Citat:
Ursprungligen postat av
vemvisste
Den här länken är för er som blockedi blockade.
https://www.picuki.com/profile/annatoledanobook
Vart hittar jag den så omtalade liven från igår..🤔
Jag tillhör nämligen den del av Sveriges befolkning som är just blockeliblockade utav Märsta-Rultan..🙄
Har läst igenom alla inlägg sen igår men lyckades inte hitta någon länk (eller så läste jag för snabbt och missade..), finns det någon som lyckades spara spektaklet..🤷🏼♀️
Att hon är nära ett sammanbrott märktes ju tydligt i bara det lilla klippet som någon postade i ett senare inlägg, tokan är ju helt rabiat..🤦🏼♀️
Och att hon går på någon form av smärtstillande preparat är ju ganska uppenbart, hon får nämligen likadana pupiller som mig efter jag tagit mina värktabletter..💊
Fast mig veterligen är hon
inte multisjuk som jag är, vissa dagar behöver jag smärtlindring för att ens komma upp ur sängen..🧐
Undrar av vilken anledning hennes läkare skriver ut dom, man kan väl inte få ut Oxycontin för endast ”en fis på tvären”..🤔
Tog mig åratal av utredningar och testande av diverse mediciner innan jag sattes på dessa, men jag antar att hon lyckats hitta en läkare med ett
ytterst generöst receptblock och som inte är så noga med v a d som förskrivs..🤭🤣
Fast det är klart, hade jag varit läkare med en patient som Stollan hade jag nog också gett henne vad hon ville ha, mest för att bli av med henne liksom..🤔🤭😂