2020-07-28, 01:44
Jag såg bara lite men hann höra att anledningen till att det inte är storslagna turnéer och shower är att Anna inte vill ”tralla” hela tiden, så hennes eget val alltså. Men skulle de ringa från Så mycket bättre så ställer hon däremot upp.
Citera
2020-07-28, 02:46
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag såg bara lite men hann höra att anledningen till att det inte är storslagna turnéer och shower är att Anna inte vill ”tralla” hela tiden, så hennes eget val alltså. Men skulle de ringa från Så mycket bättre så ställer hon däremot upp.

Anna i så mycket bättre hade varit episkt!
Citera
2020-07-28, 07:27
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Tandläkaren hon är missnöjd med, var det hon med Brottbykliniken?

Ja och här är anledningen.
Tänderna verkar ha lossnat.

https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Citera
2020-07-28, 07:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Nja..verkligen ? (Ironi)
Har en släkting som beter sig på samma sätt
Hon har aldrig öht sett sina barn, lever livet med näsan i telefonen

Mår illa och känner verkligen medlidande med alla familjemedlemmar som råkar "dyka upp och stör" i Annas lives
Hennes beteende där hon inte ens tar sig tid att prata med dom när hon livar är rent vämjeligt
Usch..förstår mer och mer varför dom stackars ungarna tar till drogerna som flykt
Usch... Alla övriga familjemedlemarna bör gå ihop sig och övertala Anna att lägga bort telefonen. Alla skulle må bättre av det.
Citera
2020-07-28, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Ja och här är anledningen.
Tänderna verkar ha lossnat.

https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Verkar saknas några nötter, men dom andra är krit vita och fina.

Patetiskt.
Citera
2020-07-28, 08:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Den här länken är för er som blockedi blockade.
https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook

Vart hittar jag den så omtalade liven från igår..🤔
Jag tillhör nämligen den del av Sveriges befolkning som är just blockeliblockade utav Märsta-Rultan..🙄

Har läst igenom alla inlägg sen igår men lyckades inte hitta någon länk (eller så läste jag för snabbt och missade..), finns det någon som lyckades spara spektaklet..🤷🏼‍♀️

Att hon är nära ett sammanbrott märktes ju tydligt i bara det lilla klippet som någon postade i ett senare inlägg, tokan är ju helt rabiat..🤦🏼‍♀️

Och att hon går på någon form av smärtstillande preparat är ju ganska uppenbart, hon får nämligen likadana pupiller som mig efter jag tagit mina värktabletter..💊
Fast mig veterligen är hon inte multisjuk som jag är, vissa dagar behöver jag smärtlindring för att ens komma upp ur sängen..🧐
Undrar av vilken anledning hennes läkare skriver ut dom, man kan väl inte få ut Oxycontin för endast ”en fis på tvären”..🤔

Tog mig åratal av utredningar och testande av diverse mediciner innan jag sattes på dessa, men jag antar att hon lyckats hitta en läkare med ett ytterst generöst receptblock och som inte är så noga med v a d som förskrivs..🤭🤣

Fast det är klart, hade jag varit läkare med en patient som Stollan hade jag nog också gett henne vad hon ville ha, mest för att bli av med henne liksom..🤔🤭😂
Citera
2020-07-28, 08:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Vart hittar jag den så omtalade liven från igår..🤔
Jag tillhör nämligen den del av Sveriges befolkning som är just blockeliblockade utav Märsta-Rultan..🙄

Har läst igenom alla inlägg sen igår men lyckades inte hitta någon länk (eller så läste jag för snabbt och missade..), finns det någon som lyckades spara spektaklet..🤷🏼‍♀️

Att hon är nära ett sammanbrott märktes ju tydligt i bara det lilla klippet som någon postade i ett senare inlägg, tokan är ju helt rabiat..🤦🏼‍♀️

