2020-07-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du skrämmer mig, finns det verkligen baddräktsbilder? Och nej, jag vill verkligen inte se dom isf...

Du kan vara lugn. Även baddräktsbilderna såg Anna till att de fick ett filter på sig innan de lades ut på IG.
Citera
2020-07-24, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Nu går det inte att citera citat såg jag men Anna och ett artistbokningsbolag var ju uppe i rätten där Anna hävdade att hon inte fått betalt av artistbokningsbolaget och därför stämt dem. Anna hade varit noga med att få ut ersättningen kontant, vilket bolaget inte var vana vid, där hon sen stämde bolaget för utebliven ersättning. Nu var det ett seriöst bolag som betalade in skatter osv varför Anna förlorade eftersom bolaget kunde visa i sin redovisning att man gjort kontantuttag och betalat in skatter för Anna osv.

Är det samma tvist?

Med risk att vara tvåa på bollen..nej det är inte samma. Här var det nästan tvärtom hon hade inte betalat in skatt, något hon trodde bokaren gjort åt henne, om jag fattade det rätt
Citera
2020-07-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Med risk att vara tvåa på bollen..nej det är inte samma. Här var det nästan tvärtom hon hade inte betalat in skatt, något hon trodde bokaren gjort åt henne, om jag fattade det rätt

Så Anna vill varken betala tv-licens eller skatt. Trots detta vill hon vara med i Melodifestivalen och få svensk sjukvård...
Citera
2020-07-24, 22:34
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du skrämmer mig, finns det verkligen baddräktsbilder? Och nej, jag vill verkligen inte se dom isf...

Min vän, vad som verkligen skulle hemsöka dig vore bilder på hennes nakna bröst. Och de finns. Jag har själv sett dem.
Citera
2020-07-24, 22:36
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det var nog klokt att hoppa över poolen.
En pool kräver en skötsel, för att den inte ska gro igen.
En familj som inte ens klarar av att klippa av gräsmattan, kommer knappast klara av att sköta en swimmingpool.
Ja tråkigt för Anna som verkar ta ett morgonbad varje dag ett tag, iallafall enligt den anonyma källan (troligtvis Anna själv)
Citera
2020-07-24, 22:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ja det var nog så det gick till. Varför bad hon inte om hjälp när hon inte förstår affärsuppgörelser? Hon har säkert fått mer än de 60 000 hon upptaxerades med. När hon blir påkommen gråter hon och vill att alla ska tycka synd om henne.
Hon påstod att skatteverket länsat hennes konton. Nej, de skickar ett brev och meddelar vad de kommit fram till och man ombeds betala in det belopp de anger. Om man inte betalar i tid blir det saftig ränta.
Eventuellt kopplas KFM in och de kan nog plocka från kontot. Inte helt 100 på det.
Citera
2020-07-24, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Så Anna vill varken betala tv-licens eller skatt. Trots detta vill hon vara med i Melodifestivalen och få svensk sjukvård...
Fast just nu vill nog ingen betala tv-licens. Den finns ju inte längre 😉 fast det vet nog inte Anna
Citera
2020-07-24, 22:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Ja tråkigt för Anna som verkar ta ett morgonbad varje dag ett tag, iallafall enligt den anonyma källan (troligtvis Anna själv)
Nej, de målade upp en trolig framtidsbild eftersom det stått om den planerade poolen i annonsen.
De kan ha blandat ihop alla Annas hus.
Citera
2020-07-24, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja det var nog så det gick till. Varför bad hon inte om hjälp när hon inte förstår affärsuppgörelser? Hon har säkert fått mer än de 60 000 hon upptaxerades med. När hon blir påkommen gråter hon och vill att alla ska tycka synd om henne.
Hon påstod att skatteverket länsat hennes konton. Nej, de skickar ett brev och meddelar vad de kommit fram till och man ombeds betala in det belopp de anger. Om man inte betalar i tid blir det saftig ränta.
Eventuellt kopplas KFM in och de kan nog plocka från kontot. Inte helt 100 på det.
De kan göra en utredning ang tillgångar och ta pengar från konto men det är ganska många steg dit och tar tid.
Citera
2020-07-24, 23:02
Medlem
TPLs avatar
Aftonbladet 24/4 - 12:
"Efter skatterazzian mot artistmanagern Bruno Tillander 2010 upptaxerades en rad folkkära svenska artister, bland andra Anna Book och Lotta Engberg, för att de ska ha tagit emot svarta pengar.
Kronofogden tar över
Anna Book har enligt Skatteverket lämnat in oriktiga inkomstuppgifter och dömdes därefter att betala över 80 000 kronor.
Hon har hittills betalat av runt 24 000 kronor, men har fortfarande 63 518 kronor kvar att betala. Eftersom betalningstiden är ute jagas nu sångerskan av kronofogden, som utreder hur de ska få in skulden. "

Inte konstigt att fogden var hemma hos henne och ville ha den ovärderliga riddarutrustningen.
Om de krävde henne på 80K undrar man hur mycket hon stoppat i fickorna.
Citera
2020-07-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Min vän, vad som verkligen skulle hemsöka dig vore bilder på hennes nakna bröst. Och de finns. Jag har själv sett dem.
Hon visade upp dem när hon var hos plastikdoktorn i ett tv-program och de såg ut som taxöron vill jag minnas :-)
Citera
2020-07-24, 23:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon visade upp dem när hon var hos plastikdoktorn i ett tv-program och de såg ut som taxöron vill jag minnas :-)
Nej, de var mycket större men hängde gjorde de. Sök på Anna Book bröst Bloggbevakning. Jag kan inte länka dit.

"Men…när hon diskuterar sina tuttar? Har inte Boken gjort en bröstförminskning på tv? Hur kan hon då beklaga sina små bröst och säga att de duger trots att hon ammat tre barn? De är väl lyfta för att återigen salutera solen?
Finns det någonting den här människan INTE gjort på tv?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in