2020-07-24, 20:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag är lite avundsjuk på Annas armmuskler. Hur jag än pumpar stål kommer jag inte upp till hennes muskelvolym.
Inte för att jag strävar att se ut som Anna, men jag vill gärna ha lika grova armar.
Varje gång jag försöker ladda ner bilder av Anna får jag meddelande att klassen inte kan registreras.
Undrar vad det kan kan bero på?
Är hon helt enkelt för fet för att få plats på en vanlig bild?

Edit: Vissa bilder går att ladda ner och spara, såg jag nu.
Jepp hon är det, inte ens i widescreen ryms hon. Sen är det i princip omöjligt att få hennes volym i armarna, du vet hon har ju byggt dom i flera år.
Citera
2020-07-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Jag skulle vilja se Fettet cykla! Hon bara pratar smörja som vanligt. Visst, hon motionscyklade i Biggest Loser, men det är en annan sak. Nån som har sett nån bild på hennes insta där hon grenslar sadeln till vardags? Hade hon verkligen cyklat skulle hon ju lagt ut det också bara för att visa hur duktig, hälsosam och miljömedveten hon är...

Av ren nyfikenhet googlade jag "Anna Book cyklar" och det som kom upp var detta:

https://www.expressen.se/halsoliv/an...hampagne-till/

Från 2014. Har Anna cyklat sen dess...? Tvivlar.

Som vanligt bjuder Anna på ett intressant citat också:

"Min mamma, moster, svärmor, två vänner och revisor gick alla bort inom loppet av tre år. Det var oerhört tufft."

Revisorn!? De övriga är fullt förståeligt att man sörjer som sina närmaste, men revisorn? Men det är klart, det var säkert Bästa Finaste Revisorn...

Det var väl därför hon dömdes för skattebrott? Det var där för Revisorns fel.
Citera
2020-07-24, 21:12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det var väl därför hon dömdes för skattebrott? Det var där för Revisorns fel.

Hade Anna ett aktiebolag?

Revisor är ett mycket missbrukat ord, Anna Book vet knappast vad en revisor är.
Citera
2020-07-24, 21:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Hade Anna ett aktiebolag?

Revisor är ett mycket missbrukat ord, Anna Book vet knappast vad en revisor är.
Från 27/11 2011, Expressen:
Citat:
Härvan har knäckt Books ekonomi och gråtandes berättar hon om vilka hon anser vara skyldiga.
- Bruno Tillander är en stor bedragare och Bert Karlsson vågar inte visa sig, trots att han skötte alla mina förehavanden och sammanförde mig med Bruno. De här två har knäckt min ekonomi, säger hon.
- Jag har aldrig tagit emot svarta pengar av Bruno Tillander. Det var Berts artistbyrå i Skara som skötte allting. Ändå har skattemyndigheten länsat mina konton. Jag orkar inte mer, har ingen lust med någonting. Hade jag inte haft tre barn hade jag inte levt längre, säger Anna Book.
Citera
2020-07-24, 21:22
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Gillar det subtila självmordshotet på slutet. Undrar hur ofta Anna drar det hemma?
Citera
2020-07-24, 21:31
Medlem
TPLs avatar
SVT 2011-11-16:
Citat:
Även sångerskan Anna Book dömdes igår, i kammarrätten. Hon har svartjobbat åt managern Bruno Tillander, och snedsteget kommer att kosta henne cirka 60.000 kronor.
Det var väl svärfar som fick betala i vanlig ordning.
Citera
2020-07-24, 22:00
Bruno var inte revisor väl. Och hsn lever.Han är ju (ö)känd bokare. Har flera domar på sig och för inte så länge sedan dömdes han för att ha fifflat med Martin Stenmarks, Charlotte Perellis och Lotta Engbergs pengar bla.
Så det är nog inte helt otroligt. Men att bli så tilltryckt att man ger ett sådant hot om självmord, om än dolt (och hon skulle aldrig klara att genomföra ett självmord, hon älskar sig själv för mycket för det)...men drama drama drama....och lilla offerkoftan på det
Citera
2020-07-24, 22:09
Medlem
Odovacers avatar
Varför är ni så otroligt upptagna av Anna Book? Är det att ni stör er på hennes glapp mellan självbild och verkligheten som verkar lite lustig emellanåt? Att hon verkar tro hon är Marilyn Monroe, folk svimmar till höger och vänster när hon kommer gående och alla tonåringar i Sverige sitter och drar skinn till hennes baddräcktsbilder i timtal?
Citera
2020-07-24, 22:10
Medlem
Citat:

Nu går det inte att citera citat såg jag men Anna och ett artistbokningsbolag var ju uppe i rätten där Anna hävdade att hon inte fått betalt av artistbokningsbolaget och därför stämt dem. Anna hade varit noga med att få ut ersättningen kontant, vilket bolaget inte var vana vid, där hon sen stämde bolaget för utebliven ersättning. Nu var det ett seriöst bolag som betalade in skatter osv varför Anna förlorade eftersom bolaget kunde visa i sin redovisning att man gjort kontantuttag och betalat in skatter för Anna osv.

Är det samma tvist?
Citera
2020-07-24, 22:13
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Varför är ni så otroligt upptagna av Anna Book? Är det att ni stör er på hennes glapp mellan självbild och verkligheten som verkar lite lustig emellanåt? Att hon verkar tro hon är Marilyn Monroe, folk svimmar till höger och vänster när hon kommer gående och alla tonåringar i Sverige sitter och drar skinn till hennes baddräcktsbilder i timtal?
Du skrämmer mig, finns det verkligen baddräktsbilder? Och nej, jag vill verkligen inte se dom isf...
Citera
2020-07-24, 22:15
Medlem
Citat:
SVT 2011-11-16:

Det var väl svärfar som fick betala i vanlig ordning.

Återigen går det inte att citera citat men det verkar inte vara samma stämning det handlar om. Å andra sidan ger det nytt ljus åt varför hon stämde ett artistbokningsbolag efter att ha fått ut ersättningen kontant. Hon var van vid att jobba svart och hade inte kolla på hur ett seriöst bolag sköter kontantuttag.
Citera
2020-07-24, 22:18
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du skrämmer mig, finns det verkligen baddräktsbilder? Och nej, jag vill verkligen inte se dom isf...

Haha! You bet. När du fyller år nästa gång kanske jag ska köpa ett kyssogram eller hånglogram av Anna och skicka till dig! Då kommer hon i baddräkten. Akta dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in