Och att hon går på någon form av smärtstillande preparat är ju ganska uppenbart, hon får nämligen likadana pupiller som mig efter jag tagit mina värktabletter..💊
Fast mig veterligen är hon inte multisjuk som jag är, vissa dagar behöver jag smärtlindring för att ens komma upp ur sängen..🧐
Undrar av vilken anledning hennes läkare skriver ut dom, man kan väl inte få ut Oxycontin för endast ”en fis på tvären”..🤔

Tog mig åratal av utredningar och testande av diverse mediciner innan jag sattes på dessa, men jag antar att hon lyckats hitta en läkare med ett ytterst generöst receptblock och som inte är så noga med v a d som förskrivs..🤭🤣

Fast det är klart, hade jag varit läkare med en patient som Stollan hade jag nog också gett henne vad hon ville ha, mest för att bli av med henne liksom..🤔🤭😂
Jag tror som du säger i sista mening stämmer bäst, Anna är otroligt intensivt krävande och direkt obehaglig och varje normal läkare orkar inte med henne utan skriver ut det hon vill ha och vill hinna ta emot nästa patient också.

Angående liven, jag tror den försvinner direkt men om Anna väljer att spara den så kan man kolla på den med appen IGTV. OBS: Jag är ingen expert på det här och det finns säkert kunnigare personer i tråden.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2020-07-28 kl. 09:06.
Citera
2020-07-28, 09:01
Medlem
magpies avatar
”Jag kommer att tagga allt, SL och...you name it. En del kommer att få väldigt mycket att göra jag har nämligen all tid i världen.”

SL, vilket bra exempel, hon som åker kollektivt så ofta

Innebär ”all tid i världen” att hon kommer att dra ner betydligt på sin egentid? Kanske ska fråga det i nästa live?

Någonting säger mig att GalenpAnna vill få ett betalt snyftreportage i en kvällstidning, men jag gissar att redaktören tittar på Instagram och inser att det är bäst att stå still när man trampat i klaveret, så reportaget uteblir. Med nytt drama på Instagram som följd.
Citera
2020-07-28, 09:03
Medlem
Verkar inte vara lätt att vara en föredetting med en hjärndöd skitlåt för flera år sen, men hon är ju knappast ensam om den saken.
För övrigt fattar jag inte varför hon ägnar så mycket energi åt de hon kallar troll.
Citera
2020-07-28, 09:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Verkar inte vara lätt att vara en föredetting med en hjärndöd skitlåt för flera år sen, men hon är ju knappast ensam om den saken.
För övrigt fattar jag inte varför hon ägnar så mycket energi åt de hon kallar troll.
Hon har inget annat att göra. Det är inte många dagar på alla dessa år hon jobbat. Hon skulle kunna haft ett bra liv och idag varit okänd, men det viktigaste för tunnan är att klamra sig fast vid kändisskapet. För henne är det viktigaste att vara känd.
Citera
2020-07-28, 09:22
Att hon varit rolig att följa, det har liksom varit kul att se hennes lögner trassla sig...nen nu...alltså hon känns ju redo för madrasserad cell och "krama dig själv-tröja"
Helt plötsligt är jag orolig för resten av familjen och tycker synd om henne.

Om 25 år kommer någon av barnen ut med en bok om booken är jag övertygad om. Hur det var att växa upp i en familj där en sjuk människa med en grandios narcissistisk störd personlighet styrt med hot och galenskap
Citera
2020-07-28, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
”Jag kommer att tagga allt, SL och...you name it. En del kommer att få väldigt mycket att göra jag har nämligen all tid i världen.”

SL, vilket bra exempel, hon som åker kollektivt så ofta

Innebär ”all tid i världen” att hon kommer att dra ner betydligt på sin egentid? Kanske ska fråga det i nästa live?

Någonting säger mig att GalenpAnna vill få ett betalt snyftreportage i en kvällstidning, men jag gissar att redaktören tittar på Instagram och inser att det är bäst att stå still när man trampat i klaveret, så reportaget uteblir. Med nytt drama på Instagram som följd.

Helt klart vill Märstakärringen ha ett reportage i någon tidning eller rent utav sitta i soffan hos Malou och gråta ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in