan ska du nog inte tro på allt vad divan skriver. Det är nog divan själv som har psykiska problem.
Därav påpekandet att det är enligt hennes eller deras utsago.
Citera
2020-08-25, 21:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Har F någon funktionsnedsättning, exempelvis adhd, autism?

Inget de har talat om, men det skulle INTE
förvåna mig. Många personer inom autism spektrat har ju hiskeligt svårt att bli självständiga.
Det där med att skaffa jobb och flytta hemifrån
kan bli jättesvårt med en person med sådana drag.
Det blir babysteps ut i vuxenlivet( om ens det) och om de misslyckas vill de ofta bo hos föräldrarna igen, som ofta bär på dragen själva.
Psykiatriska problem är vanligt och även bidragstagande och arbetsvägran.
Citera
2020-08-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Som sagt, detta är ingen vanlig 30-åring. Jag var en rätt vanlig 30-åring som klippt navelsträngen, hade vänner o s v. Ändå hade jag absolut gärna haft min mamma nära, att stöttas av, att krama, att ventilera med öga mot öga även om hon inte vore med i rättssalen under rättegången.
Då är vi olika, Jag skulle aldrig vilja ha med min mamma på en rättegång. Skulle då hellre prata om det hemma efter rättegången.
Citera
2020-08-25, 22:23
Citat:
Då är vi olika, Jag skulle aldrig vilja ha med min mamma på en rättegång. Skulle då hellre prata om det hemma efter rättegången.
Men nu läser du lite illa.

Och Anna är som sagt inte ens i landet, finns inte där för att stötta i samband med rättegången.
Citera
2020-08-25, 22:26
De kommer inte stanna länge till där de är iaf. Skulle gissa på att de flyger hem i morgon eller torsdag.
Citera
2020-08-25, 22:48
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hur lyder kommentaren?

Den fick ligga riktigt länge för att vara Anna. Hon har säkert suttit i telefon med flisan hela eftermiddagen efter rättegången och därför missat kommentaren

https://postimg.cc/8sJDWC2h
Citera
2020-08-25, 22:48
Missa inte den sexiga bystiga bilden i Story.
Citera
2020-08-25, 22:49
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Hennes sista inlägg för ca 20 minuter sen,går det ej att kommentera på. Undra varför?!
Det finns 6 kommentarer just nu.
Citera
2020-08-25, 23:10
Medlem
Spjernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Den fick ligga riktigt länge för att vara Anna. Hon har säkert suttit i telefon med flisan hela eftermiddagen efter rättegången och därför missat kommentaren

https://postimg.cc/8sJDWC2h

"Gillade" din kommentar... Blockad... :-)
Citera
2020-08-25, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Amen vafan. Måste tyda på något slags syndrom att visa dessa stumpar i varannan video. 🤢
Anna har fötter som gör att man känner obehag när man tittar på dem. Om jag vore hon skulle jag aldrig fotografera dem och visa till andra.😱😨
Citera
2020-08-25, 23:41
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjerne
"Gillade" din kommentar... Blockad... :-)

Japp, förstod att ni som gillade också skulle ryka. För min del är det lugnt, har många användare kvar som ff följer Anna 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in