2020-07-24, 23:29
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon visade upp dem när hon var hos plastikdoktorn i ett tv-program och de såg ut som taxöron vill jag minnas :-)
Lite större var dom allt, men det var ingen vacker syn.
Citera
2020-07-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Lite större var dom allt, men det var ingen vacker syn.
Okej, minns inte hur stora de var men det vacker ingen vacker syn som du skriver det håller jag med dig om.
Citera
2020-07-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nej, de var mycket större men hängde gjorde de. Sök på Anna Book bröst Bloggbevakning. Jag kan inte länka dit.

"Men…när hon diskuterar sina tuttar? Har inte Boken gjort en bröstförminskning på tv? Hur kan hon då beklaga sina små bröst och säga att de duger trots att hon ammat tre barn? De är väl lyfta för att återigen salutera solen?
Finns det någonting den här människan INTE gjort på tv?"
Okej.
Ingen aning hur det är med den saken.
Citera
2020-07-24, 23:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det var nog klokt att hoppa över poolen.
En pool kräver en skötsel, för att den inte ska gro igen.
En familj som inte ens klarar av att klippa av gräsmattan, kommer knappast klara av att sköta en swimmingpool.
Man har sett hur deras gräsmatta har blivit skött. Det kommer odlas diverse roliga saker i den poolen efter en sommar.
Citera
2020-07-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast just nu vill nog ingen betala tv-licens. Den finns ju inte längre 😉 fast det vet nog inte Anna

Åsyftade att kronofogden drev in en skuld för tv-licens samtidigt som Anna grät ut i media om att hon ville vara med i melodifestivalen. I år beklagade sig Anna i en live att tv-licensen numera dras som skatt men hon vill fortfarande vara med i melodifestivalen...
Citera
2020-07-25, 00:00
Medlem
My:
Egen inkomst
Eget hus köpt för egna pengar Sigtuna
Ny bil köpt för egna pengar Mercedes

Anna:
Gratissaker från partykungen, valvet och lerlekar
Roberto/svärfar äger huset Märsta
Månadskort SL

Måste svida rätt rejält
Citera
2020-07-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja det var nog så det gick till. Varför bad hon inte om hjälp när hon inte förstår affärsuppgörelser? Hon har säkert fått mer än de 60 000 hon upptaxerades med. När hon blir påkommen gråter hon och vill att alla ska tycka synd om henne.
Hon påstod att skatteverket länsat hennes konton. Nej, de skickar ett brev och meddelar vad de kommit fram till och man ombeds betala in det belopp de anger. Om man inte betalar i tid blir det saftig ränta.
Eventuellt kopplas KFM in och de kan nog plocka från kontot. Inte helt 100 på det.

Det är därför man har en manager. Men senast Anna anlitade en manager så blåste hon honom på sitt arvode. Biggest Looser V.I.P. var det bästa som hänt Anna enligt henne själv men ändå ville hon inte betala den som förhandlat fram kontraktet åt henne.
Citera
2020-07-25, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
My:
Egen inkomst

Anna:
Månadskort SL

Måste svida rätt rejält

Pernilla W:

Eget bolag, plockat ut över 4 miljoner i aktieutdelning.
Bianca, får 60 miljoner efter att ha sålt halva sin andel i bolaget som säljer hennes sminkmärke.
Benjamin slår rekord med sitt bolag som omsatt över 3,5 miljoner 2019.

Anna Book:

Arbetslös sen lång tid tillbaka
Felicia inväntar dom efter att ha stulit från en handikappad åldring, arbetslös
Antonio dömd för flera brott, bl a våldtäkt av barn, arbetslös
Senast redigerad av InteAlltid 2020-07-25 kl. 00:13.
Citera
2020-07-25, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Pernilla W:

Eget bolag, plockat ut över 4 miljoner i aktieutdelning.
Bianca, får 60 miljoner efter att ha sålt halva sin andel i bolaget som säljer hennes sminkmärke.
Benjamin slår rekord med sitt bolag som omsatt över 3,5 miljoner 2019.

Anna Book:

Arbetslös sen lång tid tillbaka
Felicia inväntar dom efter att ha stulit från en handikappad åldring, arbetslös
Antonio dömd för flera brott, bl a våldtäkt av barn, arbetslös

Orättvist..
Citera
2020-07-25, 01:50
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Min vän, vad som verkligen skulle hemsöka dig vore bilder på hennes nakna bröst. Och de finns. Jag har själv sett dem.

Det stämmer bra det. Jag brukar använda de bilderna för att bortförklara min impotens, och kvinnorna brukar vara förstående och t.o.m. trösta mig när de ser dessa bilder.
Citera
2020-07-25, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
My:
Egen inkomst

Anna:
Månadskort SL

Måste svida rätt rejält
Fast Anna Book är ju uppskattad av tv4 och verkar ha någon överenskommelse att alltid få vara med i Fångarna på fortet. Så nog borde hon ha inkomst. Anna åker väl aldrig med SL? Hon visade väl vid flytten hur nära och bra det var till busshållplatsen... Men sedan hände något. Kanske fick hon en chock när bussförare vägrade köra henne dit hon ville? Att förarjäkeln hade mage att påstå att denne måste följa en förutbestämd rutt. "Rutt?"undrade Anna Book och ville sen inte åka med för att det verkade ju ruttet.

Någon skrev att gräset aldrig klipps men till det lejde hon väl sin 70 + granne.
Citera
2020-07-25, 06:13
Medlem
sverjevenns avatar
Skattesmita när man belastar vården, och samhället i allmänhet, i den omfattning Sigtunaambassadören gör är bara äckligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in