Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Ja, hon håller på i vanlig ordning.
Hon hugger som en kobra på allt och alla.
Kiss och bajsprat plus livesändning där hon pratar om en blus plus känner på sitt hår i ett kör.
Herregud... vad är det för fel på människan...
"Svårt att reduchera in mig" (ang att hon bara bott ett år i huset och inte kan fejka bilden)
Och tics att ständigt pilla med håret..hela jäkla tiden....
Och den bästa "sluta döma för det GÖR man, man dömer andra som man dömer sig själv..:" hahaha.. är det därför hon kallar alla för troll och ständigt blockeliblockar ???
Och varför pratar hon, som är 3 fucking år äldre än jag, som om hon vore 5????
Sen, blicken, vad är det med hennes ögon....jag har jobbat med missbrukar, säger inget mer för jag är ju ett trolleritroll :-D Hon har inte blockat mig än (jo då med mitt gamla konto så blockade hon när jag aslöjade hennes trolleri kring tjejmilen) men nog är hon mer troll än de flesta av oss.
och blusen är väl inte grön...den är blå eller möjligen turkos.
Jag undviker hennes lives för jag orkar bara inte med men nu var jag ju tvungen att se denna.. och för din information Anna Book som ju helt klart läser här. Jag är som sagt kvinna, tre år äldre än dig och jag tar väldigt mycket mer hand om mig själv än dig, jag har dessutom (till min egen stora förvåning) fått höra från en hudläkare att min hud är ovanligt fin för en "nästan 50-åring" men jag varken röker eller dricker, sminkar mig sällan och vet du vad.. jag är sällan arg eller bekymrad. Det kanske är nästa tips fast det kan ju inte fru Book stå för i af.. alltså denna tråden är så GIFTIG
vi får starta upp AB...anonyma Bookomaner